Conditiile meteo au jucat un rol important in cel de-al doilea test DTM desfasurat pe circuitul Estoril din Portugalia in lungime de 4,182 kilometri. Testul desfasurat pe parcursul a trei zile a fost afectat de rafale puternice, in special in prima si ultima zi a testului. Joi, in cea de-a doua zi a testelor, averse izolate au afectat si ele programul celor trei constructori Audi, BMW si Mercedes-Benz.
Cel mai rapid timp pe parcursul celor trei zile ale testului a fost reusit de Nico Müller, pilotul Audi care a oprit cronometrul la 1:32.443s. Toti cei opt piloti din tabara constructorului Audi au participat la test, acestia parcurgand un total de 5,779 kilometri in cele trei zile.
Cel mai rapid pilot BMW Motorsport a fost António Félix da Costa cu timpul de 1:32.852s. “Chiar mi-a placut sa ma aflu pe circuitul meu de casa de la Estoril. Sunt mandru ca DTM a ales acest circuit pentru teste. De-a lungul ultimei zile am gasit raspunsuri la cateva probleme cu care ne confruntam, iar acest lucru este unul bun. Cooperarea cu BMW Team Schnitzer se deruleaza foarte bine. Toti din noua mea echipa m-au facut sa ma simt binevenit.” declara Félix da Costa.
Echipa Mercedes-AMG DTM a realizat un total de 4,588 kilometri in cele trei zile de test prin cei opt piloti ai sai: Daniel Juncadella, Gary Paffett, Christian Vietoris, Robert Wickens, Lucas Auer, Paul di Resta, Maximilian Götz si Pascal Wehrlein. Veteranul Gary Paffett a fost cel mai rapid pilot din tabara constructorului din Stuttgart cu timpul de 1:32.640s, el declarand: “Dupa aproape patru luni de pauza m-am simtit bine la volanul masinii de concurs. Mi-au trebuit cateva tururi sa ma acomodez din nou cu masina. Am adunat foarte multe date si sunt multumit de cum a decurs testul pentru mine, mai ales ca a fost prima mea zi in cadrul noii mele echipe ART Grand Prix.“
Ultimul test se va desfasura pe Motorsport Arena din Oschersleben in Germania, iar startul campionatului DTM va avea loc in mod traditional la Hockenheim in perioada 30 aprilie – 3 mai