Tombola MotecX de la Tess Rally Brasov si-a desemnat castigatorii

Patru participanti la tombola organizata de “Echipa MotecX” la Tess Rally Brasov vor sta in dreapta pilotilor echipei Napoca Rally Academy la shake-down-ul oficial inaintea Raliul Argesului.

Gheorghe Turc va sta in dreapta lui Tempesta la shake-down-ul din cadrul Raliului Argesului, Roxana Costea va fi copilotul lui Bogdan Marisca la acelasi eveniment, Catalin Radu va experimenta senzatiile dintr-o masina de raliu alaturi de Danny Ungur, iar Bogdan Iordache a castigat o tura in dreapta lui Vlad Cosma la aceeasi sesiune de teste cu circulatia inchisa, dupa tragerea la sorti a premiilor tombolei organizata de “Echipa MotecX” la Tess Rally Brasov.

Locul si ora desfasurarii sesiunii de shake-down din cadrul Raliului Argesului sunt publicate in documentele oficiale ale competitiei.

La fiecare etapa a Campionaului National de Raliuri al Romaniei, Transilvania Motor Sport, unic importator in Romania al produselor marca MotecX, organizeaza o tombola cu premii. Patru norocosi vor castiga castiga dreptul de a trai senzatiile dintr-o masina de raliu alaturi de pilotii Napoca Rally Academy la shake-downul din etapa urmatoare. Astfel, castigatorii de la Brasov vor participa la testele cu circulatia inchisa de la Raliul Argesului, iar cei care vor castiga tombola de la Pitesti vor fi premiati la Raliul Muresului.

Inapoi in viitor

  • Alex Filip ia startul in raliul in care mers ca si copilot in 1999
  • Spectacol total pe Transfagarasan
  • Campania „Race and Help” continua si la Raliul Argesului

Alex Filip si Bogdan Iancu vor ajunge in acest sfarsit de saptamana pe Transfagarasan, cel mai cunoscut drum din Romania, cu ocazia Raliului Argesului 2010.

Alex Filip a debutat in raliuri ca si copilot. Acest lucru se intampla, in 1999, iar la Raliul Argesului a mers alaturi de Razvan Trisnevski la bordul unei masini Dacia 1410. 11 ani mai tarziu, Alex Filip va lua startul, din nou, in Raliul Argesului. „Am multe amintiri frumoase din perioada de inceput a carierei mele. Am realizat foarte repede ca imi place mult mai mult sa stau la volan, decat in dreapta, si am fost, anul trecut, la un pas sa castigam titlul la grupa A. Imi plac foarte mult probele speciale incluse in acest raliu, probe apreciate inclusiv de realizatorii emisiunii TopGear, si regret ca acest raliu nu are mai multi kilometri”, a spus Alex Filip, inaintea recunoasterilor oficiale pentru Raliul Argesului 2010.

Startul pe prima speciala din Raliul Argesului, etapa a doua din Campionatul National de Raliuri, se va da sambata, 8 mai,  la ora 09:54. Echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu va avea de parcurs 336,3 kilometri dintre care 92,7 km impartiti in 9 probe speciale. „Este un traseu solicitant din toate punctele de vedere si sunt foarte curios cum va influenta vremea desfasurarea acestei etape. Tinand cont ca masina noastra este cea mai slaba din punct de vedere tehnic de la grupa A sper sa ne clasam pe podium in aceasta etapa”, a spus Bogdan Iancu, copilotul echipajului 79.

Campania „Race and Help”, prin care echipajul 79 strange fonduri pentru Fundatia Hospice „Casa Sperantei” Brasov, va continua si la Raliul Argesului. In etapa a doua a sezonului in contul „Race and Help” pot intra 463,5 Euro, bani care vor fi donati de Citroen Romania. „Sunt foarte bucuros ca sponsorii nostri au acceptat si anul acesta provocarea de a dona cate 5 Euro pentru fiecare kilometru de proba speciala parcurs. La Brasov am strans 508 Euro, donati de Michelin Romania, iar aici putem strange aproape 500 Euro. Si din acest punct de vedere imi doresc ca raliurile din Romania sa fie cat mai lungi. In plus, ii provoc, din nou, pe colegii mei sa doneze o suma de bani, la fel ca la Brasov, in urna special amenajata in parcul nostru de service”, a mai spus Alex Filip.

Raliul Argesului se va termina duminica, 9 mai, cu un rally show programat pe un traseu special amenajat in Holding Park. „Actiunea va incepe de la ora 09:00 dimineata si aici vom incerca sa facem spectacol. Acest show nu conteaza in clasamentul final al raliului si tocmai de aceea vom merge pentru public”, a mai adaugat Alex Filip.

In 2010, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu este sustinut de: Orange Romania, Michelin Romania, Computerland, Citroën Romania, FC Dinamo Bucuresti, Converse, Colina Motors si Hospice Casa Sperantei Brasov.

Raliul Argesului 2010: orar de inchidere a circulatiei!

VINERI  07.05.2010   – SHAKEDOWN

DJ 703 K  Mărăcineni – Budeasa pînă la intersecţia cu str. Sudeaua

CIRCULAŢIA RUTIERĂ ESTE ÎNCHISĂ ÎN INTERVALUL 16.00 – 19.00

SÂMBĂTĂ 08.05.2010 – ETAPA I

DN 7C – TRANSFĂGĂRĂŞAN La centrala electrică – Căpăţâneni

CIRCULAŢIA RUTIERĂ ESTE ÎNCHISĂ ÎN INTERVALUL 8.30 – 18.00

DUMINICĂ 09.05.2010 – RALLY SHOW PITEŞTI

1. Str. Egalităţii se deviază pe:

– Str. Eroilor – Str. Exerciţiu

– Str. Vasile Lupu

– Str. Mircea Vodă

2. Calea Craiovei se deviază pe:

– Str. Smîrdan

– Str. Cuza Vodă

3. Str. Republicii se deviază pe:

– Str. C.A.Rosetti – b-dul I.C.Brătianu

4. Str. C.A.Rosetti – b-dul I.C.Brătianu se deviază pe:

– Str. Republicii pe contrasens – Str. Cozia – Str. Fraţii Goleşti

CIRCULAŢIA RUTIERĂ ESTE ÎNCHISĂ ÎN INTERVALUL 8.00 – 14.00

Raliul Argesului – www.raliulargesului.com
Raliul Argesului se va desfasura in perioada 7-9 mai 2010 la Pitesti si, dupa o pauza de 9 ani, va avea probele speciale de concurs pe Transfagarasan.
Raliul este organizat de Hatters Motorsport cu sprijinul Consiliului Judetean Arges, al Primariei Municipiului Pitesti si al Directiei Judetene pentru Sport Arges si este sustinut de Honda prin Valahia Investment, Hotel Muntenia, Hotel Victoria, Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges, Pelind Family, Ramycom service, clubul Pink, cabana Capra, Wings Team, My Wash.
Evenimentul este prezentat de GSP TV si se desfasoara sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

Formula 1: Inapoi în Europa

După 4 curse desfăşurate în cele mai îndepărtate colţuri ale lumii, marele circ se întoarce acasă, în Europa. Drumul de la ultima cursă din China nu a fost lipsit de emoţii, cauzate în primul rînd de celebrul nor de cenuşă vulcanică islandez, care a perturbat transportul maşinilor si echipamentelor celor 12 echipe. Noroc că a fost timp suficient, din cele 3 săptămîni prima fiind ocupată doar cu logistica.

Marele Premiu al Spaniei este încă din 2007 începutul obişnuit al sezonului european şi prima cursă înaintea căreia toate maşinile s-au întors la fabricile lor pentru actualizări majore, modificări care nu au putut fi aplicate în turneul din deplasare de pînă acum. Circuitul din Catalunya e prezent în calendar din 1991, fiind foarte cunoscut în rândul fanilor şi echipelor din cauză că e folosit atît pentru teste cît şi pentru curse. Singura surpriză o poate constitui vremea, deoarece zona Barcelonei a fost acoperită de o ploaie constantă în ultimul week-end şi la începutul săptămînii acesteia, continuând până la sosirea majorităţii echipelor din Formula 1, miercuri dimineaţa. Totuşi, in ultimii ani, cursa s-a desfăşurat numai pe pistă uscată, deşi multă lume si-ar dori să plouă, ceea ce ar garanta spectacolul, aşa cum am văzut deja în acest debut de campionat.

Cursa de anul acesta va fi a 20-a pe circuitul de la Barcelona, şi va avea la start cel mai mare număr de piloţi spanioli: Fernando Alonso, Pedro de la Rosa şi Jaime Alguersuari.

Odată cu Marele Premiu al Spaniei va interveni şi o schimbare de regulament tehnic: au fost interzise oglinzile amplasate pe “pontoanele” laterale, folosite de mai multe echipe (Red Bull, Williams şi altele) din motive de siguranţă – vizibilitate proastă – ele trebuind să fie amplasate pe lateralele cockpit-ului, mai aproape de pilot, unde nu vor mai fi afectate la fel de mult de vibraţii. Această masură ar putea afecta aerodinamica monoposturilor, care foloseau în acest sens oglinzile retrovizoare.

Aşa cum am mai spus, majoritatea echipelor vor veni cu maşinile mult îmbunătăţite la Barcelona. Cea mai importantă modificare o va avea monopostul Mercedes Grand Prix, care va avea un ampatament mărit pentru o mai bună repartiţie a maselor şi combaterea sub-virarii şi uzurii inegale a pneurilor. Această schimbare a fost determinată în primul rînd de randamentul sub aşteptări al multiplului campion Michael Schumacher, revenit dupa o pauză de 3 ani şi care a întîmpinat dificultăţi de adaptare cu bolizii acestui sezon, mult diferiţi de ce pilota el spre victorii.

După mai multe probleme apărute în primele curse, Ferrari a primit aprobarea să modifice motoarele, în vederea îmbunătăţirii fiabilităţii. Italienii vor veni foarte probabil şi cu versiunea lor la F-Duct-ul lui McLaren, sistemul de dirijare a fluxului de aer către eleronul spate care măreşte viteza pe liniile drepte.

O altă echipă care va aduce o modificare importantă este Virgin, care s-a făcut de rîs cu rezervorul insuficient şi urmează să remedieze problema, dar o va face doar parţial: doar o maşină, cea a lui Timo Glock, va avea rezervorul mărit pentru cursa de la Barcelona.

HRT (Hispania Racing) vor avea un nou pilot de rezervă, care va merge vineri în şedinţele de antrenamente libere. Austriacul Christian Klien, un pilot cu experienţă în cursele de Grand Prix, va deţine acest rol şi va încerca să pună mai bine la punct maşina “codaşă” decît cei doi debutanţi care o pilotează în curse.

Red Bull şi McLaren vor veni şi ei cu monoposturi îmbunătăţite, spre deosebire de Renault, care au declarat că nu vor aduce schimbări majore la Barcelona. De asemenea echipa Lotus se laudă cu un pachet mult ameliorat, vorbindu-se chiar de un cîştig de o secundă pe tur.

In această pauză de trei saptamini a mai avut loc o întîlnire între reprezentanţii echipelor (FOTA) care au discutat despre viitorul Formulei 1, pe mai multe subiecte: în primul rînd reintroducerea sistemului de recuperare a energiei cinetice KERS, care se doreşte a fi implementat obligatoriu încă din sezonul următor, şi pe care s-au şi arătat dornici să-l ofere McLaren, Renault şi Williams, apoi despre viitorul furnizor de pneuri, care este încă o necunoscută, Bridgestone anunţînd că va renunta de la anul. O altă discuţie s-a referit la introducerea, din 2013 – an în care se va modifica dramatic regulamentul tehnic – a unui motor “universal”, o soluţie unică pentru majoritatea disciplinelor sancţionate de FIA, vorbindu-se de un 4 cilindri de 1,5 sau 1,6 litri supraalimentat cu turbocompresor, care va fi folosit şi în F1, şi în WTCC, şi în WRC.

La sfîrşitul lunii aprilie s-a inaugurat “noul” circuit de la Silverstone, la care s-au adus modificări importante, lăudate de unii piloţi, dar primite cu scepticism de alţii.

Alte cîteva subiecte au fost dezbătute de presa de specialitate în acest interval: se vorbeşte de un precontract al lui Robert Kubica cu Ferrari, despre conflictul mocnit în cadrul Scuderiei italiene între Alonso si Massa, alimentat şi de depăşirea la intimidare a spaniolului în China, dar şi despre insuccesul de pîna acum al comeback-ului lui Michael Schumacher.

Dar să abandonăm politica şi să lăsăm motoarele să vorbească. Nu ne aşteptăm la o cursa foarte spectaculoasă la Barcelona, mai ales daca pista va fi uscată. Dar Formula 1 nu e neaparat o bătălie roată la roată, iar spectacolul e dat şi de “războiul tehnologic” la cel mai înalt nivel care face din această disciplină apogeul motorsportului. Rămîne de văzut cine a făcut cel mai mare pas înainte la şfîrsitul acestei săptămîni.

Iată care este programul weekendului (ora României):

Vineri, antrenamente libere: 11:00 – 12:30 si 15:00 – 16:30

Sîmbătă: antrenamente libere: 12:00 – 13:00

calificari: 15:00 – 16:00

Duminică la ora 15:00 startul în cursă.

ECHIPAJUL 417 – DEBUT IN CNR

Cea de-a doua etapa a Campionatului National de Raliuri, Raliul Argesului, este rampa de lansare intr-o noua cariera pentru membrii echipajului 417, Ioan Doru Mihut in calitate de pilot si Raluca Magdas – copilot. Cei doi vor participa pentru prima data la o etapa oficiala de raliu folosind un material de concurs deja cunoscut in Romania printre debutanti si anume Dacia Logan de cupa.

Cei doi clujeni si-au propus pentru acest prim raliu sa termine cat mai aproape de cei de la varf, fiind un raliu de acomodare atat ca si echipaj cat si cu “lumea drumurilor inchise”.

D.M.:“Am participat la mai multe curse de indemanare pentru amatori organizate in ultimii ani, la mai multe etape de viteza in coasta si am mers in dreapta unor piloti titrati din campionatul nostru de raliuri de mai multe ori. Nu am luat startul insa la nici un raliu, un sport pe care il iubesc si imi doresc de multa vreme sa il practic. Sunt obisnuit cu stilul de condus sportiv, insa, aici e vorba de a avea incredere deplina in ce dicteaza copilotul si de a constientiza ca pe probele speciale din fata, teoretic cel putin, nu vine nimeni iar carosabilul trebuie folosit pe toata latimea sa.

Alaturi de Raluca sper sa avem un debut cat mai bun in cariera noastra, scopul pentru acest raliu fiind sa il terminam cu bine, fara incidente.”

R.M.: “Urmaresc indeaproape raliurile de ani intregi prin prisma activitatii mele de reporter sportiv. Site-ul pe care il administrez este un site dedicat curselor auto insa primeaza raliurile, lucru ce m-a determinat sa imi doresc sa particip in mod activ ca si sportiv in CNR. Se pare ca dorinta mi s-a indeplinit si voi lua startul la aceasta etapa de la Arges in calitate de copilot. Am facut cateva teste de dictare alaturi de Ionut, se pare ca ne intelegem si ca asculta ce ii spun, adevarata noastra valoare ca echipaj urmand sa o aflam dupa primele probe speciale. Vom incerca sa lasam amandoi emotiile in parcul service inainte de start si sa mergem cat mai bine, speram fara greseli majore.”

Echipajul cu numarul de concurs 417 are sprijin financiar in primul rand din partea familiilor, urmand sponsorii: VASROM, MARIFLOR, CELMAR si le sunt alaturi partenerii media www.RALLYMAX.ro, www.ON-BOARD.ro, www.VIVASPORT.ro, www.RALLYZOOM.ro Raluca si Ionut reprezinta Clujul in Cupa Dacia Logan, fiind deocamdata singurulechipaj clujean de la aceasta clasa, intarind astfel regula deja cunoscuta in Campionatul National de Raliuri si anume aceea ca Clujul este orasul cel mai
bine reprezentat din punct de vedere al numarului de echipaje care se aliniaza la startul raliurilor din Romania (cel putin 6 echipaje la fiecare raliu).

Vlad Vana – Ofiter de Presa



Weekend plin pentru fanii driftului

Weekend-ul care va veni va fi unul plin pentru fanii sporturilor cu motor in special pentru iubitorii driftului. Pe langa Raliul Argesului care va avea loc pe Transfagarasan dupa o pauza de 9 ani, o alta competitie a sporturilor cu motor va avea loc in Serbia, unde Romania va fi reprezentata de 8 piloti. Este vorba despre prima etapa din King of Europe campionatul de drift, Romania fiind tara cu cei mai multi reprezentanti dintre toate tarile participante Franta, Serbia, Bulgaria, Ungaria, Italia, Bosnia, Croatia, Grecia. Aceasta etapa va fi una destul de importanta pentru pilotii romani cativa dintre ei aflandu-se la prima participare in afara granitelor, concursul avand loc pe circuitul de la Kragujevac.

Dupa participarea de anul trecut din Ungaria pe circuitul de la Mariapocs tot la o etapa din KOE drift si la etapa din Serbia din acest an va lua startul cel mai carismatic si mai iubit drifter de catre fanii din Romania Sorin “Hai” Ene. Nissan-ul 200SX S14A a suferit cateva modificari cea mai importanta fiind roll-cage-ul instalat in urma cu 2 zile si cateva modificari de ordin estetic.

Pilotii care vor reprezenta Romania in Serbia sunt

7 Florin Cosmuta Nissan Skyline
8 Ene Sorin Nissan Silvia S14
9 Marius Mitrache Nissan Skyline
10 Ciulean Alexandru Nissan Skyline
11 Calin Cortian BMW E30 5.0 V8
12 Traian Buse BMW E30 V8
13 Dobre Niculae BMW E30 V8
77 Razvan Fratianu BMW E36 3.2

O alta veste buna pentru fanii driftului vine de peste ocean din Statele Unite, unde va avea loc cea de-a doua runda din Formula Drift in Atlanta, iar evenimentul va fi transmis live pe internet in totalitate.

mai multe detalii pe www.69hai.ro 

Christian Klien, noul pilot de rezerva al echipei HRT

Echipa  HRT a a semnat un contract cu fostul pilot al echipei Red Bull, Christian Klien, acesta avand sa fie noul pilot de teste dar si de rezerva al echipei. Austriacul se alatura lui Sakon Yamamoto, care a venit cu acelasi scop la HRT, luna trecuta. Klien va pilota in sesiunea de antrenamente de vineri  ce se va disputa in Spania, oferind echipei indicatii vitale despre monopost, pilotilor Karun Chandhok si Bruno Senna.

“Sunt foarte bucuros sa ma alatur echipei HRT F1 Team”, a afirmat Klien. “Acest rol imi ofera oportunitatea de a reveni in Formula 1 si a pilota din nou, acesta find telul meu pe termen lung. Am fost si in Bahrain si in China si am privit in amanunt masina. Am discutat si cu membrii echipei cu care deja ma cunosc din sezoanele anterioare.” a declarat Klien.

“Avand doar 27 de ani si participand in 6 sezoane in Formula 1, sunt sigur ca pot aduce multa experienta si entuziasm echipei HRT F1 Team” a mai afirmat Klien.

Klien, care a terminat pe locul al treilea in clasa sa, cursa de 24 de ore de la Le Mans, a fost pilot de teste in 2007 pentru Honda, testand si pentru Spyker dar si Force India, iar in 2008 si 2009 pentru BMW Sauber. Acesta a concurat prima data la vasrta de 21 de ani, in 2004 pentru Jaguar Racing, dupa care s-a alaturat echipei Red Bull in 2005 si 2006.

FOTO: christian-klien.com

Mani Gyenes a fost trădat de cutia de viteze

În cea de a patra etapă a Raliului Tunisiei, Nekrif – Ksar Ghilane, cutia de viteze a motocicletei pilotata de Mani Gyenes a cedat. Sătmăreanul a reuşit să ajungă la finiş, însă a pierdut victoria de la clasa Producţie. Marcel Butuza a terminat ziua pe locul 3 la clasa Producţie, iar Alex Gârbacea a fost al şaselea.

După furtuna din ziua precedentă, care a continuat până astăzi la răsăritul soarelui, Raliul Tunisiei a reuşit să îşi urmeze programul iniţial. Etapa a4-a a avut incluese treceri prin dune, ued-uri şi porţiuni extrem de rapide, însă pentru Mani Gyenes a fost cea mai difícilă de până acum. Sătmăreanul a ajuns cu greu la finişul probei speciale pentru că la kilometrul 200 cutia de viteze a motocicletei sale a cedat, fiind nevoit să ruleze doar în treapta a doua. Din păcate, acest incident l-a scos pe Mani din lupta pentru victoria de la clasa Producţie. Înainte de etapa a patra Mani se afla în poziţia de lider şi  era privit ca principal favorit după ce în octombrie 2009 a câştigat Raliul Marocului.

Chiar dacă în cele din urmă a înregistrat al 8-lea timp al zilei la această clasă şi în prezent se află pe locul 3, Mani este nevoit să schimbe întregul bloc motor şi astfel va primii o penalizare – cel mai probabil de 15 minute – şi va trece la clasa SuperProducţie.

Mani Gyenes: “Pentru mine raliul s-a terminat chiar dacă se schimbă motorul şi voi continua şi în următoarele două zile. Îmi doream să câştig pentru că am avut un ritm bun în toate etapele anterioare şi este prima dată când concurez în Raliul Tunisiei. Acum, aştept decizia reprezentanţilor FIM legată de minutele de penalizare pe care le voi primii pentru schimbarea clasei şi sper ca în etapele următoare să nu mai am probleme”.

 

Marcel Butuza: “Aş fi vrut să avem mai multe dune astăzi pentru că pe ansamblu proba a fost una rapidă, chiar dacă în cei 280 de km am întâlnit şi ueduri şi am rulat într-un erg. Îmi pare foarte rău pentru Mani pentru că merita să câştige acest raliu”.

Alex Gârbacea: “Am fost mai rapid astăzi şi mi-a plăcut proba doar că în zona de final am avut o mică problemă cu navigaţia”.

Raliul Tunisiei se apropie de final mai sunt două etape, iar mâine este prevăzută o probă specială de 180 km, fiind programată bucla Ksar Ghilane.

Clasament general etapa 4 – provizoriu

1. Marc Coma           KTM 690 Rally

2. Chalecoo Lopez    Aprilia 450

3. Jakub Przygonski   Yamaha 450

…………………………………

9. Marcel Butuza       KTM 690 Rally

…………………………………….

12. Alex Gârbacea    KTM 690 Rally

…………………………………….

15. Mani Gyenes       KTM 690 Rally

Clasament general după 4- etape

1. Chalecoo Lopez       Aprilia 450

2. Jakub Przygonski      KTM 690 Rally

3. Marc Coma              KTM 690 Rally

……………………………………….

9. Mani Gyenes            KTM 690 Rally

10. Marcel Butuza        KTM 690 Rally

……………………………………………………

13. Alex Gârbacea       KTM 690 Rally

credit foto: Vectra Racing

Renatta Stepanov

Media Relations Vectra Racing

Gran Tourism Marathon la Raliul Clujului 2010

O intalnire de lucru vizand traversarea tarii noastre de catre echipajele participante la Gran Tourism Marathon, competitie rezervata automobilelor GT, a avut loc astazi, la Cluj-Napoca, intre domnul Pascal Rostagny, presedintele comitetului de organizare al competitiei si Horatiu Savu. Aflat in recunoastere si in alcatuirea road-bookului, dl. Rostagny a ales sa innopteze la Cluj-Napoca si sa puna la punct detaliile referitoare la trecerea caravanei prin municipiul de pe Somes.

Conceput ca un nou gen de competitie, destinata automobilelor Grand Tourism, GT Marathon va debuta pe 24 iunie la Paris, si va ajunge la Cluj-Napoca in data de 26 iunie, dupa o etapa care va avea startul la Viena. Organizatorii competitiei sunt la prima incercare de acest gen si doresc sa ofere o alternativa perfect legala celebrelor curse CannonBall sau GumBall si, de ce nu, o oportunitate oferita participantilor de a cunoaste indeaproape tarile traversate.

Pana in prezent sunt inscrise 12 echipaje cu automobile de tipul Audi R8, Ferrari F430, Lamborghini Murcielago, Gallardo, Porsche 911, Nissan GTR. Dupa multe discutii preliminare cu reprezentanti ai CNADNR s-a rezolvat si problema traversarii celebrului Transfagarasan, deoarece acesta se deschide doar in data de 1.07.2010, iar caravana GT Marathon il va traversa in 27.06.2010.

Organizatorii Raliului Clujului, editia 2010, impreuna cu dl. Rostagny au cazut de comun acord ca Poarta de Start/Sosire a raliului sa fie si punctul de sosire in etapa GT Marathon,
alaturi de o participare demo in cadrul Superspecialei care se va desfasura sambata, 26.06.2010, cu incepere de la ora 17.00.

Aceasta va fi transmisa in direct pe programul TVR 3, in traditia anului trecut. De asemenea, masinile participante la GT Marathon vor stationa in Parcul Inchis al raliului pana duminica dimineata, de unde vor lua startul spre Transfagarasan. Ambii parteneri considera ca aceasta asociere va avea un caracter benefic in promovarea ambelor competitii.

horatiu savu

Noi vedete sprijina Centrul de copii Sf. Andrei!

La initiativa Consiliului Judetean Arges si a organizatorilor Raliului Argesului, sportivi de marca, artisti si cantareti si-au dat mana pentru sensibilizarea opiniei publice si obtinerea de noi fonduri pentru Centrul de Copii Sf. Andrei din Pitesti. Saptamana trecuta, Monica Iagar, Nicu Vlad, Marian Dragulescu, Monica Rosu, Silvia Stroescu, Ovidiu Lipan Tandarica, Claudia( Sexy) si trupa Dolls, care vor participa la Raliul Argesului in calitate de invitati, au primit, la Scoala de pilotaj Titi Aur, toate informatiile de care au nevoie pentru a deveni buni copiloti. Acelasi lucru l-au facut, cu cateva zile inainte de startul competitiei, si Adelina Varciu, Silvia Pop, Elena Matei, Fizz si trupa Kittens, vedete care au decis sa se alature demersului organizatorilor Raliului Argesului 2010.

Vedetele urmeaza sa participe, in calitate de invitati, la Raliul Argesului si vor evolua in sedinte de VIP Drive. In plus, dupa cum a precizat Norris Mageanu, organizatorul competitiei, pilotii participanti la intreceri, dar si vedetele care au dat curs demersului nostru, vor da autografe pe tricourile oficiale ale Raliului Argesului. Acestea se vor vinde la licitatie, fondurile stranse urmand sa fie directionate catre Centrul de copii Sf.Andrei.

Raliul Argesului – www.raliulargesului.com

Raliul Argesului se va desfasura in perioada 7-9 mai 2010 la Pitesti si, dupa o pauza de 9 ani, va avea probele speciale de concurs pe Transfagarasan.

Raliul este organizat de Hatters Motorsport cu sprijinul Consiliului Judetean Arges, al Primariei Municipiului Pitesti si al Directiei Judetene pentru Sport Arges si este sustinut de Honda prin Valahia Investment, Hotel Muntenia, Hotel Victoria, Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges, Pelind Family, Ramycom service, clubul Pink, cabana Capra, Wings Team, My Wash.
Evenimentul este prezentat de GSP TV si se desfasoara sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

Centrul Sf.Andrei Pitesti

Centrul de dezvoltare Sf. Andrei este unic in Romania prin faptul ca serviciile sale sunt oferite in parteneriat si sunt partial asigurate direct cu fonduri de la Judetul Arges.

Construit si dezvoltat ulterior pe ruinele unei scoli pentru hipoacuzici de mult abandonate, centrul asigura facilitati adaptate nevoilor a pana la 15 copii care sufera de hidrocefalie si spina bifida, sau alte boli genetice si neurologice, si care, lasate netratate, reprezinta o amenintare la adresa vietii in sine.

Locatia dispune de saloane mari, camere de joaca si spatii de terapie, cu acces facil spre coridoare largi si gradinile din jur. Centrul mai detine de un spatiu destinat copiilor care traiesc cu familiile lor acasa, dar sunt izolati, exclusi din comunitate, de la scoala, intrucat sunt diagnosticati cu HIV pozitiv/ SIDA. De asemenea centrul dispune de o clasa de gradinita pentru copii foarte mici care sufera de dizabilitati grave. Centrul este si o baza pentru comunitatea Charity privind serviciile de ingrijire HIV/SIDA care opereaza in tot Judetul Arges, sustinand copiii infectati cu HIV/SIDA provenind din comunitatile lor, de acasa.

Scoala de conducere defensiva si pilotaj Titi Aur

Constantin „Titi” Aur a debutat in raliuri in 1986 si are in palmares 51 de victorii in intrecerile interne si 8 titluri nationale, fiind cel mai titrat pilot din Romania. Titi mai are la activ doua titluri in VTM, dar si participari intr-o multime de competitii internationale, obtinand si doua puncte in P-WRC in sezonul 2003.

In paralel cu activitatea sportiva, in ultimii ani Titi Aur a decis sa impartaseasca si altora din bogata sa experienta sportiva. In acest scop a infiintat Scoala de conducere defensiva si pilotaj care ii poarta numele. Aceasta este adresata celor care doresc sa devina piloti de curse, dar nu numai, oferind si cursuri de conducere, conducere defensiva si conducere agresiva. Mai multe detalii puteti obtine la adresa de web www.titiaur.ro .

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor