Publicitate

Prezent la Trofeul Teliu disputat în zilele de 08 – 09 iunie a.c., Emil Ghinea s-a confruntat cu rafale violente de ploaie şi vizibilitate scăzută în prima zi pe timpul efectuării recunoaşterilor şi antrenamentelor.

Trofeul_Teliu.Emil_Ghinea.foto_Dan_Strauti (3) (Copy)

Condiţiile meteorologice mi-au adus mie şi echipei suficiente bătăi de cap. Alegerea pneurilor a fost o adevărată loterie. În aceste condiţii am fost nevoit să depun eforturi susţinute pentru a obţine timpi buni, pentru a fructifica fiecare oportunitate în teren. Am muncit mult în recunoaşteri şi la antrenamente iar acest aspect mi-a fost de folos în concurs.  În a doua manşă cronometrată am avut un moment dificil, am rămas fără planetara dreaptă.  Linia de separație între bine și rău trece prin inima fiecărui om. Am continuat până la finişul probei cu gândul la abandon. Însă destinul mi-a oferit o ofrandă. Bucata ruptă din planetară s-a oprit în zona unde soţia şi copii mei îmi urmăreau evoluţia.” a declarat pilotul din Mangalia.

 

A doua zi condiţiile de cursă s-au schimbat. Din nou variabila apei cernute din nori a fost manifestarea care a creat frământări în rândul echipelor şi al piloţilor. Deşi nu a fost deloc mulţumit de evoluţia din ziua precedentă, Emil Ghinea a luat startul cu încredere în forţele proprii. Prima manşă cronometrată a fost terminată pe locul cinci şi fără să-şi piardă concentrarea Emil Ghinea se pregătea să ia startul în manşa decisivă.

 

Am fost supus unei presiuni permanente. După episodul planetara, înaintea ultimei manşe am rămas fără ambreiaj. Mi-a fost aprobată cerea de a pleca ultimul. Nu pot decât să le mulţumesc mecanicilor pentru rapiditate şi inventivitate, au făcut minuni pentru a termina competiţia. Înaintea startului am mai avut o surpriză, am rămas fără electromotor. Lansat de mecanici am lăsat forţa brută a “portocalei mecanice ” să se dezlănţuie. Am plecat pe un traseu umed şi am terminat pe uscat. Pentru maşina mea ploaia este un dezavantaj. Accelerarea este foarte violentă şi în orice moment se poate rupe aderenţa. Acum sunt încântat de rezultat. Până la etapa de la Reşiţa nu voi mai participa la alte competiţii.

 

Emil Ghinea a terminat Trofeul Teliu 2013 pe locul 1 la clasa H3, pe locul 4 la două roţi motrice şi pe locul 7 la clasa H, iar echipa din care face parte, Kremsmueller Rally Team, a terminat competiţia pe locul trei.

 

Participarea pilotului din Mangalia în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă Dunlop 2013 este posibilă datorită: SC Kremsmueller Romania SRL , Zorile Store, Edymax Motors, Primăria Mangalia, Corsa hotel Mangalia, Jean Pescaru Racing, SC.Cucor S.R.L., şi nu ultimul rând Speed Wash Team Mangalia.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro