Interviu cu Alina Carmina Bunica inainte de Raliul Muresului

Dupa ce a lipsit o etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop, participand la Raliul Argesului doar ca forelighter  cu un Mitshubishi Lancer Evo VII, Alina Carmina Bunica se pregateste sa revina in cea de-a treia etapa din CNR cu al sau Citroen Saxo care este aproape gata de start. Mai multe despre masina si cateva impresii dupa Raliul Argesului puteti afla din interviul de mai jos:

Motorsportnews.ro: Dupa ce la Raliul Argesului ai fost forelighter cu un Mitshubishi Lancer Evo VII, la ce sa ne asteptam pentru Raliul Muresului va fi gata micul Citroen Saxo?

Alina: Da, masina momentan este la vopsit, dar pana la raliu va fi gata. Daunele nu au fost mari, insa nu am avut cum sa ma apuc sa o repar imediat dupa accident, pentru a putea fi prezenta la Raliul Argesului.

Motorsportnews.ro: Vei avea timp sa faci antrenamente cu el?

Alina: Din pacate nu cred ca voi avea timp pentru antrenamente, deoarece masina va fi gata efectiv miercuri, timp  in care eu voi fi la Tg Mures, la recunoasteri – in cazul in care voi participa… Dar poate voi reusi sa fac cativa kilometri la shakedown.

Motorsportnews.ro: Banuiesc ca astepti cu nerabdare sa iei din nou startul din postura de concurent , ai reusit sa mai rezolvi din problemele de buget ?

Alina: Da, bineinteles ca abia astept sa particip la urmatorul raliu, insa si acum problema bugetului este prezenta si de aceea am unele dubii in legatura cu startul la Tg Mures… Eu nu am un buget prestabilit pentru tot anul. Incerc sa ma descurc de la etapa la etapa si lucrul acesta este EXTREM DE  STRESANT, pentru ca, din punct de vedere financiar, nu am cum sa imi pregatesc totul din timp si trebuie sa las totul pe ultima zi, ceea ce nu suport ! Dar aceasta este situatia…

Motorsportnews.ro: Care este raliul tau preferat din  campionatul Romaniei?

Alina: Imi plac mai multe raliuri. Ca asflat imi plac Brasov si, mai nou,Arges, iar ca macadam Tara Barsei(BV). Oricum, toate raliurile au probe combinate, cu portiuni “frumoase” sau mai putin “frumoase”.

Motorsportnews.ro: Cum ti s-a parut Raliul Argesului pe Transfagarasan dupa 9 ani, a fost probabil prima parcurgere a probelor si pentru tine ca pentru multi dintre colegii tai, chiar daca nu le-ai parcurs in regim maxim?

Alina: A fost un raliu extraordinar ! Imi pare bine ca am participat chiar si ca forelighter. A fost primul raliu la bordul unei masini  cu tractiune integrala si de aceea nu am vrut sa fortez, am mers foarte prudent, pentru a termina si a acumula experienta. Stiind dinainte ca este o diferenta foarte mare intre cele doua masini,  totusi am ramas uimita de facilitatea cu care se conduce Evo VII si de stabilitatea pe care o are. Referitor la probele de pe Vidraru, pot sa spun ca sunt deosebite, foarte virajate, dar si foarte tehnice. Erau foarte mult viraje scurte, mascate, care trebuiau abordate intr-un anumit fel, pentru a avea continuitate in urmatorul viraj si tot asa. Pentru mine acest raliu a fost o experienta noua si ii multumesc lui Vali Porcisteanu ca mi-a pus la dispozitie masina sa de antrenament – Mitsubishi Evo VII.

Motorsportnews.ro: Am vazut ca ai fost prezenta impeuna cu Vali la Muscel Racing Contest ca si spectatori, iti plac si cursele de coasta si daca ai vreun favorit?

Alina: In general, ne place sa ne uitam la curse, dar cum la raliuri nu avem cum (si lucrul asta ma bucura 😛 ), mergem la coasta sau mai iesim din tara pentru alte raliuri. Pe mine nu prea ma atrage coasta, dar in cazul in care nu as mai putea sa particip la raliuri, poate ar fi o varianta… Nu am un pilot favorit de la coasta, dar sunt anumiti pe care i-am remarcat, chiar daca au participat cu niste masini mai slabe. Stilul de pilotaj se observa oricum, cu orice masina ar merge un pilot.