Adrian Drăgan și Vali Brădățeanu cu Subaru Impreza N15 in 2013


În mai puțin de zece zile, Campionatul Național de Raliuri Dunlop 2013 debutează odată cu prima etapă – Raliul Brașovului Dunlop. Echipajul cu numărul de concurs 55 powered by auto motor și sport – Adrian Drăgan și Vali Brădățeanu –, având alături noi parteneri, va concura în cadrul Clasei 3 pe un model Subaru Impreza N15 pregătit în atelierele TM Sport din Cluj-Napoca.

 

În doar trei ani, Adrian Drăgan și Vali Brădățeanu au trecut de la Dacia Logan, cu care au participat în Cupa Dacia în 2011, la Subaru Impreza N15, mașină cu care vor concura în Clasa 3, alături de nume importante din automobilismul românesc de performanță, precum Bogdan Marișca, George Grigorescu și Edwin Keleti. 

adrian dragan - valentin bradateanu 2013 - subaru impreza

În 2013, Adrian și Vali acceptă provocarea unei noi încercări, făcând pasul către o clasă de elită a automobilismului românesc de performanță, cu o nouă mașină, echipată cu tracțiune integrală permanentă și motor supraalimentat ce dezvoltă 300 CP.

 

Raliul Brașovului 2013 reprezintă astfel și prima etapă în care Adrian Drăgan și Vali Brădățeanu vor lua contact cu noua mașină. Supranumit și Monte Carlo al României, Raliul Brașovului va avea, anul acesta, 140 km de probă specială dintr-un total de 442,43 km. Raliul se desfășoară între 21 și 22 martie și vine cu câteva noutăți importante, printre care reintroducerea probei speciale de noapte Poiana (Brașov – Poiana Brașov). Aceasta se va derula după lăsarea serii, în prima zi a raliului, mașinile de concurs urmând a rula la lumina proiectoarelor auxiliare. Pe lângă noutățile legate de traseu și organizare, Raliul Brașovului este recunoscut pentru condițiile meteo schimbătoare, ceea ce adaugă un plus de dificultate traseului.

 

Deși trecerea pe o mașină cu tracțiune integrală e un pas mare pentru noi, consider că reprezintă o evoluție firească. În primul rând, avem obligația morală față de partenerii care investesc în acest proiect alături de noi de a ne prezenta la start cu cel mai performant material de concurs. Mai mult, pentru că aceste companii sunt lideri pe segmentele lor, și noi vrem să le oferim cea mai bună expunere posibilă în cadrul Campionatului Național de Raliuri. Nu în cele din urmă, valoarea unui rezultat este direct proporțională cu valoarea adversarilor cu care concurezi și cred că, anul acesta, Clasa 3 e de departe cea mai populată cu vedete de primă mărime ale automobilismului românesc. Mulțumim pentru acest efort partenerilor noștri, Toshiba România, care ne dă – ca să spun așa – identitatea echipei, SKF și UNIOR Tepid – Centrul Național de Scule, pentru că sunt alături de noi și în acest al treilea an și nu în ultimul rând grupului de presă Sanoma Hearst România, editorul revistei auto motor și sport. Cu siguranță, nu vom avea o viață ușoară în Clasa 3, dar, așa cum am dovedit și până acum, știm că putem face raliuri inteligente și că suntem capabili să ne atingem obiectivele. Pentru 2013, ne dorim în primul rând o acomodare ușoară și rapidă cu mașina, iar pentru asta trebuie să le mulțumesc piloților Napoca Rally Academy Bogdan Marișca și Vlad Cosma care ne ajută să parcurgem mai rapid aceste etape. De asemenea, vreau să-i mulțumesc lui Marco Tempestini pentru încrederea acordată nouă și pentru că reușim să găsim în continuare căi de colaborare după trei ani de parteneriat neîntrerupt, a declarat Adrian Drăgan.

Comentarii

comentarii