Dacia Logan – N2

De vanzare Dacia Logan gr. N2 1.6l 8v

Dacia Logan 1.6l 8v 95cp grupa N2 gata de start in Campionatul National de Viteza in Coasta, suspensie asfalt Koni, electronica SKN, masina a fost pregatita pentru cupa Dacia din Germania, a participat in Campionatul National de Viteza in Coasta al Romaniei in 2009-2010, are 4 anvelope semi-slick noi, 4 semi-slick folosite, 4 anvelope de ploaie, 4 jante aliaj si 4 jante de tabla.

Pret 5.000 euro

contact [email protected]

[nggallery id=99]

Calendarul competitional DTM 2011 – 11 runde in 6 tari

Cel mai popular campionat de turisme, revine cu actiunea in 6 tari incepand cu luna mai. Austria redevine in acest an gazda campionatului german de turisme,iar cea de-a doua noutate o reprezinta show-ul care va avea loc la Munchen pe faimosul Olympic Stadium. O pista va fi construita in interiorul stadionului, unde pilotii DTM vor evolua in paralel doi cate doi, exact asa cum se desfasoara “Race of Champions”.  

Data                                                                                                      Lungime circuit

01.05.2011   CircuitHockenheimring Baden-Württemberg 4,574 km  
15.05.2011   Circuit Park Zandvoort 4,307 km  
05.06.2011   Red-Bull-Ring Spielberg    
19.06.2011   EuroSpeedway Lausitz 3,478 km  
03.07.2011   Norisring 2,300 km  
17.07.2011   Show-event Olympiastadion München*    
07.08.2011   Nürburgring 3,629 km  
04.09.2011   Brands Hatch 1,929 km  
18.09.2011   Motorsport Arena Oschersleben 3,696 km  
02.10.2011   Valencia 4,005 km  
23.10.2011   Hockenheimring Baden-Württemberg    
06.11.2011   Shanghai**    

*Nu se puncteaza in campionat

**Data se poate modifica

WTCC: Tom Coronel va pilota un BMW 320 TC in 2011

Dupa un an de pauza, echipa ROAL Motorsport va reveni in WTCC punandu-i la dispozitie pilotului olandez Tom Coronel modelul BMW 320 TC ce va beneficia de noul motor de 1.6 l turbo conform noului regulament din 2011.

Roberto Ravaglia directorul ROAL Motorsport a declarat: ” Pachetul tehnic dezvoltat de BMW Motorsport are cu siguranta potential si cred ca va permite echipelor private sa tinteasca catre rezultate la cel mai inalt nivel. Contributia unui pilot rapid si experimentat precum Tom Coronel va contribui la obtinerea unor performante de top. Echipa italo-spaniola Roal Motorsport condusa de acelasi Ravaglia a fost prezenta in WTCC intre anii 2005-2009 reusind sa obtina 7 victorii pentru BMW.

Pilotul olandez in varsta de 38 de ani care a mai alergat pe masini BMW in campionatul european si olandez de turisme intre anii 2001-2004 a declarat: ” Este extraordinar ca voi alerga pentru cei de la ROAL Motorsport este o echipa castigatoare, mai ales ca este condusa de Roberto cu care am si concurat in anii ’90.” Coronel a castigat trofeul independentilor din WTCC in anii 2006 si 2009, si in 2010 a obtinut locul 8 in clasamentul general final in WTCC cea mai buna performanta a sa.

Tempesta si Dorin Pulpea reprezinta Romania si Clujul la Monte Carlo

Echipajul Napoca Rally Academy, Tempesta/Dorin Pulpea, a plecat astazi spre Italia unde are programate ultimele teste cu Peugeot-ul S 2000 inainte de participarea la Raliul Monte Carlo, prima etapa a IRC din 2011, care se va desfasura in perioada 19 – 22 ianuarie. Vineri vom avea teste in Italia, in muntii de langa Savona. Ninge acum acolo, asa incat vom avea posibilitatea sa testam masina si pe zapada. De acolo vom merge direct spre Monte Carlo unde chiar si cele trei zile de recunoasteri dinaintea raliului vor reprezenta un adevarat tur de forta. Dorin a plecat deja pentru a rezolva ultimele chestiuni administrative”, a anuntat Tempesta in conferinta de presa de astazi.

Aproape 300 de echipaje au vrut sa ia startul la Monte Carlo cu ocazia aniversarii a 100 de ani a celebrului raliu, dar doar 121 au fost admise pe lista de start. Printre ele si echipajul Tempesta/Dorin Pulpea, castigator al Cupei Europei de Est in 2009 si 2010.  Ambii sportivi concureaza cu licente romanesti, asa incat, pe lista de inscrieri si in toate documentele oficiale ale raliului, tara reprezentata atat de Dorin Pulpea, cat si de Marco Tempestini (Tempesta), este Romania. De altfel anul acesta se implinesc 75 de ani de cand un roman a invins la Monte Carlo, Petre Cristea castigand acest raliu in 1936.

Obiectivul pe care si l-a stabilit Tempesta la a doua sa participare in Intercontinental Rally Challenge este de a ajunge la finalul celor 337,6 kilometri de probe speciale, sau macar sa se numere printre cei care vor parcurge celebra „ Col de Turini” in noaptea de vineri spre sambata: Participarea la Monte Carlo este o mare provocare pentru noi. Cand eram copil, unul dintre visele mele legate invariabil de masini si curse, era sa iau startul in acest raliu, care a scris pagini importante in istoria automobilismului. Cand am crescut si am inceput sa particip la competitii automobilistice, am avut insa o retinere: un raliu atat de important, atat de frumos, dar atat de dificil si atat de greu de pregatit, iti impune respect. Dar, faptul ca anul acesta este editia centenara a Raliului Monte Carlo, a fost imboldul care m-a facut sa particip la aceasta aventura. Pentru noi, pentru mine si Dorin, acest raliu este o provocare. Nu putem vorbi acum despre un rezultat sportiv pe care sa ni-l propunem pentru prima participare la una dintre cele mai grele competitii. Doar in cele patru probe din prima zi vom parcurge 130 de kilometri, adica sensibil mai mult decat intr-un raliu intreg din campionatul Romaniei.  Pe de alta parte putem inatlni 4-5 suprafete diferite pe fiecare proba speciala. Asa incat ne propunem doar sa ne bucuram de posibilitatea de a fi alaturi de cei 120 de concurenti care iau startul in acest eveniment si sa ne numaram printre cele 60 de echipaje care se vor califica pentru ultima noapte cu trecerea pe celebra „ Col de Turini „. Suntem increzatori, pornim cu sanse sa ajungem la sosire.Daca vom atinge acest obiectiv, putem vorbi deja despre un mare succes pentru noi. Daca reusim sa terminam undeva intre locurile 20 si 30, atunci va fi un rezultat foarte bun  si din punct de vedere sportiv, a declarat Tempesta.

Pe langa obiectivele personale si sportive, echipajul team-ului clujean isi propune sa promoveze orasul pe care il reprezinta in cadrul acestui mega-eveniment automobilistic. Astfel, la cortul Napoca Rally Academy din parcul de service, vor rula imagini ale clujului pe un ecran special amplasat, vor fi afisate imagini si materiale promotionale ale campaniei „Visit Cluj”, lansata de primaria Cluj Napoca. De altfel, logo-ul in forma de inima al acestei campanii se va regasi si pe masina  de concurs. Tara pe care o reprezentam este Romania, dar, mai mult decat atat, eu sunt, am spus-o de multe ori, clujean! Sunt nascut italian, dar, prin adoptie, sunt clujean. Raliul Monte Carlo fiind unul dintre cele mai mediatizate evenimente sportive, ne-am gandit, impreuna cu primaria, sa promovam Clujul la acest eveniment, a precizat Tempesta. Seful Biroului Relatii Externe si Investitori din cadrul Primariei Municipiului Cluj Napoca, d-na Emilia Botezan a prezentat cateva dintre detaliile proiectului:  „Acesta este un exercitiu, o editie pilot a ceea ce-si propune primaria Cluj Napoca sa faca: sa dea clujenilor sentimentul de apartenenta la o comunitate care trebuie sa se promoveze cu orice ocazie. Sportul fiind unul dintre ambasadorii de necontestat ai Romaniai si ai Clujului, am incercat sa ne adaptam mesajul la acest eveniment. Mesajul, pe care dorim sa-l transmitem dintr-o privire este: „suntem in inima Transilvaniei, va asteptam cu inima deschisa in acest oras multicultural”. Pozele folosite pentru sustinerea campaniei sunt pozele pe care le-am primit in urma concursului de fotografie organizat de primaria Cluj Napoca. Ne dorim sa credem ca astfel punem arta si sportul in slujba promovarii Clujului. Aceasta este si o invitatie pentru toti cei care doresc, alte echipe sportive, personalitati din alte domenii, sa ni se alature”, a declarat d-na Emilia Botezan, seful Biroului Relatii Externe si Investitori din cadrul Primariei Municipiului Cluj Napoca.

Va vom tine la curent cu evolutia echipajului Napoca Rally Academy, Tempesta/Dorin Pulpea la Raliul Monte Carlo si va vom oferi imagini video si poze in zilele competitiei (19-22 ianuarie).

Berti Panaiot

Petter Solberg ramane cu echipa privata in WRC

Cu toate ca au existat zvonuri privind cooptarea lui Petter Solberg in echipa Citroen Junior, situatia norvegianului este aproape clarificata, acesta urmand sa ramana cu echipa privata in sezonul 2011. Petter va alerga ori cu propria sa echipa PSWRT ori cu echipa ICE1Racing alaturi de Kimi Raikkonen.

Cu toate ca va alerga sub culorile unei echipe private, Citroen Racing va asigura pregatirea si intretinerea noului DS3WRC cu care Petter va alerga in 2011, echipa Citroen Junior ne mai figurand pe lista echipelor inscrise in acest an in WRC, ICE1Racing devenind astfel o echipa semi-oficiala.

Ken Rees managerul echipei PSWRT a declarat: “Petter se va alinia la startul raliurilor in acest an tot cu o echipa privata si la fel ca anul trecut se va baza pe sponsori pentru a duce la bun sfarsit campionatul. Inca nu avem tot bugetul necesar pentru intreg sezonul insa o mare parte din lucruri s-au rezolvat. Managementul si logistica ne-o vom asigura noi, iar mecanicii vor fi de la Citroen Racing. Din cauza problemelor si a incertitudinilor Petter nu a apucat sa faca teste cu DS3WRC, iar acum se afla la raliul Monte Carlo. Vom face teste dar nu stiu inca unde si cand cert este ca Petter va fi pregatit pentru Suedia, se adapteaza foarte repede in orice situatie si se va bate pentru titlu in 2011.”   

Centenarul raliului Monte Carlo marcheaza si debutul norvegianului in IRC, care va pilota pentru prima oara o masina Super 2000. Solberg revine la raliul Monte Carlo dupa 3 ani, raliu care va beneficia de o acoperire media fara precedent urmand ca raliul sa fie transmis in direct pe canalul de televiziune Eurosport. 

Dakar 2011: Piloții români pleacă din Atacama cu locurile 1 si 14

Bucla de la Copiapo a fost ultima din cele șase probe speciale desfășurate în Chile, caravana Dakar-ului revenind pe 12 ianuarie în Argentina. După ce au făcut față provocărilor din cel mai arid deșert al lumii, piloții Vectra Racing se află, în clasamentul general al raliului, pe locurile 21 (Mani Gyenes) și 64 (Marcel Butuza). La clasa Maraton (la această clasă concurenții nu au voie să schimbe motoarele de-a lungul celor peste 9.000 de km cât măsoară Dakar-ul), Mani Gyenes este lider, iar la clasa motoarelor de peste 450 cmc Marcel Butuza ocupă locul 14.

Deșertul Atacama este considerat a fi cel mai arid din lume, iar Dakar-ul a avut în această zonă din Chile nu mai puțin de șase probe speciale, cea mai dificilă fiind cea de pe 10 ianuarie când s-a concurat pe o distanță de 508 km. În speciala care i-a dus pe concurenți din Antofagasta în Copiapo s-a rulat într-o zonă care a făcut înconjurul lumii datorită filmului ”Quantum of Solace” din seria James Bond.  După ce au trecut de această probă specială foarte lungă, în care au avut parte de foarte multă piatră și de traversări de dune, pe rideri i-a așteptat o buclă de 235 km. În această zi (11 ianuarie), când s-a concurat în cea de a noua probă specială a raliului, bivouacul a rămas în Copiapo, piloții revenind după parcurgerea specialei în aceeași tabără. Această zonă din Atacama și mai ales orașul Copiapo a devenit cunoscut  datorită salvării miraculoase a 33 de mineri care au rămas captivi în subteran la o adâncime de 700 m timp de 69 de zile.

Speciala a debutat cu un start în linie asemănător cu cele din competițiile de motocross și a fost marcată în prima parte de ceață. Traseul din această zi a avut traversări de dune cu nisip fin, dar și porțiuni cu multă piatră. Mani Gyenes a încheiat speciala cu al 30-lea timp, iar Marcel Butuza s-a clasat pe 61.

Mani Gyenes:Proba de pe 10 ianuarie a fost foarte obositoare pentru că am avut cred că pe 80% din întregul traseu (ps a măsurat 508km) piatră ascuțită. Astăzi (11 ianuarie) am avut ultima specială în deșertul Atacama  însă nu a fost de loc ușor. Startul de dimineață, cel în linie ca la motocross, nu mi-a plăcut de loc pentru că în primii 30 de km nu reușeam să ne distanțăm unii de alții și mergeam în praf. Marcel a pornit foarte bine cu acest tip de start și deja pe prima dună a fost al treilea din grupa în care a luat startul. Ne-am chinuit însă astăzi și cu ceața, pentru că în primii km pe lângă praful ridicat de ceilalți concurenți am mai mers și în ceață și tot trebuia să ne ștergem ochelarii”.

Pe 12 ianuarie este programată cea de a 10 – a probă specială din Dakar 2011 și legătura care îi va readuce pe concurenți în Argentina după săptămâna petrecută în Chile. După o primă etapă de legătură care va măsura aproximativ 400 de km, riderii vor ajunge la proba specială care măsoară 170 de km și care îi va duce în dunele albe de lângă Fiambala.  Ziua se va termina după ce vor rula pe o altă etapă de legătură pentru a ajunge în bivouacul de la Chilecito. Ineditul zilei este reprezentat de trecerea graniției prin Paso San Francisco, situat în Anzi la o altitudine de 4.748m. În mai puțin de 12 ore concurenții vor porni din Copiapo (Chile) situat la o altitudine de 390m pentru a trece granița la 4.748m altitudine, urmând ca după proba specială să ajungă în bivouacul de la Chilecito (Argentina), care se află la o altitudine de 1.080m.

Clasament proba specială nr.9

  1. Jonah Street (Yamaha) 3h06min56sec
  2. Frans Verhoeven (BMW) +3min38sec
  3. David Casteu (Sherco) +3min40sec

…………………………………………………

      30.    Emanuel Gyenes (KTM) +24min56sec

             …………………………………………………..

     61.  Marcel Butuza (KTM)       +54min32sec

             ……………………………………………………

Clasament general după 9 probe speciale

  1. Marc Coma (KTM)         
  2. Cyril Despres (KTM)
  3. Chaleco Lopez (Aprilia)

………………………………..

       21. Mani Gyenes (KTM)

………………………………..

      64. Marcel Butuza (KTM)

………………………………

Puteți urmări evoluția celor doi piloți români accesând pagina de facebook a echipei Vectra Racing sau intrând pe www.dakar.com. Nr. de concurs ale celor doi piloți români sunt: Mani Gyenes – 45, Marcel Butuza – 80.

Credit foto: Maindru

2010 a fost un an record în Europa pentru Chevrolet

  • Cea mai mare cotă de piaţă de până acum, de 2,5 procente
  • Cea mai mare cotă trimestrială de până acum, de 2,7 procente
  • Cea mai mare cotă din luna decembrie de până acum, de 3,0 procente
  • Se estimează alte creşteri în 2011, anul aniversării centenarului

Chevrolet a vândut 477.194* de autovehicule în 2010, ceea ce reprezintă o îmbunătăţire a volumului cu 12,0 procente faţă de anul 2009 şi locul al doilea în topul vânzărilor din toate timpurile în Europa pentru marca americană**. Cota de piaţă în Europa a mărcii Chevrolet a atins valori record de 2,5 procente. Anul 2010 s-a încheiat cu valori record pentru cota de piaţă în ceea ce priveşte trimestrul al patrulea (2,7 procente) şi luna decembrie (3,0 procente). De-a lungul anului, cota de piaţă a crescut în 21 de ţări din Europa.

În 2010, Chevrolet a înregistrat noi recorduri în ceea ce priveşte cota de piaţă în unsprezece ţări europene, patru dintre acestea în Europa de Vest (Austria, Danemarca, Portugalia, Spania) şi şapte în Europa Centrală şi de Est (Bosnia, Bulgaria, Croaţia, România, Slovenia, Turcia, Uzbekistan). În Rusia, Chevrolet şi-a apărat poziţia de prima marcă externă cu o cotă de piaţă de 5,9 procente.

Rezultatele noastre bune au creat ambianţa perfectă pentru 2011, anul aniversării centenarului,” a declarat Wayne Brannon, Preşedinte şi Director Executiv al Chevrolet Europe. „Cu şapte noi modele care vor fi lansate în acest an, avem o ocazie excepţională de a ridica marca Chevrolet la următorul nivel în Europa.”

Clienţilor Chevrolet din Europa le sunt pregătite noul MPV pentru familie, Orlando, ultima generaţie a SUV-ului Captiva, nou-nouţul Aveo (sedan cu patru uşi şi hatchback cu cinci uşi) şi versiunea hatchback cu cinci uşi a modelului compact Cruze. Gama va fi extinsă prin Corvette Grand Sport şi versiunile coupe şi decapotabilă ale noului Camaro, modelul emblematic, care se află de luni de zile în topul american al maşinilor sport. La sfârşitul anului, în showroomurile europene va apărea Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsă, câştigător a numeroase premii.

Până în prezent, gama noastră de modele a acoperit mai puţin de 30 de procente din piaţa europeană,” explică Brannon. „Cu cele şapte „maşini aniversare” şi mai multe motoare noi diesel şi pe benzină, vom fi prezenţi în peste jumătate din segmentele de pe piaţă.”

Modelul cel mai bine vândut în Europa în 2010 a fost Spark, autovehiculul mini. Lansat la începutul anului, Spark a avansat rapid până pe poziţia a 4-a în segmentul autovehiculelor mini din Europa, deţinând o cotă de peste 7 procente din segmentul respectiv.

*Cifre preliminare privind înmatriculările

**Europa = Total în Europa, inclusiv Europa de Vest, Centrală şi de Est

Petter Solberg continua povestea WRC

Petter Solberg va alerga pentru al treilea sezon consecutiv cu marca Citroen. El va beneficia in acest an de noul Citroen DS3 WRC si va fi prezent in Raliul Suediei.

Seful echipei PSWRT Ken Rees a declarat: “Cu siguranta vom fi prezenti in Suedia. Nogier Benoit seful echipei Citroen Junior m-a asigurat ca echipajul Solberg/ Patterson va fi inscris pe lista de start. Vom face un sezon complet in WRC, Petter alergand in Raliul Suediei sub culorile Petter Solberg World Rally Team, insa nu stim in continuare ce se va intampla exact daca vom alerga cu echipa PSWRT sau sub culorile Citroen. Inca sunt probleme cu bugetul, Petter s-a chinuit toata iarna sa adune bugetul necesar sezonului 2011, dar lucram in continuare la acest lucru.

Oficialul raliului Suediei Bertil Klarin a spus ca va tine deschisa lista de inscrieri pentru Solberg, 10 ianuarie fiind si ultima zi de inscrieri. Klarin a declarat: “Sportul are nevoie de Petter, cu toate ca trebuie sa trimitem lista de inscrieri la FIA, nu ii vom inchide usa in nas lui Petter.

Update 10:20 – Cererea de inscriere a lui Peter Solberg a ajuns in timpul necesar la organizatori astfel incat el se regaseste pe lista de inscrieri publicata pe siteul oficial al Raliului Suediei .

In prezent Petter Solberg se afla la Monte Carlo, ieri terminand cea de-a patra si ultima zi de teste cu echipa Peugeot Sport, care i-a pus la dispozitie un Peugeot 207 S2000.

Kimi Raikkonen ramane in WRC

Kimi Raikkonen va ramane in Campionatul Mondial de Raliuri si in acest an, cererea sa pentru Raliul Suediei fiind trimisa ieri de managerul Citroen Junior Team – Benoit Nogier,  cu cateva minute inainte de terminarea perioadei de inscrieri. Fostul campion mondial de Formula 1 apare pe lista echipajelor inscrise cu un automobil Citroen DS3 WRC insa cererea de inscriere a fost trimisa in numele ICE 1 Racing WR Team si nu Citroen Junior asa cum s-ar fi asteptat toata lumea.

Cel mai bun rezultat al finlandezului din sezonul trecut este locul cinci obtinut la finalul Raliului Turciei insa prima proba speciala a castigat-o la Raliul Germaniei. Nici Citroen si nici managerii lui Raikkonen nu au facut vreo declaratie de presa iar viitorul acestuia dupa Raliul Suediei ramane la fel de necunoscut. Totusi, Steve Robertson, unul dintre managerii lui Kimi a declarat : ” Ma astept ca in acest sezon Kimi sa devina competitiv ” .

Dacia a vândut peste 348 000 vehicule in 2010

  • 348 723 vehicule Dacia comercializate în 2010, în creştere cu 12 % faţă de 2009
  • România: Dacia îşi adjudecă o cotă de piaţă de 31,7 %, în creştere cu 2,8 puncte procentuale faţă de anul precedent
  • Export: expansiunea comercială a mărcii Dacia continuă în Europa Occidentală. Clasamentul exporturilor este dominat de Franţa, Germania şi Italia
  • Excelent demaraj comercial pentru Duster, cu 67 000 unităţi vândute

În 2010, Dacia a vândut 348 723 vehicule, volum superior cu 12 % faţă de cel realizat în anul 2009. Ritmul de creştere a vânzărilor Dacia a depăşit astfel pentru al şaselea an consecutiv 10%, volumul livrărilor anuale ale mărcii ajungând să se dubleze între 2005 şi 2010.

Dacia în România

Pe piaţa din România, care a înregistrat în 2010 o scădere de 20,4%, Dacia a comercializat 36 730 vehicule, adjudecându-şi astfel o cotă de piaţă de 31,7 %, în creştere cu 2,8 puncte procentuale faţă de anul precedent. Peste două treimi din volumele vândute (24 856 unităţi) au fost livrate prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto din România.

O contribuţie importantă la rezultatul Dacia au avut-o vânzările de flote, care au înregistrat în 2010 un nivel record (aproape 4 000 de unităţi), în special ca urmare a livrărilor către mari companii (societăţi româneşti şi internaţionale prezente în România).

Pentru Dacia, anul 2010 a fost marcat de lansarea modelului Duster. Datorită unui raport prestaţii/spaţiu interior/preţ fără echivalent în lumea vehiculelor 4×4, Dacia Duster s-a impus rapid drept lider în segmentul său pe piaţa din România, cu 4 826 unităţi vândute. Remarcabil este faptul că 92% dintre clienţi au optat pentru versiunea vârf de gamă, Lauréate. Modelul cunoaşte de asemenea un succes remarcabil pe plan internaţional, cu peste 100 000 de comenzi la data de 31 decembrie 2010.

Dincolo de aprecierea publicului larg, Dacia Duster a reuşit să-i convingă şi pe profesioniştii domeniului auto. Duster a obţinut astfel premiul « Autobest 2011 », precum şi titlurile « Maşina Anului 2011 » în România şi în Croaţia, precum şi trofeul « SUV-ul Anului 2011» în România.

O puternică dinamică a exporturilor

Vânzările Dacia pe plan internaţional au depăşit 311 000 unităţi, în creştere cu 15% faţă de anul 2009. Marca românească şi-a consolidat succesul în Europa Occidentală unde, în 2010, au fost înmatriculate 228 865 vehicule Dacia.

Franţa a redevenit anul trecut prima piaţă de export pentru Dacia, cu peste 110 000 unităţi vândute, ceea ce corespunde unei cote de piaţă de 4,12%. Acest rezultat plasează Dacia pe locul al şaselea în clasamentul mărcilor cele mai vândute din Franţa.

A doua treaptă a podiumului este ocupată de Germania, cu 40 500 unităţi, un rezultat inferior faţă de cel înregistrat în anul 2009, însă cu mult superior celor 25 548 vehicule Dacia vândute în această ţară în 2008.

Pe locul al treilea se situează Italia, cu 21 930 unităţi, urmată la mică distanţă de Spania, cu 21 739 vehicule înmatriculate.

Alte pieţe importante pentru Dacia pe plan internaţional sunt Turcia (19 167 unităţi), Algeria (18 578 unităţi) şi Maroc (18 087 unităţi).

Vânzările Dacia pe modele în România în 2010
Model Unităţi
Sandero (inclusiv versiunea Stepway) 3 047
Logan berlină 22 791
Logan MCV 3 678
Duster 4 826
Logan VAN 1 473
Logan Pick Up 915
Total 36 730

Top 10 destinaţii export în 2010
Ţara Unităţi
1 Franţa 110 076
2 Germania 40 500
3 Italia 21 930
4 Spania 21 753
5 Turcia 19 167
6 Algeria 18 578
7 Belgia 11 403
8 Austria 6 068
9 Polonia 6 018
10 Olanda 5 557
* Maroc (centru de producţie Dacia) 18 087

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor