Publicitate

Pentru Ford, etapa de WRC din Finlanda a reprezentat mereu un moment special, fiind, intr-un fel, o etapa de casa, cu atat mai mult cu cat pilotii sai evolueaza in fata propriilor suporteri. Tinand cont si de traditia ultimilor ani, atunci cand a obtinut victoria prin Hirvonen, respectiv Latvala, firesc, echipa de uzina nu putea rata ocazia de a a mai da o lovitura de imagine. Will May, Marketing Manager al Ford Europe Motorsport, explica: “Masinile au in acest moment pe capota logo-ul Ford. Ne-am gandit sa marcam evenimentul din Finlanda cu un design special pentru fiecare din cele 3 masini si sa apelam la comunitatea noastra de pe Facebook pentru a alege varianta finala”. 

 

Asadar, chiar si voi, fanii romani, puteti vota pana la finele lunii, alegand una dintre variantele care exista pe pagina www.facebook.com/fordwrc. Mai trebuie sa va dau insa ceva detalii. Tema este “The food that fuels you”, fiecare dintre piloti fiind invitati sa spuna primul lucru pe care il mananca sau beau in diminetile zilelor de curse, cel care le ofera energia de care au nevoie. Latvala a ales cafeaua, spunand ca nu poate functiona fara, Mikko a spus cerealele, pentru ca-i place sa le pregateasca, in vacante, copiilor, iar Al-Qassimi mierea de albine a producatorilor din muntii tarii sale natale.


Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro