A doua runda DTM va avea loc in acest weekend la Oschersleben

3,969 kilometri este lungimea circuitului de la Oschersleben unde duminica, 18 mai, cei trei constructori Audi, BMW si Mercedes-Benz vor incerca fiecare sa se impuna. 

Wittmann 2014

Cei de la BMW au inceput cu dreptul noul sezon si noul model M4 DTM a reusit sa confirme inca de la prima aparitie in campionat in mainile lui Marco Wittmann. Aceasta reusita a reprezentat cea de-a 60-a victorie pentru BMW in DTM. Mai mult decat atat circuitul se pare ca le place celor de la BMW pentru ca ei reuseau sa se impuna si anul trecut prin Augusto Farfus, iar Bruno Spengler a condus cursa de la start pana la finish in 2012.

Motorsports / DTM 1. race Hockenheim

Circuitul este un mix de viraje de viteza mica si sectiuni fluide si rapide. Principalul punct cheie este primul viraj dupa start, un viraj de 90 de grade destul de aglomerat dupa start, dar si sicana inainte de linia de finish. Este un circuit total diferit de cel de la Hockenheim si downforce-ul va fi cheia principala la Oschersleben. 

 

Cei de la Audi se afla si ei in aceeasi nota pozitiva, noul RS5 DTM demonstrand ca este un model competitiv. Dupa ce au reusit pole-ul la etapa precedenta si locurile 2 si 3 pe podium prin Mattias Ekström si Adrien Tambay, cei de la Audi vin la Oschersleben hotarati sa se bata pentru victorie, mai ales ca si materialul de concurs a confirmat.

Motorsports / DTM: german touring cars championship 2014

Pentru cei de la Mercedes-Benz situatia este destul de incrancenata pentru ca niciun pilot al echipei nu a reusit sa intre in top 10 la Hockenheim si sa puncteze. Toto Wolff, seful Mercedes-Benz Motorsport spunea: “Echipa a lucrat neincetat dupa prima cursa pentru a le pune pilotilor la dispozitie cele mai bune mijloace pentru performante de top. Stiu ca suntem mult in spatele competitiei la ora actuala, dar deficitul se poate reduce doar pas cu pas, asa ca sper la o imbunatatire la Oschersleben.

 

Program:

Sambata 16.10-17.00 Calificari

Duminica 14.15 Cursa