Publicitate

In urma cu doar doua saptamani, echipa ASC Hatters Motorsport pregatea, alaturi de partenerii sai, revenirea Raliului Argesului pe Transfagarasan. A fost momentul in care a sosit vestea ca runda dubla care inaugura Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2010 nu se va mai desfasura la Sugas, ci la Campulung Muscel. Din acel moment s-a lucrat, mai intai in paralel, iar apoi, dupa incheierea Raliului Argesului, la foc continuu, pentru ca Muscel Racing Contest sa fie o reusita. Au fost zile si nopti de eforturi, insa, acum, cand evenimentul s-a incheiat, totul a fost dat uitarii. Au ramas in schimb, pe retina, pe instantaneele realizate de fotografi si imaginile cameramanilor, performantele pilotilor. Iar aplauzele fanilor sau faptul ca pilotii s-au transformat in copii pe scena festivitatii de premiere, incingand serii repetate de batai cu sampanie, au probat ca toata munca efectuata contracronometru si-a atins scopul.

Muscel Racing Contest, editia a II-a, etapele I si a II-a din CNVC DUNLOP 2010 a fost pe scurt, in cifre:

  • 1:27.740, noul record de viteza pe Mateias, stabilit de Lucien Hora, cel care a primit titlul “King of the Hill”
  • 51 de concurenti inscrisi la cele doua etape ale Muscel Racing Contest
  • peste 15.000 de spectatori care au asistat la cele doua zile de competitie
  • peste 80 de oficiali (arbitri, comisari sportivi, organizatori), peste 100 de oameni de ordine si alte forte de ordine (politie, jandarmerie, politie comunitara), peste 120 de mecanici din echipele tehnice
  • 62 persoane si 28 de organizatii media nationale si locale au primit acreditari de presa, in plus 18 canale media au solicitat fluxul de informatii referitor la aceasta competitie. Mai mult, cursa a fost reflectata si in rubrici speciale difuzate de Radio Romania Actualitati, Sport Total FM si Realitatea FM
  • 40 de tricouri ale evenimentului, unele cu autografele concurentilor si vedetelor prezente la competitie, au fost vandute in cele doua zile de concurs. Fondurile s-au strans in campania initiata de Primaria municipiului Campulung Muscel, ASC Hatters Motorsport si Negru Voda Lions Club in scopul ajutorarii “Cantinei saracilor”.

Prima etapa din Romania la care s-a consemnat debutul Grupei I si al Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. Etapa de la Campulung ramane in istorie un moment de referinta pentru sporturile cu motor din Romania din acest punct de vedere. La Grupa I, Alexandru Ciolan(MG C-GT) a fost primul castigator al unei etape din Romania, in timp ce Horia Popescu(Alpine Renault A110) a fost cel mai rapid pilot in dubla de la Campulung.

Prima etapa din Romania la care au participat 3 masini conduse de reprezentante ale sexului frumos. Acestea sunt: Andreea Necula(50 – Dacia Logan), Oana Obadescu(411 – Mitsubishi Evo 9) si Monica Cojocaru(407 – Peugeot 206).

Etapa I a adus un omagiu personalitatii lui Horia Andronic, un nume de marca in competitiile automobilistice din Romania. Etapa s-a desfasurat sub denumirea:”IN MEMORIAM HORIA ANDRONIC”.

Muscel Racing Contest ar fi fost sarac fara prezenta familiei Dumitrescu, cea mai frumoasa familie din motorsportul romanesc. A lui Paul Andronic, fiul lui Horia Andronic. A lui Lucien Hora si a celui mai rapid monopost care a concurat vreodata in Romania. A lui Daniel Onoriu, suflet si pasiune. A Monicai Iagar, a Maricicai Puica, a maestrului Ovidiu Lipan Tandarica si a primarului Calin Ioan Andrei, care au simtit pe rand ceea ce inseamna adrenalina cursei in masina lui Dan Girtofan si care au plantat magnolii in centrul orasului.

Muscel Racing Contest nu s-ar fi putut desfasura fara sprijinul:

Primaria Municipiului Campulung Muscel,

Directia pentru Sport a Judetului Arges,

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania,

Inspectoratul Judetean de Jandarmi Arges
Inspectoratul Judetean de Politie Arges
Serviciul de Ambulanta Arges
Inspectoratul Situatiilor de Urgenta Arges
Federatia Romana de Automobilism Sportiv

Honda prin Valahia Investment,

Lions Club Campulung Negru Voda,

Restaurant-Hotel Belvedere,

Pelind Family,

Ramycom service,

Kaffa,

Pasteur Caroseria

Razvan Codorean

Comentarii

comentarii

Publicitate

One Response to “Muscel Racing Contest dincolo de performante”

  1. You post awsome articles. Bookmarked !

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Motorsportnews.ro