Publicitate

MARIO ISOLA – HEAD OF F1 AND CAR RACING ” Sunt încă primele zile, dar până acum pneurile par să performeze mai bine decât ne-am așteptat, cu o diferență de performanță între 0,6 și 0,7 secunde între fiecare dintre acestea. Mult mai în detaliu, am înregistrat 0,6 secunde între C2 și C3 până acum și aproape aceeași diferență între C3 și C4, care au fost pneurile cele mai utilizate în această sesiune. Datorită condițiilor mai reci din această săptămână, fenomenul de graining a fost mai puternic decât am anticipat, fenomen care ar trebui să scadă când temperaturile vor deveni mai ridicate odată cu startul sezonului. În privința testelor, sunt mai multe variabile care trebuie luate în considerare când vine vorba de comparații cu anii precedenți. Sunt noi regulamente în 2019 cu noi pachete aerodinamice și mașini mai grele, și de asemenea suprafața pistei de la Barcelona s-a mai „maturizat” față de anul trecut, devenind mult mai abrazivă și oferind o aderență mecanică mult mai bună. Spunând asta, am observat un foarte impresionant nivel de fiabilitate și performanță din partea mașinilor, ajutate și de vremea favorabilă. Ca de obicei, accentul la primele teste s-a pus pe fiabilitate și validare: săptămâna viitoare ar trebui să vedem echipele mai concentrate pe performanță și pe exploararea mai largă a capacităților pneurilor din gama 2019 a gamei P Zero Formula 1.”

 

CALENDARUL DEZVOLTĂRII PNEURILOR PENTRU 2020:

Bahrain 2-3 aprilie Slick Toro Rosso – McLaren
Barcelona 14-15 mai Slick Ferrari – Racing Point
Paul Ricard 28-29 mai Ploi Ferrari (1 zi) –
Red Bull (2 zile)
Spielberg 2-3 iulie Slick Alfa Romeo
Silverstone 16-17 iulie Slick Red Bull – Williams
aul Ricard 10-11 septembrie Slick Mercedes

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro