Publicitate

O strategie cu o singură oprire de pe supersoft pe soft a fost câștigătoare pentru Sebastian Vettel care a preluat conducerea în primul tur al unei curse pline de acțiune, păstrându-și apoi avansul până la final – după ce a oprit o singură dată fără a pierde efectiv șefia cursei. Două strategii alternative au oferit însă momentele cele mai importante ale cursei. Pilotul Mercedes, Lewis Hamilton a fost forțat să pornească de la pit lane și a reușit să câștige poziții fiind unul dintre cei cinci piloți care au luat startul pe compoziția mai dură. El a oprit pe când se afla la conducere în turul 43, revenind în cursă pe cinci, și utilizând apoi viteza suplimentară oferită se supersofturi care l-au ajutat să încheie pe patru. Pilotul Red Bull, Daniel Ricciardo a pornit de asemenea pe soft de pe poziția a 14-a ca urmare a unei penalizări, dar a mai pierdut câteva poziții după ce a fost implicat într-un acroșaj la începutul cursei și oprind pentru un set nou de pneuri soft în turul 1. El a oprit apoi pentru supersofturi, croindu-și drum până pe poziția a șasea. Coechipierul său, Max Verstappen, a folosit de asemenea o strategie cu două opriri, încheind pe cinci, după o ultimă oprire târzie pentru supersofturi.

MARIO ISOLA – HEAD OF CAR RACING „Azi am experimentat cele mai înalte temperaturi la nivelul pistei pe care le-am văzut în acest weekend; în general de peste 50 de grade la startul cursei. Oricum, cei mai mulți dintre piloții fruntași au putut încheia cursa cu o singură oprire așa cum ne-am așteptat, ajutați fiind și de apariția prematură a safety-car-ului. Lewis Hamilton a făcut în special o cursă fenomenală, reușind cel mai rapid tur pe pneuri soft uzate chiar și atunci când pe pistă erau piloți cu pneuri supersoft noi. Red Bull a dovedit de asemenea că o strategie alternativă poate funcționa, ambele mașini încheind cursa, în ciuda faptului că Daniel Ricciardo a fost obligat la o oprire suplimentară în primul tur. Rămânem la Interlagos pentru pentru ultimul test de pneuri 2018 cu McLaren pentru zilele de marți și miercuri, înainte ca toate echipele să aibă posibilitatea de a testa noile pneuri după Abu Dhabi, ultimul GP al sezonului.

 

POS
DRIVER
CAR
LAPS
TIME/RETIRED
1
SEBASTIAN
VETTEL
FERRARI
71
1:31:26.262
2
VALTTERI 
BOTTAS
MERCEDES
71
+2.762S
3
KIMI
RÄIKKÖNEN
FERRARI
71
+4.600S
4
LEWIS
HAMILTON
MERCEDES
71
+5.468S
5
MAX
VERSTAPPEN
RED BULL RACING TAG HEUER
71
+32.940S
6
DANIEL
RICCIARDO
RED BULL RACING TAG HEUER
71
+48.691S
7
FELIPE
MASSA
WILLIAMS MERCEDES
71
+68.882S
8
FERNANDO
ALONSO
MCLAREN HONDA
71
+69.363S
9
SERGIO
PEREZ
FORCE INDIA MERCEDES
71
+69.500S
10
NICO
HULKENBERG
RENAULT
70
+1 LAP
11
CARLOS
SAINZ
RENAULT
70
+1 LAP
12
PIERRE
GASLY
TORO ROSSO
70
+1 LAP
13
MARCUS
ERICSSON
SAUBER FERRARI
70
+1 LAP
14
PASCAL
WEHRLEIN
SAUBER FERRARI
70
+1 LAP
15
ROMAIN
GROSJEAN
HAAS FERRARI
69
+2 LAPS
16
LANCE
STROLL
WILLIAMS MERCEDES
69
+2 LAPS
NC
BRENDON
HARTLEY
TORO ROSSO
40
DNF
NC
ESTEBAN
OCON
FORCE INDIA MERCEDES
0
DNF
NC
KEVIN
MAGNUSSEN
HAAS FERRARI
0
DNF
NC
STOFFEL
VANDOORNE
MCLAREN HONDA
0
DNF

 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro