Publicitate

MOMENTELE CHEIE ALE CURSEI:

  • Pilotul Mercedes, Lewis Hamilton a câștigat cursa sponsorizată de Pirelli în regiunea Styria din Austria, plecând din Pole Position și oprind doar odată pentru a schimba de pe P Zero Roșu soft pe pneuri P Zero Galben medium.
  • Ambii piloți Mercedes care au încheiat pe pozițiile unu și doi, au avut aceeași strategie, dar Hamilton a oprit cu șapte tururi mai devreme decât coechipierul său.
  • Pilotul Renault, Daniel Ricciardo, a fost cel mai bine clasat pilot la finalul cursei care a pornit pe pneuri medium încheind cursa pe opt după un prim stint inițial extrem de lung.
  • Alpha Tauri a fost singura echipă care a utilizat pneurile hard P Zero Alb în cursă (în afară de Ferrari și Charles Leclerc – foarte puțin) cu Daniil Kvyat obținând un punct ca urmare a clasării pe 10.
  • Pilotul Red Bull, Max Verstappen și Carlos Sainz de la McLaren au făcut câte o oprire suplimentară pentru pneuri soft la finalul cursei, cu scopul de a obține un punct suplimentar aferent celui mai bun tur de pistă –  acesta i-a revenit lui Sainz care și-a trecut în cont și un nou record de pistă.

CUM A PERFORMAT FIECARE PNEU:

  • HARD C2: Nu a fost intens utilizat în cursă și datorită temperaturii mai scăzute comparative cu prima cursă a sezonului.
  • MEDIUM C3.Utilizat de majoritatea pentru cel de-al doilea stint, șase mașini pornind din start pe acest pneu. Înainte ca Verstappen și Sainz să oprească din nou pentru soft, Hamilton reușise cel mai rapid tur de pistă pe un set de medii cu care rulase 40 de tururi.
  • SOFT C4:  A performat optim în condițiile de cursă de azi. Cu timpi pe tur consistenți pe stinturile lungi. Sainz l-a utilizat pentru a stabili un nou record pe Red Bull Ring la finalul cursei.

MARIO ISOLA – HEAD OF F1 AND CAR RACING: „Am avut vreme frumoasă pentru prima dată de vineri, deși așa cum ne-am așteptat temperaturile ambientale au fost mai scăzute decât cele din cursa de weekendul trecut, făcând ca strategia cu o singură oprire să funcționeze chiar și cu compozițiile mai moi. Deși alegerea pneurilor a fost liberă pentru toți piloții la începutul cursei datorită calificărilor care s-au derulat în condiții de ploaie, majoritatea au ales să ia startul pe soft, confirmând performanța acestui pneu demostrată și weekendul trecut. Unii piloți au oprit de două ori azi pentru a câștiga punctul suplimentar aferent celui mai rapid tur, care i-a revenit în final lui Carlos Sainz, care a și reușit un nou record: o indicație clară a progresului pe care mașinile îl fac nu doar de la un an la altul dar și de la o săptămână la alta. Am fost mulțumiți de performanțele pneurilor de-a lungul celor două weekenduri din Austria, pe parcursul cărora am avut o mare varietate de condiții, care au trecut de la ploaie torențială la temperaturi de peste 50 grade Celsius.”

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro