O strategie cu o singură oprire de pe supersoft pe soft a fost câștigătoare pentru Sebastian Vettel care a preluat conducerea în primul tur al unei curse pline de acțiune, păstrându-și apoi avansul până la final – după ce a oprit o singură dată fără a pierde efectiv șefia cursei. Două strategii alternative au oferit însă momentele cele mai importante ale cursei. Pilotul Mercedes, Lewis Hamilton a fost forțat să pornească de la pit lane și a reușit să câștige poziții fiind unul dintre cei cinci piloți care au luat startul pe compoziția mai dură. El a oprit pe când se afla la conducere în turul 43, revenind în cursă pe cinci, și utilizând apoi viteza suplimentară oferită se supersofturi care l-au ajutat să încheie pe patru. Pilotul Red Bull, Daniel Ricciardo a pornit de asemenea pe soft de pe poziția a 14-a ca urmare a unei penalizări, dar a mai pierdut câteva poziții după ce a fost implicat într-un acroșaj la începutul cursei și oprind pentru un set nou de pneuri soft în turul 1. El a oprit apoi pentru supersofturi, croindu-și drum până pe poziția a șasea. Coechipierul său, Max Verstappen, a folosit de asemenea o strategie cu două opriri, încheind pe cinci, după o ultimă oprire târzie pentru supersofturi.
MARIO ISOLA – HEAD OF CAR RACING „Azi am experimentat cele mai înalte temperaturi la nivelul pistei pe care le-am văzut în acest weekend; în general de peste 50 de grade la startul cursei. Oricum, cei mai mulți dintre piloții fruntași au putut încheia cursa cu o singură oprire așa cum ne-am așteptat, ajutați fiind și de apariția prematură a safety-car-ului. Lewis Hamilton a făcut în special o cursă fenomenală, reușind cel mai rapid tur pe pneuri soft uzate chiar și atunci când pe pistă erau piloți cu pneuri supersoft noi. Red Bull a dovedit de asemenea că o strategie alternativă poate funcționa, ambele mașini încheind cursa, în ciuda faptului că Daniel Ricciardo a fost obligat la o oprire suplimentară în primul tur. Rămânem la Interlagos pentru pentru ultimul test de pneuri 2018 cu McLaren pentru zilele de marți și miercuri, înainte ca toate echipele să aibă posibilitatea de a testa noile pneuri după Abu Dhabi, ultimul GP al sezonului.”
POS |
DRIVER |
TIME/RETIRED |
---|---|---|
1 |
|
1:31:26.262 |
2 |
|
+2.762S |
3 |
|
+4.600S |
4 |
|
+5.468S |
5 |
|
+32.940S |
6 |
|
+48.691S |
7 |
|
+68.882S |
8 |
|
+69.363S |
9 |
|
+69.500S |
10 |
|
+1 LAP |
11 |
|
+1 LAP |
12 |
|
+1 LAP |
13 |
|
+1 LAP |
14 |
|
+1 LAP |
15 |
|
+2 LAPS |
16 |
|
+2 LAPS |
NC |
|
DNF |
NC |
|
DNF |
NC |
|
DNF |
NC |
|
DNF |