Raliul Frantei: Loeb se afla la 4 speciale distanta de cel de-al saptelea titlu

Sebastien Loeb continua sa domine Raliul Frantei dupa incheierea zilei secunde cu un avans de 42.8 secunde fata de coechipierul sau, Dani Sordo.

Loeb s-a impus pe doua din cele 8 speciale ale zilei, incluzand si cea mai lunga proba a raliului, Pays d’Ormont (35.48 km), proba pe care a fost cu aprope 20 de secunde mai rapid decat rivalii sai. “A fost o alta zi buna, dar dificila. Am reusit sa obtinem niste timpi buni si avem un avans comfortabil, insa raliul nu e gata. A fost un avantaj faptul ca am fost primul pe drum, desi n-a fost tocmai usor“, a declarat Loeb.

In timp ce francezul se apropie de cel de-al saptelea titlu consecutiv dupa inca o evolutie impresionanta, sperantele Citroen pentru un podium complet s-au spulberat in momentul in care Sebastien Ogier a abandonat pe PS 14 din cauza ruperii flansei unui amortizor. Ogier a incercat o reparatie ad-hoc dupa proba in incercarea de a parcurge urmatoarele probe. In momentul in care flansa i-a iesit prin capota pe PS Pays d’Ormont, Ogier a fost obligat sa se retraga, insa va reveni maine sub incidenta regulii SupeRally.

Ghinionul sau a reprezentat urcarea lui Petter Solberg pe ultima treapta a podiumului provizoriu. Norvegianul a fost din ce in ce mai multumit de manevrarea C4-ului sau, dupa schimbarea diferentialului fata in ultimul service de vineri. Insa, nu a fost pe deplin multumit de performanta sa, cu toate ca a reusit sa isi mareasca avansul fata de Latvala pe ultimele doua probe ale zilei. Jari-Matti Latvala s-a impus pe a patra proba a zilei, pe care existau sectiuni cu macadam, despre care finlandezul a spus ca i-au creat un avantaj. Finlandezul va incepe ultima zi a Raliului Frantei la 20 de secunde in spatele lui Solberg, dupa ce s-a rasucit pe ultima speciala a zilei secunde. Desi nu a reusit sa incheie ultimele trei probe, Ogier se afla pe sase la finalul zilei, urmat de Federico Villagra, in timp ce Matthew Wilson se afla la 2.9 secunde in spatele argentinianului.

Via | Rallymax.ro


Clasament general dupa ziua 2:

Poz Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.
Loc 1
1. 1 S. LOEB 2:46:39.2 0.0 0.0
2. 2 D. SORDO 2:47:22.0 +42.8 +42.8
3. 11 P. SOLBERG 2:47:53.4 +31.4 +1:14.2
4. 4 J. LATVALA 2:48:13.4 +20.0 +1:34.2
5. 3 M. HIRVONEN 2:50:02.7 +1:49.3 +3:23.5
6. 7 S. OGIER 2:57:53.3 +7:50.6 +11:14.1
7. 9 F. VILLAGRA 3:00:06.2 +2:12.9 +13:27.0
8. 5 M. WILSON 3:00:09.1 +2.9 +13:29.9
9. 16 H. SOLBERG 3:01:37.0 +1:27.9 +14:57.8
10. 24 P. SANDELL 3:02:17.6 +40.6 +15:38.4

Clasament SWRC dupa ziua 2:

Poz Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.Loc1
1. 24 P. SANDELL 3:02:17.6 0.0 0.0
2. 25 E. BRYNILDSEN 3:02:31.6 +14.0 +14.0
3. 29 J. KETOMAA 3:04:08.5 +1:36.9 +1:50.9
4. 23 M. KOSCIUSZKO 3:05:07.0 +58.5 +2:49.4
5. 28 X. PONS 3:05:11.5 +4.5 +2:53.9
6. 21 M. PROKOP 3:11:37.7 +6:26.2 +9:20.1
7. 26 B. SOUSA 3:21:28.4 +9:50.7 +19:10.8
8. 50 J. MAURIN 3:37:22.9 +15:54.5 +35:05.3
9. 30 A. LLOVERA 3:46:14.0 +8:51.1 +43:56.4

Clasament PWRC dupa ziua 2:

Poz Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.
Loc 1
1. 31 A. ARAUJO 3:06:48.3 0.0 0.0
2. 40 O. TÄNAK 3:09:12.9 +2:24.6 +2:24.6
3. 32 T. ARAI 3:12:44.7 +3:31.8 +5:56.4
4. 39 A. RASCHI 3:14:11.6 +1:26.9 +7:23.3
5. 46 A. GRONDAL 3:17:56.4 +3:44.8 +11:08.1
6. 45 R. WANG 3:18:46.6 +50.2 +11:58.3
7. 41 F. FRISIERO 3:25:56.9 +7:10.3 +19:08.6
8. 38 H. PADDON 3:28:00.2 +2:03.3 +21:11.9
9. 54 M. JOURDAIN 3:28:25.4 +25.2 +21:37.1
10. 48 D. WESTON JNR 3:42:23.8 +13:58.4 +35:35.5
11. 36 N. GEORGIOU 3:48:42.9 +6:19.1 +41:54.6

Clasament JWRC dupa ziua 2:

Poz Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.
Loc 1
1. 149 J. ANCIAN 3:11:45.6 0.0 0.0
2. 123 H. WEIJS JR. 3:13:26.9 +1:41.3 +1:41.3
3. 129 T. NEUVILLE 3:14:49.6 +1:22.7 +3:04.0
4. 132 M. ARZENO 3:18:44.5 +3:54.9 +6:58.9
5. 121 A. BURKART 3:24:33.4 +5:48.9 +12:47.8
6. 126 T. SLAVOV 3:24:35.5 +2.1 +12:49.9
7. 128 H. HUNT 3:29:55.7 +5:20.2 +18:10.1

Marcus Gronholm is back in WRC

Dupa prezentarea oficiala de la Salonul Auto de la Paris a pilotului numarul 1 Kris Meeke  pentru sezonul 2011 echipa Mini – Prodrive si-a facut cunoscut si cel de-al doilea pilot.

Cu negocierile aproape incheiate finlandezul Marcus Gronholm va fi anuntat oficial saptamana viitoare cand va semna si contractul cu echipa Mini – Prodrive pentru sezonul 2011, urmand sa fie prezent la 6-8 etape in urmatorul sezon de WRC la bordul noului Mini Countryman WRC.

ZIUA CAMPIONILOR

  • Lucien Hora isi adjudeca titlul absolut al CNVC Dunlop 2010 pe coasta de la Rasnov
  • Paul Andronic si Gunther Graef isi adauga numele la lista campionilor de grupa din 2010, inceputa de Christian Nistoran in urma cu o etapa


Cea de-a XIII-a etapa a sezonului de coasta, alergata Vineri, 1.10.2010, la Rasnov, a dezvaluit necunoscutele in privinta tuturor titlurilor majore ale sezonului. In urma victoriei de astazi, Lucien Hora este pentru a doua oara campion national absolut, gratie unei performante remarcabile in sezonul in curs, 12 victorii din 13 prezente, ajutat de monopostul Lola F3000 – o prezenta exotica in campionatul intern. Pilotul resitean a sarbatorit victoria scaldat in sampanie pe podiumul de premiere de Paul Andronic, cel care a fost al doilea de-a lungul sezonului cu aproape aceeasi regularitate cu care Hora a castigat. Proaspatul campion a declarat: “Ma bucur mult pentru un sezon fantastic realizat cu echipa UCM-ului, la capatul caruia atat eu cat si Nisto (nr. Christian Nistoran) suntem campioni. Iar bucuria mea este cu atat mai mare cu cat am obtinut victoria chiar aici, la Rasnov, unde am castigat prima mea cupa si primul titlu. Imi doresc sa o tinem tot asa si de acum inainte.”

Hora nu este singurul care sarbatoreste astazi adjudecarea titlului, resiteanului adaugandu-i-se Paul Andronic, invingatorul Grupei H si Gunther Graef, care a triumfat la Grupa A. De asemenea, cel de-al treilea varf al triunghiului N-A-H este cunscut de la etapa precedenta, de la Ranca, invingatorul grupei N fiind Christian Nistoran, si el autorul unei performante remarcabile – 10 victorii.

Paul Andronic a sarbatorit astazi titlul la “H”, cum altfel, decat cu o victorie, obtinuta in fata lui Heinz Gollner, si el fost campion national. “Sasul” a revenit dupa o absenta de un sezon, chiar doua daca ne gandim ca in 2009 a fost prezent doar la dubla de la Resita, si a reusit astazi sa anime lupta pentru victoria grupei H, stabilind timpul etalon in mansele de antrenamente. Paul Andronic a fost insa cel mai rapid concurent al grupei in mansele finale, iar Gollner a incheiat etapa al treilea in clasamentul OPEN.

Gunther “Gugu” Graef, campion al grupei A, a fost astazi al doilea in ierarhia grupei, castigator fiind Lucian Boroianu. Lupta intre cei doi brasoveni a fost insa una interesanta, Graef conducand dupa prima mansa de concurs, cand Boroianu a rupt o planetara. Acesta din urma a reusit inlocuirea in timp util, urcand la potential maxim in mansa secunda si isi adjudeca astfel cea de-a cincea victorie consecutiva a grupei, gratie unui ecart de 7 zecimi.

Christian Nistoran nu a avut adversar nici de aceasta data, obtinand a zecea victorie la grupa N si un nou loc patru.

O prezenta remarcabila au constituit-o masinile aduse la start de membrii Clubului Autoclasic, glorii de altadata ale intrecerilor automobilistice, care continua sa fascineze pasionatii curselor. Iar concurentii au fost mai multi ca niciodata, spre satisfactia presedintelui clubului anterior mentionat, Horia Popescu, initiatorul acestui proiect, care piloteaza o superba berlineta Alpine A1300. El a declarat: “Sunt foarte bucuros ca aceasta initiativa a prins si sunt tot mai multe masini de colectie prezente pe traseele de coasta. Sper sa continuam si sa fim chiar si mai multi in viitorul apropiat.”

Spectacolul automobilistic nu s-a incheiat, pentru ca traseul de la Rasnov va gazdui etapa “geamana”, cea cu numarul XIV, Duminica, 3 octombrie, cu aceleasi coordonate ca si Vineri.

Rezultate complete :

final Open

final H

final N

final A

Adrian Diaconescu
Ofiter de presa

WRC Raliul Frantei – Alsacia : Loeb termina ziua pe locul 1

Campionul mondial WTCC Yvan Muller care participa la Raliul Frantei la bordul Xsarei WRC utilizata de Solberg anul trecut a fost nevoit sa se retraga dupa ce motorul sau a refuzat sa porneasca pe drumul de legatura intre Ps4 si parcul de service de la Mulhouse. Totusi, el spera sa revina maine, gratie regulei Super Rally.

Ps5 a fost prima speciala dupa parcul de service de la jumatatea zilei si l-a avut castigator pe pilotul Ford Jari Matti Latvala , urmat de Dani Sordo si Sebastien Ogier . Dupa ce a dominat copios probele din prima parte a zilei, Sebastien Loeb a revenit cu un nou timp scratch obtinut pe Ps 6 .

Odata cu victoria de pe speciala cu nr.7 Dani Sordo a trecut pe locul doi in detrimentul lui Sebastien Ogier . Pe locul doi al probei a terminat Loeb iar pe trei Sebastien Ogier.

Ultima speciala a zilei, Ps8 a adus o noua victorie de proba pentru Ford prin acelasi Latvala care  la sfarsitul acestei zile reuseste sa treaca pe locul 4 al clasamentului general in fata pilotului privat Peter Solberg . Daca Jari Matti a avut o zi buna cu doua victorii de proba speciala, nu acelasi lucru se poate spune si despre vicecampionul mondial de anul trecut Miko Hirvonen care incheie ziua pe locul 6 la aproape 2 minute distanta de locul intai .

Clasament general dupa Ps8 :

PoZ Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.
Loc 1
1. 1 S. LOEB 1:18:27.8 0.0 0.0
2. 2 D. SORDO 1:18:50.5 +22.7 +22.7
3. 7 S. OGIER 1:18:53.4 +2.9 +25.6
4. 4 J. LATVALA 1:19:09.6 +16.2 +41.8
5. 11 P. SOLBERG 1:19:13.6 +4.0 +45.8
6. 3 M. HIRVONEN 1:20:18.6 +1:05.0 +1:50.8
7. 8 K. RÄIKKÖNEN 1:21:55.2 +1:36.6 +3:27.4
8. 9 F. VILLAGRA 1:24:02.4 +2:07.2 +5:34.6
9. 5 M. WILSON 1:24:25.9 +23.5 +5:58.1
10. 43 K. BLOCK 1:25:29.2 +1:03.3 +7:01.4

Raliul Frantei este si etapa pentru toate campionatele suport ale WRC , respectiv S-WRC, P-WRC si J-WRC . La finalul zilei clasamentele generale provizorii ale acestora arata astfel :

Clasament general dupa Ps8 S-WRC :

Poz Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.
Loc 1
1. 25 E. BRYNILDSEN 1:26:34.9 0.0 0.0
2. 24 P. SANDELL 1:26:39.5 +4.6 +4.6
3. 23 M. KOSCIUSZKO 1:26:57.4 +17.9 +22.5
4. 29 J. KETOMAA 1:27:02.6 +5.2 +27.7
5. 28 X. PONS 1:27:19.3 +16.7 +44.4
6. 21 M. PROKOP 1:33:07.2 +5:47.9 +6:32.3
7. 49 J. VIGION 1:51:28.3 +18:21.1 +24:53.4
8. 50 J. MAURIN 1:56:17.3 +4:49.0 +29:42.4

Clasament general dupa Ps8 P-WRC :

Poz Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.
Loc 1
1. 31 A. ARAUJO 1:28:05.3 0.0 0.0
2. 46 A. GRONDAL 1:29:04.5 +59.2 +59.2
3. 40 O. TÄNAK 1:29:29.2 +24.7 +1:23.9
4. 32 T. ARAI 1:29:37.2 +8.0 +1:31.9
5. 48 D. WESTON JNR 1:31:52.0 +2:14.8 +3:46.7
6. 39 A. RASCHI 1:32:58.1 +1:06.1 +4:52.8
7. 54 M. JOURDAIN 1:33:07.3 +9.2 +5:02.0
8. 38 H. PADDON 1:38:23.7 +5:16.4 +10:18.4
9. 33 G. LINARI 1:38:52.3 +28.6 +10:47.0
10. 47 N. BARROSO PEREIRA 1:50:45.9 +11:53.6 +22:40.6
11. 37 P. HORSEY 1:54:05.5 +3:19.6 +26:00.2
12. 36 N. GEORGIOU 2:01:38.9 +7:33.4 +33:33.6

Clasament general dupa Ps8J-WRC :

Poz Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.
Loc 1
1. 129 T. NEUVILLE 1:28:52.0 0.0 0.0
2. 123 H. WEIJS JR. 1:29:40.1 +48.1 +48.1
3. 132 M. ARZENO 1:29:50.5 +10.4 +58.5
4. 149 J. ANCIAN 1:30:00.7 +10.2 +1:08.7
5. 121 A. BURKART 1:33:59.7 +3:59.0 +5:07.7

Plan orar ziua II sambata :

PS9 Klevener 1 LUNGIME KM

10.54

PRIMA MASINA

8:28

PS10 Ungersberg 1 15.5 8:57
PS11 Pays d’Ormont 1 35.48 10:05
PS12 Salm 1 13.09 11:03
SERVICE PARK
PS13 Klevener 2 10.54 14:16
PS14 Ungersberg 2 15.5 14:45
PS15 Pays d’Ormont 2 35.48 15:53
PS16 Salm 2 13.09 16:51

CNVC Rasnov : Lucien Hora se impune si devine campion national absolut

Lucien Hora s-a impus inca odata, categoric, in CNVCD 2010, castigand prima intrecere de la Rasnov. Este al 12-lea succes la rand pentru resitean, care si-a asigurat titlul national absolut.

Paul Andronic a transat lupta grupei H in favoarea sa in ultima mansa, reusind timpul de 2:02.979, cu trei secunde mai rapid decat Heinz Gollner.

Lucian Boroianu a castigat grupa A, in detrimentul lui Gunther Graef, iar Christian Nistoran a obtinut o noua victorie categorica la “N” impreuna cu pozitia a patra la general.

DESCARCA REZULTATE CONCURS

rezultate concurs

[email protected]

credit foto : Cristi Gheorghe / Fan Club Vali Porcisteanu

WRC: Raliul Frantei – Loeb conduce dupa PS4

Ora 9.43 ora Romaniei s-a dat startul in probabil cel mai asteptat raliul al anului 2010. Este raliul unde se preconizeaza ca Sebastien Loeb va cuceri cel de-al saptelea sau titlu mondial din WRC si va bifa victoria cu numarul 60 din cariera. De asemenea Citroën Total World Rally Team se afla in carti aici pentru castigarea celui de-al saselea titlu mondial al constructorilor.

Prima zi, cea de astazi, este alcatuita din opt probe speciale, dar practic de fapt sunt doar patru care sunt parcurse de cate doua ori, deci a doua jumatate a zilei va fi repetarea primelor patru probe speciale.

In mare probele din Franta se aseamana foarte mult cu cele din Germania suprafata de rulare fiind diferita asfaltul luand locul betonului intalnit in Germania.

PS1 Hohlandsbourg in lungime de 9.9 km cea mai scurta a zilei o proba foarte rapida si cursiva, iar cel care s-a impus a fost nimeni altul decat Loeb, urmat la +3.9s de Seb 2.0 care in acest raliu alearga pentru Citroen Junior Team, in pozitia a treia Dani Sordo +4.9s, iar Solberg la +6.2s. Pilotii Ford au facut fata cu greu celor de la Citroen Latvala +7.3s, iar Hirvonen +11.3s. Raikkonen +19.5s pe un loc 8, raliul fiind totusi pe asfalt o suprafata cunoscuta de fostul pilot de F1. Yvan Muller venit din WTCC in acest raliu de casa pentru el pe Citroen Xsara WRC +41.3s locul 16 fiind exact ce si-a propus sa fie in primele 20 de locuri la sfarsitul raliului, deci primul pas a fost facut.

PS2 Firstplan in lungime de 16.58 km o proba mult mai tehnica decat prima care in prima parte urca pana in varful unui munte, iar in a doua jumatate coboara pe celelalt versant. Loeb s-a impus din nou urmat de Solberg la +2.1s, Ogier +3.4s, Sordo 4.7s, Latvala 10.8s.

PS3 Vallee de Munster in lungime de 22.33km considerata a fi proba cheie a raliului traseul intrand dupa aproximativ 8 km in padure si devenind din ce in ce mai ingust. O proba considerata a fi foarte dificila si inselatoare. Cum era de asteptat Loeb a castigat si aceasta proba fiind urmat de coechipierul sau Sordo +2.4s, Solberg +2.6s, Ogier +4.0s, Latvala +7.6s, Hirvonen +18.8s, Raikkonen +31.7s.

PS4  Grand Ballon in lungime de 24.12 cea mai lunga proba a zilei, din nou o urcare pe munte o proba foarte rapida si cu traseu destul de larg, iar la coborare se intra din nou in padure. Cel mai bun timp a fost obtinut din nou de Sebastien Loeb urmat de Latvala + 2.6s, Seb Ogier +3.4s, Solberg +8.4s, Sordo +11.3s, Hirvonen +18.0s.

Dupa primele patru probe speciale la jumatatea primei zile din Raliul Frantei, Sebastien Loeb conduce in raliul de casa, pana acum totul functionand asa cum isi doreste, avand un avans in fata lui Seb 2.0 de 14.7s

Urmeaza parcul de service, dupa care va urma repetarea celor patru probe speciale in aceasi ordine de dimineata cu start la ora 15.05 ora Romaniei.

Clasament general provizoriu dupa Ps4 :

Poz Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.
Loc 1
1. 1 S. LOEB 38:43.6 0.0 0.0
2. 7 S. OGIER 38:58.3 +14.7 +14.7
3. 11 P. SOLBERG 39:02.9 +4.6 +19.3
4. 2 D. SORDO 39:06.9 +4.0 +23.3
5. 4 J. LATVALA 39:11.9 +5.0 +28.3
6. 3 M. HIRVONEN 39:49.6 +37.7 +1:06.0
7. 8 K. RÄIKKÖNEN 40:43.5 +53.9 +1:59.9
8. 15 F. TURAN 41:40.4 +56.9 +2:56.8
9. 9 F. VILLAGRA 41:52.0 +11.6 +3:08.4
10. 5 M. WILSON 42:06.1 +14.1 +3:22.5

Mani Gyenes la un pas de cel de al patrulea titlu în Campionatul Național de Enduro

În acest weekend, la Sărata Monteoru, Mani Gyenes va concura în ultima etapă din actualul sezon al Campionatului Național de Enduro și este la un pas de obținerea celui de al patrulea titlu de campion al României la această disciplină.

Sâmbătă și duminică (2-3 octombrie) în stațiunea buzoiană Sărata Monteoru se va desfășura cea de a patra etapă din campionatul de enduro, eveniment organizat de Extreme Adventure Buzău, același club care în 2011 și-a propus să organizeze o etapă din Campionatul Mondial de Enduro.

Mani Gyenes este lider al clasamentului general de la E3, însă cursa din acest weekend nu va fi chiar o formalitate pentru pilotul Vectra Racing, având în vedere că traseul de la Sărata Monteoru nu este de loc ușor când este udat de ploi, cum a fost cazul în această săptămână.

Dacă va reuși să obțină titlul în weekend, Mani Gyenes confirmă că, atunci când programul îi permite să concureze în România, domină atât campionatul de enduro cât și pe cel de endurocross. În luna august, la evenimentul XCountry de la Limanu, dublul câștigător al Red Bull Romaniacs și cel mai bine clasat pilot român în raliul Dakar și-a trecut în palmares cel de al patrulea titlul de Campion al României la Endurocross.

Când poți să îi vezi pe Mani (nr. de concurs 311) și pe ceilalți piloți din Campionatul Național de Enduro la Sărata Monteoru:

Sâmbătă 2 octombrie

În zona Păducel ora 09:00 este programat startul clasei A (cea la care concurează Mani), aceștia vor face 3 ture a câte 45 km fiecare.

Duminică 3 octombrie

În zona Păducel ora 10:00 este programat startul clasei A (cea la care concurează Mani), aceștia vor face 3 ture a câte 45 km fiecare.

Cum ajungi la Sărata Monteoru

–          Din București ai două alternative:

a. Mergi pe ruta București-Ploiești-Mizil către Buzău și la popasul Merei faci stânga către Sărata Monteoru,

b. Mergi pe ruta București-Urziceni către Buzău și în comuna Costești faci stânga către Sărata Monteoru.

     –      Din Brașov ai două alternative

a. Mergi pe ruta Brașov-Ploiești-Mizil către Buzău și la popasul Merei faci stânga către Sărata Monteoru,

b. Mergi pe ruta Brașov – Întorsura Buzăului- Buzău și în Buzău urmezi indicatorul de Ploiești, iar la popasul Merei faci stânga către Sărata Monteoru.

După ce ajungi în Sărata Monteoru traversezi stațiunea mergând pe drumul principal și la ieșire ajungi în zona Păducel.

Renatta Stepanov

Citroen Ds3 WRC official video

Confirmand in continuare participarea in Campionatul Mondial de Raliuri (WRC), CITROËN RACING a dezvoltat un model complet nou care, incepand cu sezonul 2011, va inlocui actualul C4 WRC. Respectand intru totul sloganul „Créative Technologie”, CITROËN DS3 WRC este conform cu noul regulament al FIA in ceea ce priveste participarea in Campionatul Mondial de Raliuri incepand cu sezonul 2011.

SPECIFICATII TEHNICE

SASIU
Structura ranforsata prin sudura, roll cage multi-punct
Caroserie otel si materiale compozite
MOTOR
Tip Citroën Racing – 1,6-litri turbo cu injectie directa
Diametru cilindru/ cursa cilindru 82×75.5mm
Capacitate 1.598 cmc
Putere maxima 300 CP la 6.000 rpm
Cuplu maxim 350Nm la 3.250 rpm
CP/litru 188 CP/litru
Distributie Motor cu doua axe cu came si distributie prin curea, 4 supape pe cilindru
Alimentare benzina Injectie directa controlata cu sistemul Magneti Marelli SRP-HP
AMBREIAJ
Tip Cerametallic cu dublu disc
TRANSMISIE
Tip 4×4
Cutie de viteze Sadev, sase trepte, secventiala
Control Manual
Diferential Mecanic, fata si spate, auto-blocant
FRANE
Fata Discuri ventilate, 355 mm (asfalt) si 300 mm (macadaml) / Etrieri cu 4 pistoane raciti cu apa (asfalt)
Spate Discuri ventilate, 300 mm / Etrieri cu 4 pistoane
Distributie Ajustabila din cockpit
Frana de mana Controlata hidraulic
SUSPENSIE
Fata Tip McPherson
Spate Tip McPherson
Amortizoare Citroën Racing, reglabile pe 4 cai (viteza de compresie si revenire redusa/ridicata)
DIRECTIE
Tip Servodirectie hidraulica asistata
ROTI
Asfalt 8×18’’
Macadam si
zapada
7×15’’
DIMENSIUNI, GREUTATE SI CAPACITATI
Lungime 3.948 mm
Latime 1.820 mm
Ampatament 2.461 mm
Ecartament 1.618 mm (fata si spate)
Rezervor 75 litri
Greutate 1.200 kg (cu echipaj inclus conform regulamentului)

WRC Raliul Frantei – Alsacia : rezultate shakedown

Fostul campion mondial Petter Solberg a reusit sa se impuna in shakedown-ul noului Raliu al Frantei. Norvegianul a stabilit cel mai bun timp pe scurta proba de asfalt din jurul parcului de service, in conditii de cer innorat si umezeala.

Proba nu a fost reprezentativa pentru conditiile pe care echipajele le vor intalni in urmatoarele trei zile, iar timpii au fost luati de mana, echipamentul specializat plecand deja catre prima etapa.

Acest lucru a dus la cateva surprize pe lista de timpi. Starul WTCC, Yvan Muller, a reusit al treilea de timp, aflandu-se la volanul fostului Xsara WRC al lui Solberg. Al doilea timp i-a revenit ungurului Turan Frigyes, in timp ce Henning Solberg, la volanul unui Ford Fiesta S2000 s-a clasat al patrulea.

Raliul incepe in aceasta seara, la 19:30 (ora Romaniei), in Starsbourg, cu startul festiv, urmand ca startul pe prima proba sa se dea maine la 9:43.

Rezultate shakedown:

1. Petter Solberg (Citroen C4 WRC) 1:53.4
2. Turan Frigyes (Peugeot 307 WRC) 1:57.7
3. Yvan Muller (Citroen Xsara WRC) 1:58.8
4. Henning Solberg (Ford Fiesta S2000) 2:00.3
5. Mads Ostberg (Ford Fiesta S2000) 2:00.8
6. Sebastien Loeb (Citroen C4 WRC) 2:02.2
7. Sebastien Ogier (Citroen C4 WRC) 2:02.2
8. Dani Sordo (Citroen C4 WRC) 2:02.7
9. Kimi Raikkonen (Citroen C4 WRC) 2:02.9
10. Hans Weijs (Citroen C2 S1600) 2:02.9
11. Thierry Neuville (Citroen C2 S1600) 2:03.0
12. Jari-Matti Latvala (Ford Focus WRC) 2:03.6
13. Yeray Lemes (Renault S1600) 2:04.1
14. Michel Jourdain (Mitsubishi Lancer Evo 9) 2:04.4
15. Jeremi Ancian (Suzuki Swift S1600) 2:04.7
16. Michal Kosciuszko (Skoda Fabia S2000) 2:05.0

Mikko Hirvonen (Ford Focus WRC) 2:06.4
….
Martin Prokop (Ford Fiesta S2000) 2:26.1

Via| Rallymax.ro

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor