După ce știrea despre echipa Oltcit în WRC a făcut vâlvă pe Internet săptămâna trecută (178 de Like-uri – mulțumim!), Motorsportnews.ro a intrat în posesia unei alte informații explozive: multiplul campion mondial de raliuri Sébastien Loeb a sunat la Râmnicu Vâlcea să se intereseze de programul competițional al Oltcit Rally Team. Ba mai mult, el ar fi testat deja modelul Oltcit Club 16 RT World Rally Car pe zăpadă la Covasna!
Surse din anturajul pilotului francez ne-au declarat că Loeb își dorește să-și adauge în palmares al 10-lea titlu WRC la volanul unui model Oltcit. “Sébastien are nevoie de un nou challenge în carieră, iar Oltcit îi oferă această șansă. Soția deja îl cicălește acasă și el nu suportă să urmărească raliurile la televizor”, a declarat un apropiat al său care a ținut să-și păstreze anonimatul.
Martori oculari care au asistat weekend-ul trecut la Covasna Winter Rally afirmă că l-ar fi recunoscut pe Sébastien Loeb – deghizat cu ochelari și mustață falsă – evoluând cu noul Oltcit WRC pe probele speciale Comandău și Barcani, la circa 30 de minute în urma concurenților înscriși oficial în competiție. Așadar, timpii realizați de francez nu figurează în clasamente, iar această sesiune de teste în regim de concurs a avut un caracter secret. Oltcit Rally Team nu a emis niciun comunicat de presă despre acest eveniment, ceea ce face întreaga poveste să pară extrem de suspectă!
Managerul echipei Oltcit, Mugurel Pîrscoveanu, altminteri o persoană foarte comunicativă, ne-a răspuns foarte evaziv cu privire la identitatea pilotului bănuit a fi Sébastien Loeb: “Nu știu, nu prea îl văzui, fusei atent la funcționarea motorului, cutiei și suspensiei”. La rândul său, organizatorul de la Covasna a fost foarte zgârcit cu informațiile către ziariștii acreditați: “Nem tudom, nem értem. Bocsánat!”. De fapt, singurul lucru care nu ne-a mirat în toată această poveste a fost faptul că ofițerul de presă al FRAS nu era în temă și nu a putut să ne ofere detalii: “Habar n-am! Sunt la o expoziție foto. Pa-pa!”.
Inca un amanunt suspect: au avut si gravel car, inscris oficial in competitie. :))))))))))) Cred ca e prima data in istorie cand lucrurile se petrec pe dos: gravel car inscris in competitie si echipajul oficial in afara ei. SI al doilea amanunt suspect: se pare ca ultima proba s-a anulat din cauza ca restul echipajelor ar fi aflat timpii realizati de echipajul suspect pe primele doua treceri si ar fi decretat ca asa ceva nu se poate. 😛
Corect! Gravel car: Bogdan Talaşman pe Oltcit Club 12 TRS de grupa H1, a terminat discret pe locul 30. 😀