Victorie pentru Catalin Trifan pe Trans Rarau

A treia etapa a Campionatului National de Drift, organizata pe Trans Rarau, drumul ce leaga localitatea Pojorata de Vf. Rarau a fost una extrem de dificila pentru pilotii aliniati la start, in final victoria revenindu-i lui Catalin Trifan, pilotul Audio Class Drift Team.

Catalin Trifan
Catalin Trifan foto – Catalin Dumitrescu

Dupa un parcurs cu peripetii, Catalin a reusit sa puna masina la punct dupa un contact cu parapetul de beton, o batalie aprinsa cu Marian Croitoru si  o finala nedisputata, adversarul sau abandonand in urma problemelor tehnice la masina de concurs.

 

 

In clasamentul general Catalin Trifan se regaseste pe locul 2 dupa primele 3 etape.

 

Partenerii Audio Class Drift Team: Pioneer Romania, International Tyres, Valvoline Romania, Danirom Security Moldova, WRT Parts.ro, Rotinger Romania.

Drive test Dacia Dokker Stepway – 1.5 dCi – 90 Cp

Dupa ce au fost prezentate publicului larg la Salonul Auto de la Paris din toamna anului trecut, incepand cu luna aprilie a acestui an versiunile Stepway ale modelelor Dacia Dokker si Dacia Lodgy pot fi comandate de catre clienti in reteaua dealerilor Dacia din Romania. Pentru cei nefamiliarizati, versiunea Stepway a fost lansata pentru prima oara in anul 2009 pentru modelul Sandero si datorita succesului de care s-a bucurat atat in tara, cat si in Europa, aceasta a ajuns sa reprezinte pe unele piete peste 50% din totalul vanzarilor de Sandero.

 

Dacia Dokker Stepway, masina din testul nostru de astazi, se remarca fata de restul gamei constructorului din Mioveni prin nuanta albastru Azurite, cat si prin adaugirile de tip cross-over, asa cum sunt scuturile cromate, plasticul negru pentru pasajele aripilor, ornamentele luminilor de ceata si metalul de culoare inchisa al barelor de pe plafon si al oglinzilor. Dokker Stepway propune clientilor si un set nou de jante, construite dintr-un aliaj gri inchis iar imaginea distinctiva a modelului este completata de emblemele Stepway care se regasesc atat la exterior cat si la interior.

 Dacia Dokker Stepway-5

Cum arata? 

Designerii de la Dacia nu au avut o sarcina atat de simpla pe cum ne-am astepta pentru cineva care trebuie sa deseneze o masina cu personalitate duala. Designul exterior este acelasi pentru Dacia Dokker cat si pentru Dokker Van, versiunea utilitara a modelului produs la fabrica din Maroc, singura diferenta fiind inlocuirea geamurilor cu panouri de tabla. 

 

Dokker a imprumutat partea frontala de la Lodgy si a reusit sa nu aibe un aspect butucanos gratie unor linii simple dar moderne. Astfel, masina din testul nostru de astazi poate fi considerata una placuta ochiului, ba chiar agreabila. Singurul lucru la care putem stramba usor din nas sunt rotile, care par foarte mici in comparatie cu proportiile generale ale masinii.

 

La interior, lucrurile stau si mai bine. Dacia Dokker are o pozitie relativ inalta de condus si care impreuna cu o suprafata vitrata generoasa iti creeaza senzatia unei masini extrem de aerisite. Ergonomia comenzilor este foarte buna si toate functiile pot fi accesate extrem de intuitiv si usor. Pana si butoanele geamurilor electrice au fost mutate de pe consola centrala pe manerul usilor!

 

Masina testata de noi beneficiaza de broderia speciala Stepway dar si de culoarea Carbon Fonce care completeaza tusele de culoare albastra de la interior regasite la nivelul instrumentelor de bord si de la nivelul aeratoarelor. Ce mai merita mentionat este faptul ca, in acest segment, Dacia este singurul producator care ofera o astfel de versiune pentru modelul sau, competitorii nepunand accent pe latura de life-style a unei astfel de masini.

 

Volumul portbagajului este cel mai mare din segment, 800 litri, nefiind necesara rabatarea banchetei pentru a atinge aceasta valoare. Spatiile de depozitare sunt numeroase si se gasesc pe plansa de bord, fetele de usi sau pe plafon. Bineinteles ca exista si cateva compromisuri si aici ne referim la materialele din plastic dure dar placute la atingere. Personal mi s-a parut ca pentru versiunea Stepway a lui Dokker au fost aduse imbunatatiri si la capitolul insonorizare. 

 

Se poate trece cu vederea foarte usor peste multe din aceste compromisuri, Dacia Dokker Stepway dispunand de sistemul multimedia si navigatie MediaNav. Sunt de foarte mult timp un fan al acestui sistem din cauza meniului intuitiv, al graficii si al contrastului pe care-l ofera.

 Dacia Dokker Stepway-13

Cum se conduce?

Motorul diesel dCi de 1,5 litri si 90 de cai putere nu mai are multe secrete pentru noi sau pentru potentialii clienti. Toata lumea ii cunoaste abilitatile, in cazul modelului Dokker Stepway cuplul maxim de 200 Nm fiind atins la o turatie de doar 1.750 rpm. 

 

De-a lungul testului nostru, Dacia Dokker Stepway a reusit sa ne surprinda placut in primul rand prin prisma consumului redus de carburant, computerul de bord afisand o valoare de 4,5 % fata de cifra oficiala de 4,1% pentru mediul extraurban, atunci cand am evitat drumul pe autostrada. Daca sprintul pana la 100 km/h nu este punctul forte al lui Dokker, fiind atins in 13.9 secunde, etajarea cutiei de viteze si timoneria acesteia sunt mult mai bune decat in cazul unor masini cu pretentii din ziua de astazi!

 

La capitolul suspensie inginerii Dacia iarasi au gasit raportul perfect intre stabilitate si confort. Dokker Stepway absoarbe cu brio micile denivelari si gropi specifice drumurilor din Romania si, pana la un moment, iti ofera o calatorie odihnitoare. Nu la fel de bine stau lucrurile si in cazul virajelor, atunci cand ruliul este destul de pronuntat iar masina are putin de suferit si din cauza unei asistari exagerate a sistemului de directie, care sufera la capitolele feedback si precizie. 

 

Toate acestea puncte slabe sunt vizibile in cazul unui condus mai sportiv, adica exact opusul pentru care Dokker Stepway a fost construit. Chiar si asa, gratie sistemului ASR-ESP , care corecteaza orice tendinte subviratorii sau supraviratorii ale lui Dokker Stepway, grijile trebuie sa vi le lasati acasa!

 Dacia Dokker Stepway-1

Concluzia finala

„Dock worker” –ul din testul nostru de astazi s-a dovedit a fi o masina care ofera un echilibru bun intre puteree, simplitate si rezistenta, reusind sa aiba succes datorita unei infatisari care transmite durabilitate. Dacia Dokker Stepway este un model confortabil, care ofera cel mai mare volum al portbagajului din segmentul sau, fiind in acelasi timp o masina fiabila si robusta.

 

Spatiu mare la pret redus. Aceasta caracteristica nu este noua pentru cei de la Dacia. De data aceasta insa, in cazul lui Dokker Stepway, aspectul de low cost nu mai este atat de descurajant pentru cumparatori. De fapt, Dokker Stepway este o masina aspectuoasa iar atunci cand deschizi cele doua usi culisante esti placut surprins de un design interior pe masura ecranului cu touch screen al sistemului de infotaiment!

 

 

Viteza în coastă revine la Teliu

Eb9PdJH

În ultimul weekend al lunii august se va desfășura în apropierea Brașovului, Trofeul Teliu, cea de-a cincea etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă Dunlop 2015. La fel ca în primele șase ediții, traseul întrecerii este dat de un tronson al Drumului Național 10, ce face legătura între județele Brașov și Covasna, iar startul va fi amplast la ieșirea din localitatea Teliu.

 

Având rolul de antepenultimă etapă și ținând cont că majoritatea clasamentelor oferă momentan situații strânse la vârf, Trofeul Teliu reprezintă o rundă foarte importantă ce promite spectacol. Cu o lungime de 3,55 km și o diferență de altitudine de 147 metri între start și finish, traseul combină zonele de viteză cu virajele tehnice, fiind apreciat de concurenți. Înscrierea participanților se va face între 1 și 20 august.

 

Ca de fiecare dată, comunitatea locală consideră oportună promovarea comunei prin automobilismul sportiv. Primarul Vasile Șerban s-a declarat încântat că, pentru al șaptelea an consecutiv, caravana Campionatului Național de Viteză în Coastă ajunge la Teliu.

 

Pentru ziua de sâmbătă, 29 august, sunt programate trei runde de recunoașteri și trei runde de antrenamente cronometrate, în urma cărora se va decide ordinea de start pentru manșele de concurs. Cele două “urcări” de concurs vor avea loc duminică, 30 august, de la orele 13:15, respectiv 15:30, după ce în prealabil piloții vor mai avea la dispoziție încă două runde de recunoașteri.

unnamed

Vali Porcișteanu revine în competițiile FRAS!

Vali Porcișteanu are spiritul de competiție în sânge, motiv pentru care, evident, nu poate sta departe de mașinile de concurs. Este motivul pentru care a demarat în luna iunie campania ”Lipește-te de #valiporcisteanu”, un proiect unic menit să genereze fondurile necesare revenirii sale în Campionatul Național de Raliuri, competiție în care, în 2011, devenea ultimul român campion național absolut. Și sunt șanse ca prima reîntâlnire cu fanii pe probele speciale să se producă chiar la următoarea etapa a întrecerii interne, Sibiu Rally Challenge, pe Transfăgărășan, în perioada 20-23 august, organizatorul întrecerii fiind, de altfel, primul partener care a decis să se implice în acest demers.

Vali Porcisteanu

Însă, pentru cei care ard de nerăbdare să-l revadă în competițiile oficiale, Vali le-a mai pregătit o surpriză, urmând să evolueze, pe 2 august, pe circuitul Motorpark de la Adâncata, în cadrul celei de-a patra etape a Campionatului Național de Circuit Viteză, organizată de FRAS în colaborare cu clubul sportiv Willimsport. Pentru Vali nu este o premieră o întrecere pe circuit, el fiind, în 2008, între protagnoniștii Cupei Logan la Bucharest City Challenge, etapă inclusă la acea vreme în calendarul FIA GT. De această dată însă, piteșteanul va concura cu un Volkswagen Lupo, în competiția monomarcă dedicată acestor modele. Inițiativa aparține FRAS, care a decis să promoveze acest nou campionat invitând două nume care au dat greutate cifrei 25 în întrecerile naționale de raliuri. Alături de Vali, pe grilă se va afla și Raul Badiu, liderul la zi al categoriei două roți motrice.

 

Vali a declarat: ”Mă bucur sa revin la volanul unui automobil de concurs după o pauză destul de lungă și mă gândesc  deja la Sibiu Rally Challenge, care se va desfășura în mai puțin de o lună pe Transfăgărășan. Am mai concurat pe circuit în 2008 și pot spune că este greu și total diferit de ce se întâmplă în raliuri. Sper să fie un prilej bun de relaxare în acest weekend pe Motorpark și în același timp să mă reobișnuiesc cu ritmul de cursă contracronometru. Mă bucur că va fi alături de noi și Raul Badiu, reprezentatul noului val din CNR, pilot pe care îl respect și îl apreciez foarte mult. Cred cu putere că prezența noastră pe circuit în cursa de duminică va ajuta la promovarea Campionatului de Viteza pe Circuit, dar, implicit, și a motorsportului în general”.

 

Circuitul Motorpark are o lungime de 3.300 de metri și este un circuit de viteză medie, cu viraje succesive ce îi conferă un grad sporit de dificultate.

 

Locul 1 la N1 in Trofeul Sinaia obtinut de Dominic Marcu

Drumul spre succes te obliga la iesirea masiva din zona de confort. Pentru a reusi este nevoie de efort, pregatire specifica si o strategie coerenta. Dominic Marcu a reusit sa creeze o strategie care i-a adus locul intai la clasa 1 a grupei N in Trofeul Sinaia alaturi de o echipa tanara si determinata.

 

Am asteptat cu emotie Trofeul Sinaia, singura etapa din actualul campionat desfasurata pe un traseu stradal. Imi plac foarte mult traseele virajate care necesita atentie si indemnare. Cu fiecare urcare am reusit sa-mi imbunatatesc timpii, asa cum ne-am propus inca de la inceputul competitiei. Totul parea sa fie perfect, asa cum mi-am planificat, a declarat Dominic.

Dominic Marcu Foto - Dan Strauti
Dominic Marcu Foto – Dan Strauti

Ultima mansa din prima zi i-a adus si o problema tehnica. O planetara rupta si o cutie de viteza cu probleme l-au pus in fata dilemei de a continua sau nu concursul, acasa in fata propriilor fani.

 

Le-am oferit mecanicilor o noapte alba. Am avut mari emotii si nu am reusit sa ma odihnesc suficient din cauza temerii ca nu voi fi prezent la start. Dimineata, oboseala de pe fata mecanicilor si zambetul din privirea lor mi-a fost indeajuns sa inteleg ca au gasit o solutie. M-am prezentat la start cu o cutie de viteze de strada, cu rapoarte lungi. Am rememorat ce mi-a spus Claudiu David <Este sansa ta, pe care trebuie sa o valorifici. Da tot ce poti cu materialul de concurs disponibil>. Asta am si facut si am castigat. Cu si mai mare bucurie am urcat pe podium, alaturi de mine s-a aflat primarul orasului Sinaia, domnul Vlad Oprea, omul care a fost prezent la toate editiile Trofeului Sinaia si care impreuna cu David Claudiu a renascut competitiile automobilistice la Sinaia. Ii multumesc lui Claudiu David si echipei GoRace pentru tot ce au facut. Imi propun sa particip la etapele de viteza in coasta din acest sezon, iar anul viitor imi doresc un sezon complet, a adaugat Dominic Marcu.

 

Efortul si succesul lui Dominic au fost sustinute de: Nargila Grill&Bar, Everest Ropack, Olympus, Signum personalizari, Emotions by motion, Pensiunea Casa Mica Bucuresti, Expodisplay, Racing Tunning Shop,  Freshprint, Optiplaza, Gravity Adventure, Mediapress Advertising, Autostiri.ro.

Alessandro Zanardi a câştigat medalia de aur la ştafetă în cadrul Campionatului Mondial UCI de Paraciclism 2015

Start perfect pentru pilotul oficial şi ambasadorul mărcii BMW Alessandro Zanardi (Italia) la Campionatul Mondial UCI de Paraciclism ce are loc la Nottwil (Elveţia): italianul în vârstă de 48 de ani şi coechipierii său şi-au apărat cu succes titlul mondial în proba de ştafetă. Zanardi a călătorit în Elveţia direct de la Spa-Francorchamps (Belgia), unde, pe parcursul week-endului trecut, a participat la prima sa cursă de 24 de ore din carieră, cu BMW Z4 GT3. În drumul spre medalia de aur, Zanardi şi coechipierii săi Vittorio Podestà (Italia) şi Luca Mazzone (Italia) au parcurs şase tururi ale circuitului de 2,9 kilometri în 31 de minute şi 13 secunde, acoperind o distanţă totală de 17,4 kilometri. Ei au trecut linia de sosire cu un avantaj clar de un minut şi 11 secunde faţă de echipa SUA, care a ocupat locul al doilea. Medalia de bronz a revenit ştafetei Elveţiei.

Nottwil (SUI) 29th July 2015. UCI Para-cycling Road World Championship 2015 - Opening ceremony - BMW Ambassador Alessandro Zanardi (ITA). This image is copyright free for editorial use © BMW AG
UCI Para-cycling Road World Championship 2015

Trebuie să recunosc că o parte din sufletul meu este în continuare în BMW Z4 GT3, deoarece cursa de 24 de ore a fost una dintre cele mai plăcute experienţe din viaţa mea. Dar restul sufletului s-a concentrat imediat pe Nottwil“, a declarat Zanardi. “De-a lungul ultimelor trei zile, am reuşit să mă refac într-o manieră spectaculoasă şi sunt încântat că am putut să-mi ajut coechipierii să obţinem titlul mondial în proba de ştafetă. Condiţiile au fost foarte dificile, cu ploaie şi temperaturi scăzute, dar am reuşit să ne ferim de probleme, ceea ce nu a fost chiar uşor. Aşa că sunt foarte mândru de rezultat şi sunt încrezător pentru zilele următoare. Mă simt foarte bine şi cred că pot fi performant în următoarele curse.

Zanardi 2

Pe parcursul următoarelor zile, Zanardi are programate cursele individuale la categoria MH5 (handcycle masculin). Vineri, misiunea lui va fi să-şi apere titlul mondial în proba de contratimp individual. El a câştigat această cursă la ultimele două ediţii, 2013 şi 2014. Duminică, Zanardi va concura în proba de fond a categoriei MH5. În 2013, el a fost campion mondial al acestei probe, în timp ce anul trecut a ocupat locul al doilea. Rezultatele ediţiei din acest an a Campionatului Mondial UCI de Paraciclism contează drept criteriu de calificare pentru Jocurile Paralimpice de la Rio de Janeiro (Brazilia), care au loc în 2016.

Automobilele clasice se întrec pe Transfăgărășan

În premieră, la ediția din 2015 a Sibiu Rally Challenge se organizează și o competiție specială dedicată automobilelor clasice în parteneriat cu Retromobil Club România. Competiția, una de regularitate, se împarte în două clase distincte: Regularitate Clasică și Regularitate Sportivă.

 

Prima ediție a Sibiu Classic Challenge, o competiție de regularitate organizată în parteneriat cu Retromobil Club România, se va desfășura în perioada 20 – 23 august în cadrul Sibiu Rally Challenge, un festival dedicat sporturilor cu motor. Pentru prima oară în istoria evenimentului la start vor fi acceptate și mașini clasice, care se vor întrece în două clase distincte: Regularitate Clasică și Regularitate Sportivă.

 

Este pentru prima oarâ în România când se constituie clasa de Regularitate Sportivă, categorie care  este deja în plină ascensiune în țăril precum Franța, Anglia sau Belgia, care sunt mult mai avansate ca noi în motorsport istoric. Această categorie va avea viteze medii impuse mai mari de 50 km/h pe probe speciale închise circulației, oferind un plus de adrenalină echipajelor participante în deplină siguranță, fiind în conformitate totală atât cu regulile FIVA, cât și cu cele FIA. Aici se pot înscrie mașini istorice fără să fie nevoie de o investiție suplimentară în roll-bar și prepararea motoarelor, singura obligație a echipajului fiind purtarea căștilor pe parcursul probelor cu viteză medie de peste 50 km/h. Astfel, această categorie reprezintă o provocare deosebită cu un buget mult mai redus”,  a declarat Georgios Ladopoulos, Președintele Comisiei Sportive a Retromobil Club România (RCR).

b5cfa30d-0bea-418f-9916-3d5ec09d8ccb

Participanții în această competiție vor avea ocazia să descopere câteva din cele mai frumoase zone ale Sibiului și vor ajunge și pe specialele clasice ale raliului: Păltiniș și Transfăgărășan. Spre deosebire de piloții din Campionatul Național de Raliuri însă, participanții la Sibiu Classic Challenge vor afla traseul raliului abia în momentul startului. “Singurul lucru pe care concurenții care vor lua startul în Sibiu Classic Challenge îl știu este că vor ajunge pe specialele Păltiniș și Transfăgărășan. Dar atât. Pentru ei traseul este o surpriză și îl vor descoperi doar după ce vor lua startul”, a spus Georgios Ladopoulos, Președintele Comisiei Sportive a Retromobil Club România (RCR).

 

La start sunt acceptate automobile produse între anii 1905 – 1985, care vor fi împărțite în 7 categorii distincte la cele două clase. Astfel la clasa Regularitate Clasică viteza medie impusă este de până la 50 km/h, iar la Regularitate Sportivă aceasta poate fi între 50 – 80 km/h, în funcție de caracteristicile probei speciale. “Sper ca ideea de a avea aât mașini clasice cât și mașini de curse de ultimă generație pe aceleași probe speciale să atragă un număr și mai mare de fani decât de obicei. Sibiu Rally Challenge este un festival dedicat sporturilor cu motor și vrem să oferim spectatorilor un spectacol total pe Transfăgășan și nu numai”, a mai adăugat Sorin Itu. 

 

Sibiu Classic Challenge va începe joi, 20 august, cu parada și startul festiv în Piața Mare a orașului Sibiu, urmând ca vineri și sâmbătă, 21 – 22 august, să se desfășoare probele speciale în regim de regularitate.

 

Sibiu Rally Challenge se va desfășura în perioada 20 – 23 august și este un festival dedicat sporturilor cu motor care include și Raliul Sibiului, etapa a șasea din Campionatul Național de Raliuri desfășurat sub egida Federației Române de Automobilism Sportiv (FRAS). Sibiu Rally Challenge este un eveniment cofinanţat de Consiliul Local Sibiu şi Primăria Municipiului Sibiu și susținut de Orange România.

 

Simone Tempestini este pregătit să zboare în Marele Premiu al Finlandei

Cu patru etape rămase de disputat în Junior WRC, lupta pentru titlul juniorilor este una extrem de disputată. Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi sunt pregătiți pentru startul în cea mai spectaculoasă etapă a sezonului: Raliul Finlandei! 

 

56 la 45 este scorul de la care continuă lupta pentru titlul din Junior WRC în Raliul Finlandei. După victoria din Polonia, Simone Tempestini s-a apropiat la 11 puncte de Quentin Gilbert și este pregătit să atace și pe specialele rapide din Finlanda. “Fără îndoială urmează cel mai spectaculos raliu al sezonului. Este o etapă în care mașina stă foarte mult timp în aer și în care dictarea va juca un rol crucial. Fiecare viraj poate să ascundă o capcană și orice ezitare se poate termina prost”, a spus Simone Tempestini. 

46e69158-0e2a-4ef1-bec0-bfe91503e1de
Și la etapa finlandeză lupta din Junior WRC este una extrem de disputată. Cu 12 echipaje la start, dintre care două din Finlanda, misiunea juniorului Napoca Rally Academy nu va fi una ușoară. “Pentru noi este o etapă decisivă. Un rezultat bun aici ne menține în lupta pentru titlu și asta este cel mai important pentru noi. Vom fi atenți la toate detaliile și trebuie să fiu concentrat 110% pe fiecare probă”, a continuat Simone Tempestini. 

 

Raliul Finlandei, considerat de specialiști ca fiind Grand Prix-ul din mondialul de raliuri, are o lungime totală de 1.260,6 km, dintre care 320 împărțiți în 20 de probe speciale. Joi, în prima zi a raliului, este programată doar o probă scurtă de 2,27 km, urmând ca vineri să fie cea mai lungă zi din Raliul Finlandei cu 158,4 km de probă specială. Sâmbătă se vor parcurge 133 km de probă specială, iar duminică 28,26 km cu cele două treceri pe proba Myhinpaa. “Este un raliu extrem de lung, iar vineri nu vom avea service. Știm că nu este o etapă ușoară, dar mă simt pregătit să ma lupt pentru prima poziție pe specialele din Finlanda”, a mai adăugat Simone Tempestini.

 

Clasament general – JUNIOR WRC
1. Quentin Gilbert 56 puncte
2. Simone Tempestini 45 puncte
3. Henri Haapamaki 30 puncte
4. Ole Christian Veiby 25 puncte
5. Christian Riedemann, Pierre-Louis Loubet și Osian Pryce 18 puncte
8. Federico Della Casa 16 puncte
9. Jean-René Perry și Matthieu Margaillan 12 puncte
11. Yohan Rossel 10 puncte
12. Alessandro Re, Kornel Lukacs și Mohammed Al-Mutawaa 8 puncte
15. Charlotte Dalmasso 5 puncte
16. Daniel McKenna 4 puncte

Experienta Shark Racing la Trofeul Sinaia 2015

Campionatul National de Viteza in Coasta a poposit in weekendul 25-26 iulie in statiunea montana Sinaia, acolo unde s-a desfasurat cea de-a patra etapa din sezonul competitional 2015. Shark Racing s-a pregatit in mod special pentru Trofeul Sinaia, fanii fiind asteptati la cortul echipei cu o multitudine de surprize. Rezultatele sportive nu au fost neglijate, insa ploaia cazuta la jumatatea celei de-a doua urcari de concurs a adus surprize de proportii in toate clasamentele. In aceste conditii Alex MIREA a reusit totusi sa urce pe a doua pozitie la clasa H2, iar Gabriel ENE a oferit spectatorilor un duel la miimi de secunda cu Aurelian Andronache.

Gabriel ENE @ Trofeul Sinaia 2015 foto -  Simcat.ro
Gabriel ENE @ Trofeul Sinaia 2015 foto – Simcat.ro

Trofeul Sinaia are un farmec inconfundabil si chiar daca vremea a fost capricioasa ne bucuram pentru faptul ca spectatorii au ramas sa ne incurajeze de pe marginea traseului de concurs. A doua urcare de concurs, care am parcurs-o pe pneuri de tip slick, m-a facut sa ma simt ca un patinator pe gheata. Sunt multumit de rezultat in aceste conditii si sper ca la Teliu sa reusesc o performanta mai buna. Vreau sa il felicit pe colegul si prietenul meu Alex pentru ritmul incredibil pe care l-a aratat pe tot parcursul weekendului si evident pentru rezultatul obtinut. Multumim fanilor care ne-au trecut pragul, care au facut poze in masinile de concurs, ne-au cerut autografe si au poposit pentru cateva clipe alaturi de noi. Ii asteptam cu drag si la alte etape.” declara Gabriel Laurentiu ENE.

Alex MIREA @Trofeul Sinaia 2015 foto - rallyzoom.ro
Alex MIREA @Trofeul Sinaia 2015 foto – rallyzoom.ro

Cu un timp de top 6 la general in antrenamente si un loc 7 in prima urcare de concurs, Alex MIREA era candidatul unui loc in top 10. Vremea capricioasa si-a spus cuvantul si astfel Alex s-a vazut nevoit sa parcurga a doua urcare de concurs cu pneuri de ploaie spre deosebire de o mare parte a concurentilor care au urcat cu pneuri de tip slick. “Asa cum a zis si Zabi cu vremea nu poti sa te pui. Am avut un ritm bun pe tot parcursul weekendului de la Sinaia si rezultatul cred ca a fost pe masura. Trebuie sa multumesc echipei si in special lui Gabriel ENE pentru eforturile depuse in vederea imbunatatirii performantelor masinii mele. Asa cum a precizat si Gabi, ma bucur de avalansa de fani de la Sinaia si de faptul ca am avut alaturi de noi pe tot parcursul weekendului doi dintre fanii nostri. Castigatorul concursului organizat pe pagina de Facebook a echipei Shark Racing, cat si invitatul sau au putut trai senzatiile pe care le ofera masinile de curse, dar si experientele traite in sanul echipei noastre, inainte, in timpul si dupa desfasurarea concursului. Le multumesc si eu tuturor celor care ne-au trecut pragul la cortul de asistenta al echipei si tuturor celor care ne-au incurajat de pe marginea traseului de concurs.” incheia Alex MIREA.

 

Ionut VERES, castigatorul concursului Shark Racing, a precizat: “A fost o experienata incredibila alaturi de o echipa tanara, pasionata si frumoasa. Sper sa mai am ocazia sa o repet. Daca nu, visul mi s-a indeplinit… sa ma dau cu MIREA.

 

Urmatoarea etapa din Campionatul National de Viteza in Coasta , Trofeul Teliu va avea loc in perioada 29-30 august in judetul Brasov.

 

Shark Racing beneficiaza de sprijinul sgmarket.ro si Vip Best Cars Service pe intreaga durata a sezonului competitional 2015.    

Dominic Marcu, un instructor de ski la Trofeul Sinaia

Proaspat absolvent al Masterului  Academiei de Studii Economice Bucuresti, Dominic Marcu revine in competitiile de viteza in coasta la Trofeul Sinaia.

 

In paralel cu practicarea ski-ul de performanta, Dominic Marcu a strabatut tara in lung si-n lat fiind prezent la majoritatea competitiilor auto. Posesor al brevetului international de instructor de ski, tanarul nascut in Sinaia a reusit sa-si ia licenta de pilot in cursul anului 2013.

L

Premergator acestei etape de viteza in coasta am parcurs o etapa de pregatire fizica intensa specifica sportului de performanta. La Sinaia voi conduce un Citroen Saxo VTS. Am reusit sa ma acomodez cu aceasta masina de competitie in cadrul unei sesiuni de teste si antrenamente pe un traseu similar probelor de viteza in coasta. In cadrul acestei sesiuni am reusit sa realizez si setarile potrivite pentru masina, a declarat Dominic.

 

Absolvent al Scolii de Pilotaj Sportiv Auto “Claudiu David Driving Academy”, dupa pregatirea desfasurata sub indrumarea lui Claudiu David, Dominic Marcu paseste cu incredere in competitia de la Sinaia in calitate de component al clubului “Leaders R Us”.

Dominic Marcu
Dominic Marcu

Particip cu incredere si optimism la Trofeul Sinaia 2015. Atmosfera la concursul de la Sinaia este superba, competitia se desfasoara pe un traseu urban spectaculos, de-a lungul caruia aplauzele spectatorilor iti sustin efortul. Gasirea partenerilor nu a fost usoara. Am gasit receptivitate si deschidere la companiile locale iar acest aspect nu poate decat sa fie benefic pentru ambele parti. Am expus masina in centrul statiunii la Nargila Grill&Bar – primul restaurant cu specific mediteranean din Sinaia si am fost impresionat si fericit de exuberanta si entuziasmul tinerilor care au fost copiloti pentru o zi alaturi de mine in Citroen. Sunt decis sa termin cursa si sa urc pe podium, dar si sa particip la celelalte etape din acest sezon competitional ,a concluzionat Dominic Marcu.

 

Participarea pilotului Dominic Marcu la Trofeul Sinaia 2015 este sustinuta de: Nargila Grill&Bar, Everest Ropack, Olympus, Signum personalizari, Emotions by motion, Pensiunea Casa Mica Bucuresti, Expodisplay, Racing Tunning Shop,  Freshprint, Optiplaza, Gravity Adventure, Mediapress Advertising, Autostiri.ro.

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor