6 zile până la prima ediţie a Cupei FRAS-Dunlop la karting

În perioada 2-4 iulie, circuitul AMCKart din Bucureşti (Tunari, Şoseaua de Centură Bucureşti nr.5A)  va găzdui prima ediţie a Cupei FRAS-Dunlop la karting. Clasele pe care organizatorul le propune participanţilor sunt:

1. KF2 PESTE 15 ANI

2. KZ2 PESTE 15 ANI

3. KF3 12 – 15 ANI

4. MINI 8 – 12 ANI

5. PUFO 6 – 8 ANI

6. NATIONAL 1 60 CMC + 80CMC

7. NATIONAL 2 100 CMC + 125CMC

O clasă de cilindree se constituie cu minimum 5 karturi înscrise şi admise la verificarea tehnică iniţială. FRAS acorda licenţa „one event” gratuit pentru aceasta competiţie tuturor piloţilor care doresc să participe. Sunt admise în concurs karturi din clasele KF3, KF2, KZ2, în conformitate cu Regulamentul Tehnic al CIK pentru clasele susmenţionate, pentru clasa MINI in conformitate cu Regulamentul Tehnic al CIK/2009.

Centrul internaţional de karting competiţional şi de agrement AMCKART este construit pe o suprafaţă de 63.000 mp şi cuprinde o pistă outdoor şi o pistă indoor. Pista outdoor (unde se desfaşoară concursul) are o lungime totală de 1240 m, o lăţime de 8 şi 10 m şi respectă normele Comisiei Intenaţionale de Karting (CIK). Pista outdoor este completată de un spaţiu tehnic de 2600 mp, padock-uri pentru 200 de concurenţi, 2 tribune cu o capacitate totală de 500 de locuri şi iluminare nocturnă.

Prima ediţie a Cupei FRAS-Dunlop la karting este al treilea eveniment organizat în 2010 de Hatters Motorsport, după Raliul Argeşului şi Muscel Racing Contest, competiţii incluse în Campionatul Naţional de Raliuri şi Campionatul Naţional de Viteză în Coastă. Organizatorul, împreună cu FRAS şi Dunlop, îşi propun ca evenimentul programat în 2-4 iulie să continue şi demersurile eco şi umanitare iniţiate cu prilejul celor deja amintite, şi, în egală măsură, să continue tradiţia surprizelor plăcute oferite concurenţilor şi spectatorilor.

IRC Ypres: Dupa PS9, Loix se detaseaza, iar Meeke abandoneaza

Dupa PS9, Freddy Loix reuseste sa-si mareasca avantajul in Raliul Geko Ypres, dupa ce ocupantul locului secund Kris Meeke a iesit in decor pe PS8, acesta fiind nevoit sa abandoneze.

Astfel Freddy Loix continua sa aibe un avantaj de aproape 31 de secunde in fata urmaritorului sau Jan Kopecky. Abandonul lui Kris Meeke il claseaza pe locul al treilea pe favoritul local Thierry Neuviile, care dupa PS9 se afla la peste 1 min de Freddy Loix.

Bruno Magalhaes este urmarit de ghinion in Raliul Ypres, iar dupa problema de vineri la cutia de viteze, chiar daca mecanicii au remediat problema aceasta a recidivat. Avand doar 10 minute la dispozitie in primul parc de serivice, Magalhaes a petrecut mult timp incercand sa remedieze cutia de viteze, primind astfel 1m.10s timp de penalizare,  ocupand dupa proba speciala 9, locul al 10-lea in clasamentul general.

Mai jos puteti vedea clasamentul general dupa PS9:
[table id=56 /]

Foto: ypresrally.com

Raliul Clujului 2010 – Ps4

Clasament Ps4 :

1.B. Marisca 03:19.1
2.G. Szabo 03:20.3
3.C. Spitzmuller 03:30.4
4.D. Girtoan 03:21.2
5.Tempesta 03:23.1
6.M. Mihalache 03:22.2
7.E. Keleti 03:29.1
8.V. Porcisteanu 03:37.4
9.D. Ungur 03:36.8
10.V. Cosma 03:37.4

Clasament General Provizoriu dupa 4 Ps :
[table id=55 /]

Abandonuri :

Jean Tatu

Titi Aur

Horatiu Savu

Argeseanu Dragos

Filip Alexandru

Groza Elisei.

sursa : Raliul Clujului.ro

Raliul Clujului 2010 – Ps3

Clasament PS3

1. B. Marisca 11:54.5
2. C. Spitzmuller 12:05.0
3. M. Mihalache 12:09.4
4. G. Szabo 12:20.1
5. D. Girtofan 12:37.6
6. V. Porcisteanu 12:42.7
7. V. Cosma 13:20.8
8. B. Casian 13:22.0
9. D. Ungur 13:23.5
10. Tempesta 13:37.2

Titi Aur si Horatiu Savu nu au ajuns in stop . Urmatorul concurent, E. Keleti a anuntat ca acestia sunt ok.

sursa : Raliul Clujului.ro

N-avem echipa, avem valoare, Raliul Sibiului e cel mai tare! Invitatie la fotbal

In loc sa joace in Africa de Sud, jucatorii echipei nationale sunt in vacanta. Capitanul Chivu incearca sa treaca peste accidentarea de anul acesta zacand linistit pe un sezlong sau facand spoturi la bere, in timp ce Adrian Mutu cauta, intre doua vizite la comisia anti-doping, modalitati de a scapa de plata celor 17 milioane de Euro.  In ciuda indiferentei cu care suntem tratati ca suporteri, atractia fata de fotbal nu ne-a trecut din cauza acestor esecuri.

Prin urmare, la Raliul Sibiului ne-am propus sa organizam un meci amical de fotbal. Daca nu ne va transmite nimeni in direct, macar vom arata ce inseamna sa-ti dai sufletul pe teren. Poate asa se duce vestea si mai renunta si tricolorii la o iesire in club pentru a merge la un antrenament.

Totul este aranjat: meciul impotriva echipei ALL STARS se va desfasura la Sala Sporturilor din Sibiu, in saptamana raliului. Nu ne mai trebuie decat o echipa formata din sportivi de performanta, asa ca provocarea este simpla: daca tu crezi ca nu esti talentat doar pe probele speciale si vrei sa-ti arati talentul la dribling sau in poarta, anunta-ne la [email protected] sau la 0748 776 237.

In echipa vor fi selectati doar pilotii si co-pilotii care vor participa la Raliul Sibiului 2010.

Fernando Alonso a reusit cel mai bun timp in a doua sesiune de antrenamente de la Valencia

Pilotul echipei Ferrari a reusit sa stabilieasca cel mai rapid tur pe circuitul din Spania, cronometrul oprindu-se pentru acesta la 1m 39.283s, cu 0.056s mai bun decat al pilotului echipei Red Bull, Sebastien Vettel.

Al treila timp a fost realizat de al doilea monopost Red Bull pilotat de Mark Webber, cronometrul oprindu-se pentru australian la 1m 39.427s.

Nico Rosberg, care a reusit in prima sesiune de antrenamente cel mai bun timp, a terminat partea a doua a calificarilor cu doar al 4-lea timp fiind urmat de Lewis Hamilton, Robert Kubica, si Felipe Massa, brazilianul avand parte de o sesiune de antrenamente mai putin fericita.

Pilotul echipei Ferrari, Felipe Massa, a derapat in al 5-lea viraj al circuitului din Valencia, reusind sa blocheze  pista, iar astfel antrenamentele fiind oprite pret de cateva minute. Chiar si asa acesta a reusit sa revina, stabilind un timp de 1m 39.947s.

Mai jos puteti vedea clasamentul sesiunii a doua de antrenamente de la Valencia:
[table id=53 /]

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor