Publicitate

Trifu Mihai Nicolae, stăpânul celei mai gălăgioase Dacii din motorsportul românesc, a așteptat cu interes dubla din CNVC Dunlop desfășurată pe Transalpina. După amânarea etapelor de la Sinaia, Miță era montat să obțină un rezultat foarte bun cu batrâna lui mașină, dar socoteala de acasă nu prea s-a potrivit cu cea din târg…

 

Mihai a terminat pregătirile pentru cea mai recentă etapa din Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop pe ultima sută de metri, ratând, chiar, verificările tehnice inițiale și dând ceva emoții celor care așteptau să-l vadă aliniat la start. Dar cum pasiunea merge dincolo de orice, situația s-a remediat a doua zi dis de dimineață. Pauza cauzată de amânarea etapelor de la Sinaia și spiritul competitiv pe care clujeanul nostru îl etalează de fiecare dată, inclusiv în Campionatul Național de Karting Dunlop, îl recomandau drept unul dintre concurenții care își vor pune amprenta pe cea mai spectaculoasă coastă a sezonului. Din păcate, “fierul” nu este întotdeauna prietenul omului, iar simpatica mașină în care Mihai investește atâta pasiune s-a găsit să facă nazuri chiar la Rânca.

 

Urcările de vineri au fost un joc alambicat între „pretențiile” Novei și soluțiile pe care Miță le găsea. Și parcă de fiecare dată le dădea de cap, dar realitatea s-a dovedit a fi alta. Probleme la alimentare, care nu apăreau pentru prima dată, au cauzat urcările nu tocmai reușite din manșele de antrenamente cronometrate. Ca un făcut, acestora li s-au adăugat și unele la instalația electrică, iar răbdarea tânărului pilot era pusă grav la încercare. Fără a le da de capăt, Mihai a fost nevoit să accepte situația și să tragă cât a putut de materialul de concurs.

 

Rezultatele au fost departe de posibilitățile sale, dar, totodată, excelente în situația dată, în care alții ar fi depus armele la nervi. Astfel, Trifu a ocupat poziția a 24-a în clasamentul general al etapei, din 59 de concurenți înscriși. Nova a fost al optulea cel mai rapid automobil cu două roți motrice, în timp ce în clasamentul grupei H a terminat pe poziția a 13-a, iar la clasa sa (H3) a terminat pe 5.

Ambiționat de rezultatele depărtate de așteptările sale, Mihai a pus mâna pe scule și a decis să remedieze toate inconvenientele până la startul de duminică. Iar la prima vedere așa părea să fie. Mai mult, o pereche de anvelope mai bune, împrumutate de la prieteni, puteau să fie cheia unui rezultat care să șteargă insatisfacțiile de vineri. Dar mașina și-a arătat încă o dată “personalitatea” puternică și s-a încăpățânat să nu-i facă pe plac stapanului.

 

Chiar și așa Mihai a forțat cât a putut, deși lipsa de putere a motorului era evidentă, și a reușit clasări mai bune decât în etapa anterioară. Poziția a 16-a în clasamentul general, cea de-a 4-a în clasamentul de la 2 Roți Motrice, 6 la H și 4 la clasa H3. Departe de a fi cele mai bune rezultate ale sale, iar Mihai rămâne cu parerea de rău că a fost tradat de materialul de concurs și că n-a reușit să-i înțeleagă „dorințele”, dar se naște totodată o datorie. Aceea că la următoarea dublă, etapele de la Câmpulung Muscel ce se vor desfășura în parioada 31 august – 02 septembrie 2012, Dacia să fie pusă la punct și să-i încânte pe fanii lui Miță cu o evoluție spectaculoasă, încununată cu rezultate pe măsura talentului stăpânului.

 

Credit Foto: Sorin Pop – Rallyzoom.ro

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro