Publicitate

La câteva săptămâni după evoluția interesantă și entuziasmantă de pe meleaguri clujene, pentru echipajul brașovean Dan Gîrtofan/Adrian Berghea urmează poate cea mai grea provocare din 2013: Raliul Sibiului, ce va avea loc în weekend, în jurul orașului de pe malurile Cibinului. Contând atât ca etapă în Campionatul Național de Raliuri Dunlop (CNRD), cât și în European Rally Championship (ERC), cursa sibiană se anunță un nou prilej pentru Giri și Adi de a-și „măsura forțele”, pe lângă mai vechii adversari din campionatul intern, și cu „greii” din întrecerea europeană. Și cum macadamul sibian este unul recunoscut pentru „selecția” pe care o face printre concurenți, cei doi brașoveni au în față o misiune și mai dificilă. „Probele sunt la fel de tehnice și de dure, așa cum le știam din anii trecuți. Se vede că s-a lucrat pe ele și că s-a încercat o reabilitare, dar tot au rămas bolovani destul de mari, care vor pune probleme și pe care trebuie să vedem cum să-i putem ocoli. Specialele sunt cele clasice, tehnice și foarte frumoase. Combinația de macadam și asfalt va face ca raliul să fie foarte frumos, dar și foarte dificil în același timp”, a spus Dan Gîrtofan după un prim contact cu probele de la Raliul Sibiului.

Giri 2013

Giri este de părere că presiunea este mai mare la întrecerea sibiană: „Ne dorim ca de la fiecare raliu să venim acasă cu puncte, iar acelea să fie cât mai multe, dar la Sibiu presiunea este mai mare pe umerii noștrii. Și asta pentru că un rezultat bun poate aduce multe avantaje, mai ales că punctele sunt duble față de o etapă obișnuită. Va fi însă greu pentru că toți participanții vor trage tare ca să obțină cât mai mult. Pentru noi este foarte important să abordăm raliul cu cap, cu inteligență, să avem o strategie care să fie o combinație între a merge foarte tare și a merge «safe». Dacă vom reuși asta și vom avea norocul să fim ocoliți de probleme, cu siguranță putem scoate un rezultat bun”.

 

Legat de adversari, care vor fi nume importante din lumea raliurilor, Dan Gîrtofan a precizat: „Sigur sunt niște repere de atins și de făcut o comparație la o primă vedere, dar trebuie să ținem cont că există o diferență mare între noi și vedetele din ERC. Sunt implicate acolo echipe de uzină, care au bugete foarte, mari, care-și permit să aducă dezvoltări mașinilor și care fac foarte multe teste. Cu siguranță acela este nivelul adevărat la care se fac raliurile, dar promitem o luptă interesantă”.

 

Škoda România, Porsche Finance Group și Mobil 1 prin Lubexpert România sunt principarii susținători ai lui Giri și Adi în 2013.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro