Publicitate

Revenit in 2013 cu un program complet in CNR Dunlop, Adrian Raspopa a fost nevoit sa se multumeasca anul trecut cu titlul de vicecampion datorita sistemului de coeficienti al raliurilor, chiar daca a obtinut mai multe victorii decat echipajul campion. In 2014, pilotul bacauan lua startul la prima etapa decis sa transeze in favoarea sa cat mai repede titlul si sa se claseze pe o pozitie cat mai buna in clasamentul general de la sfarsitul campionatului, obiective pe care si le-a indeplinit cu succes.

AdiRaspopaCOM_0005

 

Dupa cinci victorii reusite in clasamentul automobilelor cu 2 Roti Motrice si un loc secund, Adi Raspopa si Catalin Grigoriu au fost singurii concurenti din campionatul intern care au devenit campioni nationali fara sa astept ultima etapa.Mai exact, cei doi au sarbatorit al patrulea titlul la aceasta categorie in fata propriilor suporteri, la Raliul Moldovei Pambac Bacau.

 

Am terminat sezonul 2014 asa cum l-am inceput si anume cu o victorie la clasa doua roti motrice, de data aceasta alaturi de Cosmin Diacu. Motivul pentru care Catalin Grigoriu nu a putut fi alaturi de mine este acela ca el a fost prezent la maratonul de la Berlin. In ceea ce priveste Raliul Harghitei, consider ca a fost cel mai dur raliu de macadam din acest sezon si foarte solicitant pentru masina noastra. Am fost dezavantajati de probele speciale, foarte multe fiind in urcare si care au pus la incercare masina noastra cu tractiune pe o singura punte. Nu ne-am asumat riscuri si am incercat sa mergem cat mai curat pentru ca urmeaza sa plecam intr-o caravana prin Romania alaturi de partenerul nostru principal, Gazprom Petrol Stations.„ a declarat Adrian Raspopa dupa ultima etapa a sezonului 2014.

 

Chiar daca nivelul concurentei la clasa nu fost unul pe masura asteptarilor lui Adrian Raspopa, cvadruplul campion national si-a stabilit ca obiectiv secundar clasarea la sfarsitul campionatului pe un loc cat mai bun in clasamentul general.

 

Ma bucur ca am reusit sa castigam cel de-al patrulea nostru titlu la 2 roti motrice si sa terminam sezonul pe locul 8 in clasamentul general, o pozitie mai mult decat multumitoare raportata la performantele masinii noastre, Citroen DS3 R3.a mai adaugat Adi Raspopa.

 

Despre perioada urmatoare, pilotul bacauan a mai mentionat ca „ Am inceput deja sa lucram pentru bugetul sezonului urmator si pana in acest moment nu avem nicio surpriza deosebita. Incepand cu Raliul Harghitei ne-am propus sa ajutam Asociatia Gladiator, infiintata de regretatul Szobi Cseh si gestionata in prezent de fiul sau, Arpad Cseh. Din pacate el se confrunta cu o lipsa acuta a suportului pentru sprijinul copiilor defavorizati si vom incerca sa ne focusam mai mult in a ajuta acesti copii si vom face tot ceea ce putem pentru a obtine finantarea necesara astfel incat Arpad sa duca proiectul mai departe.

 

 

Echipajul Adrian Raspopa/ Catalin Grigoriu este sustinut in sezonul 2014 al Campionatului National de Raliuri de partenerii prinicipali Gazprom Petrol Stations, Popasul Trebes, Comfert, Dedeman, Wurth Romania, Pambac, Simba, Asociatia Gladiator si partenerii tehnici Omniasig, Sky Wellness, Mere de Itesti si GoPro. 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro