Publicitate

u   Punctele pierdute din cauza problemelor tehnice si-au spus cuvantul

u   Locul 4 in IRC Production Cup in 2012

u   Planuri pentru Campionatul European 2013

Punctele pierdute, din cauza problemelor tehnice, in etapele din San Marino si Bulgaria si-au spus cuvantul in lupta pentru podiumul din IRC Production Cup. Dupa un sezon plin in Intercontinental Rally Challenge, Marco Tempestini si Dorin Pulpea au terminat pe locul 4.

 

Marco Tempestini si Dorin Pulpea au pierdut orice sansa la un loc pe podium in IRC Production Cup, dupa ce o problema tehnica i-a costat peste 17 minute in prima zi din Raliul Ciprului, ultima etapa din Intercontinental Rally Challenge. „Finalul de sezon a fost la fel ca ultimele doua etape. Am pierdut tot din cauza unei probleme tehnice si sunt dezamagit ca nu am terminat pe podium. Sunt insa si multumit de faptul ca noi, ca echipaj, nu avem ce sa ne reprosam”, a spus Marco Tempestini, la finalul etapei din Cipru.

 

Dupa un sezon complet in IRC Production Cup, Marco Tempestini si Dorin Pulpea au terminat pe locul 4, pe podium fiind Robert Consani, Toshi Arai si Andreas Aigner. „Il felicit pe Consani pentru titlu si pe Arai si Aigner pentru performantele lor. Accept acest rezultat si imi pare rau acum de toate punctele pierdute in acest sezon din cauza problemelor tehnice”, a adaugat Tempestini.

In 2012 a fost ultimul sezon din IRC, din 2013 acest campionat fuzionand cu Campionatul European de Raliuri, iar prima etapa din ERC este programata in perioada 3 – 5 ianuarie in Austria pe asfalt si zapada. „As vrea sa le multumuesc tuturor celor care au fost alaturi de noi si ne-au sustinut in acest sezon. Mi-a placut foarte mult atmosfera din IRC si mi-ar placea sa continuam si in Campionatul European. Acum urmeaza o perioada de reorganizare pentru atat din punct de vedere tehnic, cat si sportiv si sper ca pana la inceputul lunii ianuarie totul sa fie pregatit pentru startul nostru in campionatul european.”, a mai  spus pilotul Napoca Rally Academy despre planurile sale pentru 2013.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro