Raliul Tara Barsei : rezultate dupa Ps 5 | Dan Girtofan spera la podium

  • Dodo Pitigoi a fost tradat de ambreiaj
  • Mai sunt 41 de concurenti
  • Edwin Keleti, ca si castigator la grupa A

In loc sa limpezeasca apele, in PS 4, Sacele – Azuga, cea mai lunga speciala, de 24,7 km, mai mult le-a agitat. Si asta pentru ca Dan Girtofan a avut o tresarire de orgoliu, a mers la maximum si si-a adjudecat proba. A fost urmat de Bogdan Marisca, la 7.5 secunde, Adrian Raspopa, la 9.1 secunde, Gergo Szabo, la 12.1 secunde, in acelasi timp cu Manu Mihalache, si Vali Porcisteanu, la 12.8 secunde. Gergo Szabo a ramas lider, la 7.2 secunde de Porcisteanu si 11.9 secunde de Marisca. Dan Girtofan a urcat spectaculos in clasament, de pe 8, pe 4 si se gandeste la podium.

In grupa A, lucrurile au revenit la normal. Echipajul Edwin Keleti-Victor Ponta a terminat proba cu un avans de 17.4 secunde in fata lui Vlad Cosma si s-a instalat confortabil la conducere, cu 14.1 secunde avans.

Inca trei abandonuri

In aceasta proba, a iesit din cursa cel mai rapid pilot de pana acum, Dodo Pitigoi, care a fost tradat de ambreiaj. Un alt abandon este al lui Danny Ungur, care, dupa terminarea probei speciale, a renuntat, probabil din motive tehnice. Si Dan Tatoiu a fost tradat de masina, fiind fortat sa renunte, la fel procedand si Florin Crisan.

Szabo revine

In cea de a 5-a speciala a raliului, Azuga – Cabana „Susai”, 7,9 km, Gergo Szabo a pus lucrurile la punct si s-a impus, cu 1.8 secunde in fata lui Bogdan Marisca. Al treilea a fost Spitzmuller, la 2.1 secunde de compatriotul sau, in timp ce Girtofan, care a venit la 3 secunde de lider, s-a apropiat la doar 4.2 secunde, in clasamentul general, de Porcisteanu, care a slabit ritmul.

Clasament General Provizoriu dupa Ps5 :

1. G.Szabo 36:07.0

2.B. Marisca + 13,7

3.V.Porcisteanu +15,3

4.D.Girtofan + 19,5

5. C.Spitzmuller + 22,2

6.A.Raspopa +27,9

7.M.Mihalache + 28,4

8.C.Aur + 1:59,5

9.O.Popa +2:38,6

10.H.Savu +2:48,8

In grupa A, cu un avans de 27 de secunde, Edwin Keleti si Victor Ponta trebuie doar sa ramana pe traseu, ca sa castige a 6-a etapa consecutiva. Practic, daca se vor impune la Brasov, Keleti si Ponta mai au nevoie de doar 6 puncte, in ultimele doua etape, pentru a deveni campioni.

Raliul „Tara Barsei Dunlop – SEAT” este sustinut de Goodyear Dunlop Tyres Romania si SEAT Romania, in calitate de parteneri oficiali, Baneasa Shopping City, Hotel Ramada Brasov, Espavo Brasov, Magnolia Shopping Center, Policolor SA (KLAR) in calitate de parteneri.

Dan Craciun
Ofiter de presa

Federaţia Română de Motociclism caracterizează expertiza realizată în incidentul de la Caransebeş drept aberantă

Parcurgând ştirile apărute astăzi, cu privire la evoluţia anchetei ce îl vizează pe învinuitul Cristian Ungur, care pe data de 8 august a pătruns cu autoturismul pe pista aeroportului din Caransebeş, pe care se desfăşura etapa II din Campionatul Naţional de Viteză pe Aeroport, lovind patru persoane dintre care două grav, am constatat cum faptele trăite pe viu de membrii Federaţiei Române de Motociclism pot fi contrazise de expertize realizate în birou, cu largul concurs al organelor statului, plătite special să apere drepturile cetăţenilor.

Federaţia Română de Motociclism este siderată de expertiza comandată de anchetatori şi de Cristian Ungur, potrivit căreia acesta ar fi avut la momentul impactului 41 de km/h, iar victimele ar fi putut evita accidentul. Astfel de expertize nu pot decât să demonstreze că organele abilitate să le realizeze sunt plătite inutil.

Un incident minor poate pentru procurori, dacă ar fi avut o valenţă locală, nu poate rămâne astfel, în momentul în care este afectată o federaţie sportivă naţională şi patru oameni au fost accidentaţi, dintre care doi grav. Circumstanţele acestui eveniment trebuie clarificate obiectiv, cu martori şi nu din birouri.. Deja, Cătălin Cazacu, un membru al Federaţiei Române de Motociclism a fost reţinut pe nedrept de poliţia de frontieră Caraş Severin. De asemenea, există indicii că se încearcă şi o campanie de demonizare a motocicliştilor din zona Banatului, aşa cum este articolul apărut în data de 25 august pe www.adevarul.ro, “Motocicliştii îşi bat joc de poliţiştii din Timişoara care îi admiră cum încalcă legea”, realizat de fapt pe baza unui obscur filmuleţ de pe You Tube.

Federaţia Română de Motociclism solicită în mod public sprijinul cunoscutei motocicliste avocat Paula Iacob, al avocatului col. ( r ) Ion Soricică, preşedinte de onoare al FRM şi al procurorului Marius Iacob, procuror şef al Sectiei de urmarire penala si criminalistica a Parchetului de pe langa inalta curte de casatie si justitie, pentru soluţionarea obiectivă a acestui caz şi pedepsirea vinovaţilor, Cristian Ungur şi Lucian Brânzei.

Ceea ce omit Procuratura Caraş Severin şi organele locale ale statului este faptul că inicidentul a avut loc pe o proprietate privată, închiriată de Federaţia Română de Motociclism, fapt care nu se specifică în expertiza realizată de procurori.

Menţionăm că toate fotografiile realizate la faţa locului sunt proprietatea jurnalistei fotograf Valentina Sarosi, care a permis utilizarea lor gratuită până la data de 1.09.2010. După această dată, utilizarea fotografiilor se va face doar cu acordul expres al Valentinei Sarosi.

Marc Sandu -PR Federatia Romana de Motociclism

Clasament general provizoriu dupa Ps3

  • Dodo Pitigoi a fost cel mai rapid, dar la open….
  • Szabo se distanteaza de Marisca

Prima „bucla” a zilei, adica trecerile pe probele speciale 2 si 3, s-a incheiat cu o dominare clara a lui Gergo Szabo, campionul national en-titre, dar si cu un abandon surprinzator al lui Marco Tempestini.

Numarul abandonurilor a ajuns la 5

Imediat dupa startul in prima proba spceiala a zilei, Azuga-Predeal, Marco Tempestini a fost obligat sa traga pe dreapta, din cauza unor probleme mecanice. Astfel, s-a pierdut in „Triunghiul Bermudelor” prima „balena”. Pe PS 2 s-au mai inregistrat trei abandonuri: Catalin Berari a iesit in decor, la fel ca Dragos Dinu, in timp ce Ciprian Petcu a fost tradat de masina. Dupa doua probe speciale (incluzand si abandonul lui Badina), in cursa au mai ramas 44 de echipaje.

Dodo Pitigoi a fost cel mai rapid, dar la open….

Pe cei 14,2 kilometri, cel mai bun in ierarhia FIA, a fost, de departe, Gergo Szabo. A fost mai bun cu 2.5 secunde decat Vali Pocisteanu, si cu peste 6 secunde mai rapid fata de Spitzmuller, in tmp ce Bogdan Marisca, liderul clasamentului general, a venit la 8.6 secunde in spatele ungurului.

Dar, cel mai bun pe PS 2 a fost inregistrat de Dodo Pitigoi, care a spulberat timpul lui Szabo cu 3.3 secunde. Dar, din pacate, Pitioi conteazala grupa K si nu va puncta in clasamentul general FIA.

La grupa A, surprinzator, cel mai bine a inceput ziua Vlad Cosma, care l-a batut cu 5,9 secunde pe Edwin Keletti.

Szabo se distanteaza de Marisca

A urmat PS 3, Azuga – Cabana „Susai”, cu acelasi Gergo Szabo in prim plan, care a inceput sa isi consolideze pozitia de lider, punand inca 1.2 secunde intre el si Porcisteanu. Spitzmuller a venit al treilea, la 2.4 secunde de lider, in timp ce Marisca pierde timp pretios, inca 5.8 secunde fata de Szabo. Astfel, dupa PS 3, clasamentul general FIA este: 1. Szabo, 2. Porcisteanu (la 6.5 secunde), 3. Spitzmuller (la 8.9 secunde), Marisca (16.5 secunde). Titi Aur a pierdut timp pretios in prima speciala a zilei (a facut o pana) si este la 1 minut si 17 secunde in spatele liderului.

Totusi, si pe PS 3 cel mai rapid a fost Alexandru Pitigoi, care l-a batut pe Szabo, cu 1,5 secunde, si are un avans de 2.4 secunde in fata ungurului. Dar, din pacate pentru el, este lider doar intr-un clasament open, care nu conteaza la final….

La grupa A, surprinzator, Vlad Cosma se mentine pe primul loc, desi a pierdut 4 zecimi de secunda in fata lui Keletti. Clujanul mai are un avas de 3.2 secunde dupa prima bucla si inca mai spera la victorie.

Clasament General Provizoriu dupa Ps3 :

1. G.Szabo 15:36.4

2.V.Porcisteanu +6,5

3. C.Spitzmuller + 8,9

4.B. Marisca + 16,5

5.A.Raspopa +21,5

6.M.Mihalache + 22,7

7.D.Girtofan + 28,6

8.C.Aur + 1:07.4

9.O.Popa + 1:17,7

10.J.Tatu + 1:21.3

Urmatoarea proba, Ps4 , are startul programat pentru ora 13:05 .

Raliul „Tara Barsei Dunlop – SEAT” este sustinut de Goodyear Dunlop Tyres Romania si SEAT Romania, in calitate de parteneri oficiali, Baneasa Shopping City, Hotel Ramada Brasov, Espavo Brasov, Magnolia Shopping Center, Policolor SA (KLAR) in calitate de parteneri.

Dan Craciun
Ofiter de presa

Cine va iesi victorios din „Triunghiul Bermudelor” ?

  • Un macadam periculos de bun
  • Se anunta o zi infernala

Ziua a doua a Raliului „Tara Barsei Dunlop SEAT” va fi cea a lucrurilor serioase. Spectacolul a fost la Baneasa Rally Show, in timp ce in „Triunghiul Bermudelor”, adica Triunghiul Sacele-Predeal Azuga, se va desemna castigatorul.

Un macadam periculos de bun
Vor fi 7 probe speciale, pe un traseu „periculos de bun”, asa cum l-a caracterizat multiplul campion Titi Aur. „Este un macadam fara nici macar o groapa. As putea spune ca este un fel de asfalt cu praf, dar extrem de periculos, intrucat aderenta va fi doar pe urmele celor dinainte, vreo 10 centimetri ideali. Si este greu sa te mentii pe aceasta trasa”.

Se anunta o zi infernala

Tot Titi Aur a prefatat aceasta zi fierbinte, atat la propriu, cat si la figurat. „Evident este faptul ca Gergo Szabo si Bogdan Marisca vor lupta pentru primul loc in clasamentul general. Teoretic, cu sanse matematice sunt cam 8-9 piloti, dar cei doi s-au distantat si practic doar ei se vor bate pentru titlu. Numai ca nu se poate spune ca totul s-a decis. Se pot intampla multe. Minuni s-au mai vazut in anii trecuti. Au mai fost cazuri cu piloti distantati, dar care pe final de sezon au pierdut totul. Daca ei se vor lupta pentru titlu, noi, ceilalti, ne vom bate precum chiorii pentru locul 3 al clasamentului general”, a precizat Aur, care a continuat, referindu-se la lupta din Raliul „Tara Barsei Dunlop SEAT” : „Sunt 8-9 echipaje, care emit pretentii la victoria de etapa. Va fi o zi infernala, cu lupte la baioneta pe macadam”.

Raliul „Tara Barsei Dunlop – SEAT” este sustinut de Goodyear Dunlop Tyres Romania si SEAT Romania, in calitate de parteneri oficiali, Baneasa Shopping City, Hotel Ramada Brasov, Espavo Brasov, Magnolia Shopping Center, Policolor SA (KLAR) in calitate de parteneri.

Baneasa Rally Show, o reusita deplina | Rezultate Ps1

  • Automobilismul s-a intors pe usa din fata in Bucuresti
  • Szabo este primul lider in Raliul „Tara Barsei Dunlop SEAT”

Baneasa Rally Show a fost o reusita deplina, cuvantul de ordine in prima zi a Raliului „Tara Barsei Dunlop SEAT” fiind spectacolul. Si nu orice fel de show, ci unul in care spectatorii si-au inrosit palmele aplaudand evolutiile pilotilor care au luat startul.

Spectacol la „libere”

Dar, sa incepem cu evolutiile pilotilor din shakedown. Desi au avut in dreapta navigatori inediti, din showbiz mai ales, pilotii, cu spectaculoasele derapaje de pe traseul desenat in parcarea de la Baneasa Shopping City, si-au facut treaba si au atras atentia spectatorilor, care, timid, au inceput sa bage in seama si cursa. Apoi, au venit motociclistii lui Dan Tatoiu, care au ridicat nivelul adrenalinei cu ce au aratat ca se poate face pe doua roti.   Florentin Petre a aratat ca se pricepe si la condus, nu numai la fotbal, putand avea un viitor in automobilism. Nici micuti elevi de la o scoala de karting din Campulung nu s-au lasat mai prejos, iar masinile ce au facut istorie in curse cu cateva zeci de ani in urma, au smuls ropote de aplauze. Gabriel Onofrei, Sorin „Hai” Ene si Marius Mitrache au desavarsit spectacolul demonstrativ, cu o  evolutie de zile mari. Pe linga cauciucul lasat pe asfalt, „Hai” Ene a „donat” si barele de protectie. Amandoua, sa nu fie cu suparare.

Automobilismul s-a intors pe usa din fata in Bucuresti

Dupa ce demonstratiile s-au terminat, spectatorii erau deja pregatiti pentru lucrurile serioase. Adica, pe Baneasa Rally Show, eveniment ce a marcat revenirea caravanei automobilistice in Bucuresti. S-au strans cateva mii de spectatori, care au inceput rapid sa guste spectacolul oferit de pilotii ce au „intrat in paine”. A fost o zi reusita din toate punctele de vedere, iar automobilismul s-a intors in capitala, dupa 5 ani, pe usa din fata.

Szabo este primul lider in Raliul „Tara Barsei Dunlop SEAT”

Gergo Szabo, campionul national en-titre, a inceput furtunos Raliul „Tara Barsei Dunlop SEAT” si s-a impus la Baneasa Rally Show. „A fost o proba foate frumoasa si sunt multumit ca am terminat primul. Sa vedem ce va fi pe macadam”, a spus, la final, Gergo Szabo. Csaba Spitzmuller, omul care poate arunca toate pronosticurile in aer, a terminat al doilea, la doar 2 zecimi de secunda de compatriotul sau. „In Ungaria, cand castig prologul, a doua zi… abandonez. Asa ca sunt multumit cu locul doi. Sper sa raman pe traseu, pentru ca urmeaza niste probe speciale deosebit de frumoase, intr-un decor fantastic”, a punctat Spitzmuller. Dupa inca 2 zecimi de secunda, a terminat Titi Aur, care este bine plasat pentru lupta pe macadam, unde se simte foarte bine. „Organizarea a fost ireprosabila, si am imbinat mersul la spectacol cu eficienta. Acum, sa vedem ce va fi pe macadam”, a afirmat multiplul campion national.

Rezultate Ziua 1

ordine de start pentru ziua 2

Raliul „Tara Barsei Dunlop – SEAT” este sustinut de Goodyear Dunlop Tyres Romania si SEAT Romania, in calitate de parteneri oficiali, Baneasa Shopping City, Hotel Ramada Brasov, Espavo Brasov, Magnolia Shopping Center, Policolor SA (KLAR) in calitate de parteneri.

Recordul a fost batut

La startul Raliului „Tara Barsei Dunlop SEAT” sunt 48 de echipaje

A fost depasit si ultimul pas, adica verificarile administrative si tehnice, pentru ca recordul echipajelor admise la startul unui raliu in acest sezon sa fie batut. Astfel, pe linia de start a Raliului „Tara Barsei Dunlop SEAT” se vor afla 48 de echipaje, care, la Baneasa Rally Show, vor incepe lupta cu secundele si adversarii, pentru victorie sau pentru o pozitie cat mai buna in clasamentul final. Sunt 48 la start, dar acum trebuie sa asteptam desfasurarea ostilitatilor pe probele speciale pentru a afla cati vor termina.

Raliul „Tara Barsei Dunlop – SEAT” este sustinut de Goodyear Dunlop Tires Romania si SEAT Romania, in calitate de parteneri oficiali, Baneasa Shopping City, Hotel Ramada Brasov, Espavo Brasov, Magnolia Shopping Center, Policolor SA (KLAR) in calitate de parteneri.

Lista echipajelor inscrise

Obiectivul nostru – nici o pana !

Dupa  ce au urcat pe a II a treapta a podiumului Cupei DACIA la prima etapa de macadam din 2010 dar si prima etapa de macadam din cariera, Alex Mirea – pilot si Dragos Despinoiu – copilot sunt increzatori in sansele lor pentru lupta la varf in Raliul Tara Barsei, reprezentand a II a etapa de macadam din 2010 ce va avea startul pe 27 August la ora 19 :00 printr-un Rally Show in parcarea Baneasa Shopping City din Bucuresti, urmand ca pe 28 August judetul Brasov sa fie gazda pilotilor pe probele speciale din zona Azuga – Predeal – Sacele.

Alex Mirea : ‘’Lucrurile merg din ce in ce mai bine in masina si asta cred ca se vede si din rezultate. Avem nevoie de un rezultat bun la Brasov din cauza abandonului de la Cluj care ne-a penalizat rau la puncte dar ne-a marcat si psihic, motiv pentru care obiectivul nostru este- nici o pana !

Varianta de macadam de la Brasov este cu totul alta fata de ce am intalnit la Sibiu, si dupa efectuarea recunoasterilor putem spune ca ne plac toate probele mai ales din cauza nivelului de dificultate ridicat. Sunt portiuni pe fiecare proba care trebuiesc tratate cu seriozitate si atentie maxima.  Daca vom fi scutiti de probleme tehnice, cred ca putem obtine un rezultat bun la Brasov insa lucrurile nu sunt tocmai simple avand in vedere numarul si nivelul adversarilor. Vom incerca sa marim putin ritmul insa fara a ne crea riscuri inutile.

Felicitam organizatorii pentru initiativa organizarii etapei de deschiderea raliului la Bucuresti, insa sunt de parere ca mediatizarea ei se putea face mult mai bine.

Asteptam cat mai multi iubitori ai motorsportului pe porbe pentru ca nivelul campionatului a crescut vizibil dupa parerea mea si chiar au ce vedea in luptele disputate pentru fiecare grupa/ clasa.’’

Echipajul format din Alex Mirea-pilot/ Dragos Despinoiu-copilot este sustinut la Raliul Tara Barsei de www.RCApeROTI.ro – cel mai ieftin RCA, www.dinmarleasing.ro – autovehicule rulate, www.audiotrust.ro – studio audio si www.pensiuneagallery.ro – pensiunea Gallery Brasov.

PR : http://www.alexmirea.ro

Vallino asteapta increzator Raliul Tara Barsei Dunlop-SEAT

Dupa ce a luat un start foarte bun in sezonul pe macadam, obtinand pozitia secunda la Sibiu, echipajul Valentin Porcisteanu-Dan Dobre ataca cea de-a sasea etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2010, Raliul Tara Barsei Dunlop-SEAT cu dorinta de a bifa un nou rezultat pozitiv. “Ma simt excelent pe macadam, este suprafata mea preferata, si sper ca si de aceasta data sa izbutim sa-i facem fericiti pe fanii nostri. Mi-ar placea ca pana la finele sezonului sa avem prestatii de genul celei de la Sibiu si sa urcam mereu pe podium”, a declarat Vali.

Raliul Tara Barsei Dunlop-SEAT debuteaza in aceasta seara, cu superspeciala care se va desfasura in Bucuresti, in cadrul Baneasa Rally Show. Inainte de a intra in concurs, Vali a avut drept copiloti cativa invitati si, ca de fiecare data, a facut spectacol. Asa cum, de altfel, a promis ca o va face si in cadrul superspecialei.

Fara indoiala insa, decisive pentru rezultatul final sunt “specialele”programate maine. “Sunt probe foarte spectaculoase. Sigur, la recunoasteri am acordat o atentie speciala probei noi. Si trebuie sa spun ca este una destul de dificila, mai ales ca are o multime de poduri. Vom merge, ca de fiecare data, cu atentia necesara pentru a termina raliul, dar, in egala masura, vom forta atunci cand este cazul. Imi doresc sa avem un ritm bun pe toata durata competitiei si sunt sigur ca daca vom atinge acest deziderat, la final vom avea motive de satisfactie”, spune Vali. Sambată startul pe prima specială a zilei este programat la ora 10:42, Raliul Tara Barsei Dunlop-SEAT urmand sa se incheie la ora 20:01.

Program

Vineri / 27.08.2010

Start (Bucuresti – Baneasa Shopping City) / 19:01 PS 1 – Superspeciala (1.50 km) / 19:21 Service B (Bucuresti – Baneasa Shopping City) / 19:26 Sambata / 28.08.2010 PS 2 – Azuga-Predeal 1 (14.20 km) / 10:42 PS 3 – Azuga-Cabana Susai 1 (7.90 km) / 11:25 Service D (Brasov) / 12:17 PS 4 – Sacele-Azuga 1 (24.70 km) / 13:05 PS 5 – Azuga-Cabana Susai 2 (7.90 km) / 13:40 PS 6 – Azuga-Predeal 2 (14.20 km) / 16:02 PS 7 – Azuga-Cabana Susai 3 (7.90 km) / 16:45 PS 8 – Sacele-Azuga 2 (24.70 km) / 18:25 Sosire (Brasov) / 20:01 Festivitatea de premiere (Brasov-Magnolia Shopping Center) / 23:00

Spa-Francorchamps: primele antrenamente libere

Cele două sesiuni de antrenamente libere de azi au avut loc pe o vreme tipică pentru Spa-Francorchamps, adică ploaie alternînd cu vreme bună. Fernando Alonso a terminat pe primul loc ambele şedinţe, urmat de Lewis Hamilton în prima parte şi de Adrian Sutil în ce-a de-a doua. Ca de obicei, nu se pot trage concluzii clare după acest fel de vreme, fiindcă momentul în care fiecare pilot s-a aflat pe pistă a contat mai mult decît orice. Se poate spune totuşi că Ferrari evoluează foarte bine, dar au ieşit in evidenţă în general pilotii cunoscuţi ca fiind mai buni în conditii de ploaie, ca Hamilton, Sutil sau Vettel. De notat că polonezul Robert Kubica a evoluat din nou excelent, fiind în top 4 în ambele sesiuni.

Timpi FP 1:

1   Fernando Alonso Ferrari 2:00.797    
2   Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 2:01.567    
3   Robert Kubica Renault 2:02.081    
4   Sebastian Vettel RBR-Renault 2:02.450    
5   Adrian Sutil Force India-Mercedes 2:02.646    
6   Jenson Button McLaren-Mercedes 2:02.913    
7   Mark Webber RBR-Renault 2:02.926    
8   Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 2:03.401    
9   Rubens Barrichello Williams-Cosworth 2:03.424    
10   Michael Schumacher Mercedes GP 2:03.489    
11   Felipe Massa Ferrari 2:03.601    
12   Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 2:03.649    
13   Nico Rosberg Mercedes GP 2:03.654    
14   Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 2:03.851    
15   Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 2:04.145    
16   Jaime Alguersuari STR-Ferrari 2:04.250    
17   Vitaly Petrov Renault 2:04.690    
18   Sebastien Buemi STR-Ferrari 2:05.680    
19   Timo Glock Virgin-Cosworth 2:05.697    
20   Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 2:06.695    
21   Jarno Trulli Lotus-Cosworth 2:07.189    
22   Bruno Senna HRT-Cosworth 2:07.737    
23   Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 2:07.955    
24     Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 2:10.507    

 

 Timpi FP2:

1   Fernando Alonso Ferrari 1:49.032    
2   Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:49.157    
3   Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:49.248    
4   Robert Kubica Renault 1:49.282    
5   Felipe Massa Ferrari 1:49.588    
6   Sebastian Vettel RBR-Renault 1:49.689    
7   Jenson Button McLaren-Mercedes 1:49.755    
8   Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 1:50.081    
9   Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:50.128    
10   Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 1:50.200    
11   Vitaly Petrov Renault 1:50.251    
12   Michael Schumacher Mercedes GP 1:50.341    
13   Nico Rosberg Mercedes GP 1:50.382    
14   Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:50.682    
15   Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1:50.831    
16   Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:51.520    
17   Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:51.523    
18   Mark Webber RBR-Renault 1:51.636    
19   Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 1:53.480    
20   Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1:53.639    
21   Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 1:54.325    
22   Bruno Senna HRT-Cosworth 1:55.751    
23   Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 1:56.039    
24   Timo Glock Virgin-Cosworth 2:03.179    

Spectacol si lupta pentru puncte in Citroën Racing Trophy Romania

Dupa accidentul lui Alex Filip din Raliul Sibiului, Danny Ungur, Vlad Cosma si Nistor Duval sunt pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania care vor lua startul in Raliul Tara Barsei, etapa a sasea din Campionatul National de Raliuri.

Danny Ungur, Vlad Cosma si Nistor Duval sunt pilotii care vor incerca sa castige o suma cat mai mare, din cei 15.300 Euro pusi in joc in Citroën Racing Trophy Romania, la Raliul Tara Barsei. Alex Filip, cel mai bun pilot din Citroën Racing Trophy Romania in 2009, nu va lua startul in aceasta etapa deoarece Citroën-ul C2 R2 Max nu a putut fi reparat dupa accidentul din Raliul Sibiului. „Sunt foarte trist ca nu voi putea lua startul in aceasta etapa. Am incercat sa gasesc o solutie pentru acest raliu, dar din pacate va trebuie sa-i sustin pe colegii mei din Citroën Racing Trophy Romania de pe margine”, a spus Alex Filip, inaintea etapei din acest weekend.

Dupa ce au terminat pe locul doi in Raliul Sibiului, Danny Ungur si Toni Avram, liderii din Citroën Racing Trophy Romania cu un total de 27 de puncte, vor incerca sa transeze in favoarea lor lupta de la grupa A. „Am revizuit motorul si suspensia masinii noastre si cred ca avem o sansa mare sa castigam grupa A. Obiectivul nostru este acelasi sa devenim campioni la grupa A, si vom lupta pentru acest lucru atat cat mai sunt sanse matematice, si sa ne impunem in Citroën Racing Trophy. In Raliul Tara Barsei avem tot ce trebuie pentru a obtine un rezultat bun”, a spus Danny Ungur.


Pentru Danny Ungur, unul dintre principalii adversari atata in lupta de la grupa A, cat mai ales in Citroën Racing Trophy, este Vlad Cosma. Despartiti de doar doua puncte in ierarhia trofeului, atat cat a fost diferenta si in secunde la Raliul Sibiului, lupta dintre cei doi se anunta extrem de interesanta.”Vreau ca anul acesta sa castig macar o data la grupa A. Mai sunt inca trei etape pe macadam, iar Raliul Tara Barsei este prima dintre ele. Pentru aceasta etapa am primit un upgrade la suspensie si sunt sigur ca vom fi mai competitivi decat la Sibiu”, a spus Vlad Cosma, care, impreuna cu copilotul sau Florin Dorca, au adunat, pana acum, 25 puncte in Citroën Racing Trophy Romania.

Urmarit de ghinion in prima parte a sezonului, Nistor Duval nu va fi, cu siguranta, spectator in lupta pentru un loc pe podium la grupa A. „Macadamul este suprafata mea preferata, dar tinand cont de tot ce s-a intamplat pana acum nu mai vreau sa fac niciun pronostic. Voi face insa tot posibilul sa obtin un rezultat cat mai bun si sa adun puncte in clasamentul Citroën Racing Trophy”, a spus si Nistor Duval.

Raliul Tara Barsei va incepe vineri, 27 august, cu un show si o super speciala in Bucuresti la Baneasa Shopping City, iar sambata, 28 august, pilotii se vor infrunta pe restul de probe speciale, cu o lungime totala de 101,5 kilometri, din zona Sacele – Predeal – Azuga.

Laura Antonov – Citroen Romania

www.citroen.ro

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor