
Autor: Catalin Oprea
KPICASA_GALLERY(CNVCEtapaIXSinaiaForever2011#Gv1sRgCMO5u9L6_MbQswE)
Multiplu campion național de raliuri George Grigorescu a reușit o urcare spectaculoasa în clasamentul campionatului grație punctelor marcate la Raliul Sibiului, prima etapă de macadam din actualul sezon al Campionatului Național de Raliuri. Italianul Simone Campadelli nemarcând puncte în campionat, lui George îi revin punctele aferente locului unu în clasamentul 2 Roți Motrice și locului trei în clasamentul general. În prezent pilotul bucureștean abordează cu și mai multă determinare Raiul Aradului, a șasea a etapă a campionatului ce se va desfășura în perioada 5-6 august.
După ce a reușit să revină la marea sa dragoste automobilismul sportiv, deși a fost nevoit din rațiuni financiare să renunțe timp de cinci sezoane, George Grigorescu și-a propus să parcurgă și cele cinci etape de macadam programate în acest sezon al campionatului de raliuri. Succesele repurtate la volanul mașinilor Renault l-au determinat să opteze tot pentru produsele constructorului francez alegând să meargă și pe macadam cu Renault Clio R3, mașina pe care plănuise inițial să dispute campionatul – Megane RS N4 – nefiind disponibilă încă și în configurația “macadam”.

Experiența din Raliul Sibiului, cel mai dur raliu pe macadam din campionatul intern, ajutat și de sprijinul copilotului Radu Dumitriu alături de care a cucerit cea mai mare parte a titlurilor, ia permis lui George să se apropie de nivelul de performanță așteptat și să își propună obiective mai elevate pentru etapele viitoare din sezonul 2011.
George Grigorescu: ”Raliul Sibiului a însemnat pentru noi o revenire pe macadam. Am căutat sa ne ferim de probleme tehnice mașina comportându-se excelent însă din păcate nu am scăpat si de pene de cauciuc, bineintțeles pe proba specială Șant , fără însa ca timpul pierdut să ne pericliteze poziția țintită în clasamentul raliului . Sunt mulțumit de ce am reușit să fac la primul raliu pe macadam după pauza competițională de cinci sezoane, fiind și primul raliu disputat pe macadam la volanul Clio-lui R3. Aștept cu nerăbdare Raliul Aradului pentru că acum putem să ne propunem o creștere a ritmului și a vitezei pe probele speciale.
Am descoperit Raliul Aradului în sezoanele trecute ca forleighter ‘” 0 ” având copilot chiar pe primarul orașului Arad – dl. Gh. Falca – iar ridicarea nivelului de performanță la acest raliu nou pentru noi în regim de concurs reprezintă o provocare cu implicații mari pentru restul campionatului și în motorsport ai nevoie întotdeauna de provocări noi”.
Pilotand un Citroen Ds3 WRC, Sebastien Loeb a stabilit cel mai bun timp in shakedownul Neste Oil Rally Finland 2011. Septuplul campion mondial a fost cronometrat in 1:35,7 pe cei 3,19 km ai traseului de pe proba speciala Ruuhimaki. “Este un rezultat important. Timpul obținut arată că avem potențial”, a declarat Loeb. Coechipierul sau, Sebastien Ogier a fost al doilea, cu timpul de 1:36.3, in timp ce castigatorul de anul trecut, Jari-Matti Latvala, a fost cel mai rapid pilot pe o Ford Fiesta RS WRC, ocupand ultimul loc pe “podium” 1:36.6. Mikko Hirvonen nu a fost decat pe locul 8, fiind devansat chiar si de Kimi Raikonen.
Asteptat de toata lumea, Raliul Finlandei a debutat intr-o maniera spectaculoasa. Prima proba speciala a fost castigata intr-un mod surprinzator de catre pilotul finlandez Jari Ketomaa, aflat la debutul pe modelul Fiesta WRC al celor de la Ford. In incercarea de a castiga pentru a doua oara acest raliu, Mikko Hirvonen a lovit un copac cu spatele masinii avariind suspensia si franele masinii sale, pierzand aproape 40 de secunde. Pe drumul de legatura catre Ps2 Hirvonen a incercat sa repare masina, insa a pierdut inca 56 de secunde pe a doua speciala a zilei.
Aceasta din urma a fost castigata de Sebastien Loeb, aflat primul la start conform clasamentului general. Daca pe Ps1 cel mai bine clasat automobil MINI a fost pilotat de localnicul Matti Rantanen ( locul 6), pe Ps 2 Dani Sordo s-a clasat pe locul al doilea, la doar 4,2 secunde in spatele fostului coechipier de la Citroen. Din pacate, Rantanen a iesit in decor pe aceasta proba.
Tacticile au inceput deja din aceasta prima zi, cu o singura proba speciala ramasa de disputat, in lungime de doar 4,19 km. Atat Jari Ketomaa cat si J.M. Latvala au incetinit pentru a-si asigura o pozitie mai buna la start in a doua zi a raliului care programeaza sapte probe speciale.
Asa arata clasamentul dupa primele doua probe speciale din Raliul Finlandei :
| Poz | Nr | Pilot | Timp | Dif ant |
Dif Loc 1 |
|
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 1 | S. LOEB | 17:40.2 | 0.0 | 0.0 | |
| 2. | 2 | S. OGIER | 17:41.9 | +1.7 | +1.7 | |
| 3. | 4 | J. LATVALA | 17:42.7 | +0.8 | +2.5 | |
| 4. | 19 | J. KETOMAA | 17:42.9 | +0.2 | +2.7 | |
| 5. | 37 | D. SORDO | 17:48.7 | +5.8 | +8.5 | |
| 6. | 22 | O. TÄNAK | 17:50.6 | +1.9 | +10.4 | |
| 7. | 11 | P. SOLBERG | 17:51.4 | +0.8 | +11.2 | |
| 8. | 52 | K. MEEKE | 17:54.5 | +3.1 | +14.3 | |
| 9. | 6 | M. ØSTBERG | 17:56.0 | +1.5 | +15.8 | |
| 10. | 25 | J. HÄNNINEN | 17:59.9 | +3.9 | +19.7 |
6 etape de absenta au facut ca Valentin Cimpoeru sa fie primul pe lista de inscrieri in Trofeul Sinaia Forever 2011. Am avut parte si in acest an de un asa zis déjà vu, pentru ca daca anul trecut tot la Sinaia, Morcov venea dupa accidentul de la Teliu cu o noua masina si in acest an Sinaia a reprezentat din nou revenirea.
Motorul spart in cea de-a doua etapa de la Muscel Racing Contest, l-a tinut deoparte pe pilotul bucurestean de Campionatul National de Viteza in Coasta in acest an. Cu eforturi sustinute de partenerul tehnic Biedy ServCom, precum si de prieteni, motorul si masina de concurs erau gata in saptamana ce preceda cea de-a treia editie a Trofeului Sinaia Forever. “Nu puteam sa lipsesc de la Sinaia, cel mai frumos circuit de viteza in coasta din Romania. Este etapa unde am debutat in 2009, deci practic sarbatoresc si eu odata cu Trofeul Sinaia Forever, cele trei editii organizate in frumoasa statiune montana.” declara Morcov dupa etapa de vineri.

Participarea de la Sinaia a fost pusa la incercare chiar inainte de verificarile tehnice de joi, deoarece cu doar o zi inainte Valentin a trebuit sa schimbe motorul deoarece cel pregatit de cateva luni bune a cedat, iar reparatiile nu au reusit sa rezolve problemele aparute. “Ma bucur ca am reusit sa fac urcarile la Sinaia, chiar daca timpul obtinut a fost destul de slab, importanta pentru mine era participarea si prezenta la Sinaia. Vineri, din pacate, au aparut si probleme la cutia de viteze care au dus la absenta mea de duminica. Sigur ca mi-as fi dorit participarea si duminica si masina sa mearga asa cum a mers la Campulung, insa asa cum zice si proverbul, socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ. Din punctul meu de vedere jumatate este mai bine decat nimic. Doresc sa multumesc publicului numeros si in acest an pe traseul din Sinaia si bineinteles fanilor care m-au incurajat de pe margine.” erau impresiile lui Valentin Cimpoeru, despre participarea la Trofeul Sinaia Forever 2011.
Etapele ramase de disputat in Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2011 vor avea loc la Baia Mare, Ranca si Rasnov.
Credit foto: Catalin Oprea
La sfarsitul saptamanii trecute caravana Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2011 s-a mutat la Sinaia pentru etapele IX si X ale sezonului. La start s-a prezentat si mezinul Clubului Sportiv Autosport Fair-Play, Mihai JR Beldie cu un material de concurs nou si cu mari sperante la un loc fruntas in clasamente.

Dupa o zi in care lupta s-a dat la sutimi de secunda, in care castigatorul era sub semnul intrebarii dupa fiecare urcare, victoria la clasa H2 a revenit lui Mihai, acesta devansandu-i pe contra candidati in ultima urcare de concurs.
“Ma bucur ca mi s-a oferit posibilitatea de a participa la aceasta etapa. Configuratia traseului de la Sinaia este favorita mea. Totodata mi-am indeplinit obiectivul de a-mi imbunatati timpii la fiecare urcare. Masina este una competitiva si am dus o lupta frumoasa cu ceilalti piloti de la H2. Cred ca si lupta pentru victoria la clasa mea a adus culoare competitiei.
“Vreau sa-i multumesc in special lui Claudiu Negrila fara de care etapa aceasta pentru mine ar fi fost una imposibila, Clubului Sportiv Autosport Fair Play prin Mihai Beldie si Mihaela Beldie, “Claudiu David Driving Academy” si Torent Sebes.”
Credit foto: Dragos Dragoi RACINGMEDIA.RO
Dunlop, unul din cei mai mari producători de anvelope din lume şi susţinător a peste 75 de competiţii naţionale şi internaţionale peste tot în lume, este încântat să reconfirme parteneriatul cu Federaţia Română de Automobilism Sportiv (FRAS) pentru susţinerea Campionatului Naţional de Karting (CNK). Dunlop este partener al FRAS încă din 2007, 2011 fiind al cincilea an de consolidare a unei frumoase tradiţii în motorsportul românesc.

Cu doar două etape înainte de sfârşitul actualului sezon competiţional al Campionatului Naţional de Karting, Dunlop reconfirmă parteneriatul cu Federaţia Română de Automobilism Sportiv pentru susţinerea CNK şi în sezonul 2012. Continuarea parteneriatului Dunlop-FRAS înseamnă continuarea unei tradiţii de 5 ani care a dus la dezvoltarea acestui sport la nivel naţional. „Dunlop a fost de la început partenerul oficial al FRAS şi în ceea ce priveşte kartingul, astfel încât campionatul a fost cunoscut, în cele două sezoane de desfăşurare ale sale, sub denumirea oficială de „Campionatul Naţional de Karting Dunlop”, titulatură care se va menţine şi în 2012”, a declarat Ovidiu Mazilu, Preşedintele FRAS.
„Suntem încântaţi să avem acest parteneriat cu Federaţia Română de Automobilism Sportiv, parteneriat ce a devenit deja o tradiţie în motorsportul românesc. Dunlop rămâne asociat valorilor performanţei în cursele de profil, beneficiul clienţilor săi fiind tocmai experienţa de peste 120 de ani de victorii în motorsport tradusă acum în tehnologii pentru anvelope de stradă. Cei 5 ani de parteneriat alături de FRAS subliniază acest angajament al Dunlop faţă clienţii săi şi faţă de calitatea produselor sale, fiind tradus prin: consecvenţă, loialitate şi performanţă,” a subliniat Alina Mihăescu, Marketing&PR Manager pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România.
„În dezvoltarea firească a parteneriatului cu FRAS, Dunlop a intrat chiar de la începutul competiţiei ca susţinător al campionatului intern de karting, cunoscut astăzi sub denumirea de ”Campionatul Naţional de Karting Dunlop”. Noua poziţie a Dunlop în parteneriatul cu FRAS a fost şi este una extrem de măgulitoare, circuitul şi mai ales exerciţiul şi pregătirea pentru performanţă şi viitor fiind ingredientele succesului Dunlop peste tot în lume. Avem plăcerea să reconfirmăm susţinerea oferită de Dunlop Federaţiei Române de Automobilism Sportiv în organizarea viitoarelor ediţii ale acestui campionat”, a încheiat aceasta.
Campionatul Naţional de Karting Dunlop 2011 are anul acesta 6 etape, patru dintre acestea desfăşurându-se deja pe circuitele AMCKart din Bucureşti (3 etape) şi Selena din Bacău (o etapa). Următoarele două etape ale CNK Dunlop 2011 se vor desfăşura conform calendarului competiţional al FRAS în perioada 13-14 august la Arad şi, respectiv, în perioada 17-18 septembrie la Bucureşti. În calitate de partener oficial al FRAS, Dunlop rămâne alături de această organizaţie promovând performanţa în motorsport şi va susţine exclusiv competiţiile organizate de FRAS.
Dunlop – 2007-2011, 5 ani de tradiţie în motorsportul românesc
După ediţia din 2006 a competiţiei pentru amatori „Dunlop Drivers Cup”, semnificaţia sloganului Dunlop „Locul doi nu există!” a trecut la profesionişti, în 2007 Dunlop semnând parteneriatul cu Federaţia Română de Automobilism Sportiv (FRAS) pentru susţinerea Campionatului de Raliuri al României, devenit un an mai târziu Campionatul Naţional de Raliuri Dunlop. În 2009, parteneriatul cu FRAS a fost extins şi pentru Campionatul Naţional de Viteză în Coastă, care începe să cunoască un reviriment substanţial atât la nivel organizatoric cât şi din punct de vedere al numărului de participanţi prezenţi la start. 2010 este anul parteneriatelor pentru competiţiile tinere, fiind organizată şi prima ediţie a Campionatului Naţional de Karting Dunlop, ca urmare a succesului înregistrat de cei doi parteneri, FRAS şi Dunlop, în organizarea Cupei FRAS DUNLOP la karting. În 2011, Dunlop rămâne partener pentru motorsport susţinând 3 campionate naţionale organizate de FRAS: Campionatul Naţional de Raliuri Dunlop 2011, Campionatul Naţional de Viteză în Coastă Dunlop 2011 şi Campionatul Naţional de Karting Dunlop 2011.
Despre Dunlop
Dunlop este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope de înaltă şi ultra-înaltă performanţă din lume, cu un impresionant palmares de recorduri pe pistă şi de succese în motorsport. Experienţa extinsă a Dunlop obţinută pe pistele de concurs a condus la tehnologii inovative pentru proiectarea anvelopelor de stradă. Căutând în permanenţă să maximizeze plăcerea de a conduce, Dunlop oferă tuturor conducătorilor auto performanţa şi durabilitatea celor mai recente tehnologii pentru anvelope, incluzând aici anvelope cu tehnologia RunOnFlat, montată pe vehicule ca Mini, BMW seriile Unu, Trei, Cinci şi X5.
Pentru Sebastian Stanciu, un lucru este clar. Ii place ploaia! Daca la Resita a fost prima data cand s-a remarcat pe un traseu de viteza in conditii de ploaie, la Sinaia lucrurile au devenit certe. Sustinut de BCR Asigurari in cadrul grupei N, Sebastian pleca inspre Trofeul Sinaia Forever avand ca reper participarea de anul trecut cand concura ca debutant in cadrul Campionatului de Viteza in Coasta Dunlop. De data aceasta, ploaia avea sa-i incerce pe piloti pe un traseu mult mai sinuos unde diferentele de putere si material de concurs au putut fi anulate de pilotaj.

Ziua de vineri nu a adus prea multe surprize in clasament, pe uscat Sebastian reusind o clasare pe locul cinci in cadrul grupei N ceea ce a insemnat opt puncte foarte importante in economia campionatului. „Vreau sa remarc organizarea foarte buna a celor doua etape de la Sinaia. Pot spune ca a fost un weekend excelent intr-un cadru superb. Este primul traseu din 2011 care pastreaza configuratia de anul trecut si acest lucru m-a ajutat foarte mult sa-mi analizez evolutia. Masina a functionat impecabil, dar acest lucru este ceva normal atunci cand ai alaturi de tine o echipa profesionista precum cea de la Colina Motors. Prietenia care ne leaga ma motiveaza foarte mult si vreau sa le rasplatesc eforturile cu rezultate cat mai bune.”
Ploaia de sambata noapte care a continuat si duminica a venit insa in ajutorul lui Sebastian. Reusind un timp care il clasa pe locul patru in clasamentul general dupa antrenamente, Sebastian Stanciu devenea pilotul de urmarit in concurs. Timpul din calificari era mai bun decat al multor piloti cu state vechi in competitiile de viteza in coasta. „ Din nou m-am simtit foarte bine pe ploaie si acest lucru s-a vazut. Timpul realizat duminica la antrenamente pe traseul umed este acelasi cu cel pe care l-am obtinut anul trecut in conditii meteorologice favorabile. M-am simtit extraordinar sa obtin rezultate apropiate cu cele ale pilotilor mult mai experimentati si sa simt tensiunea luptei pentru sutimile de secunda care faceau diferenta intre pilotii din varful clasamentului general.Cel mai mult insa ma bucur ca am evoluat mult fata de anul trecut”

Din pacate, ploaia a incetat inaintea inceperii manselor de concurs si astfel traseul s-a uscat partial, iar puterile superioare ale masinilor de la celelate grupe au inceput sa isi faca simtita prezenta. Locul noua in clasamentul Open i-au conferit lui Sebastian Stanciu inca doua puncte, diferenta intre locurile sapte, opt si noua fiind de doar cinci sutimi. Cu toate ca nu si-a depasit targetul in materie de puncte acumulate, la Open si in cadrul grupei N, Sebastian Stanciu poate fi multumit intrucat de acum si-a gasit un nou aliat. Ploaia.
Sebastian Stanciu este sustinut in acest sezon de BCR Asigurari, Konica Minolta, Search Corporation, AMV Grup Construct si Autosolution. Urmatoarele etape se vor desfasura pe probele de la Baia Mare si Ranca, campionatul urmand a se incheia cu dubla de la Rasnov.
credit foto: Catalin Oprea
Se stie, consultantii castiga bine. Ei nu transpira, nu dau cu sapa, nu au program de la 9 la 5. Ei vin la nenea director, stau de vorba putin cu el, mai observa cateva lucruri si pac, nota de plata. Pentru ce? Pentru niste lucruri pe care le vede oricine cu ochiul liber? Pentru niste rapoarte din care reiese ca in companie e o lipsa de comunicare, o incoerenta in construirea valorilor si o raportare deficitara a angajatului fata de obiectivele firmei? Sa fim seriosi. Pentru randurile astea scrise frumos, cu antet, nu era necesar sa se cheltuie toate miile acelea de euro.
Realitatea este ca toti ne dorim sa ajungem consultanti. Adica sa avem atat de multa experienta intr-un domeniu incat sa nu mai lucram deloc. Doar sa fim chemati sa rezolvam diverse probleme. Dar sa le rezolvam cu pixul, cu mintea. O realitate si mai adevarata este ca exista o gramada de consultanti autoproclamati care nu ar fi trecut nici macar stagiul de internship in domeniul in care se dau mari. Si totusi treaba merge. Pe noi insa ne intereseaza aceia care pusi in fata unei probleme o rezolva intr-un fel atat de elegant si de concis incat ne simtim ca in fata doamnei invatatoare, noi fiind in grupa mica.
Pe vremea cand pierdeam timpul in Olanda, aveam drumuri dese pe la o firma de softuri. Acolo am cunoscut-o pe Elsa. Era prietena foarte buna cu patronul. Elsa avea timp sa ia masa in oras in fiecare zi, era relaxata, avea un birou foarte misto si parea ca e pe o pozitie putin superioara programatorilor care lucrau de zor. Care era obiectul ei propriu-zis de activitate, nu am inteles niciodata.
Dupa multi ani de la ratacirea din Olanda am ajuns la Sinaia. Sa incerc sa mai fac niste rezultate la grupele la care ma bat de la inceputul sezonului de coasta. Si pentru ca eram pe un traseu mai special am inceput sa intreb in stanga si in dreapta ce sa fac la suspensie, la presiunea din cauciucuri, cum sa abordez virajele. Am intrebat oameni cu experienta. Material de consultanti scumpi, cum ar veni. Si nu mi-a prea iesit pasenta. Marco Tempestini chiar mi-a spus “E frumos ce scrii tu in articolele tale dar aici e alta treaba. Aici e un sport dificil … bla bla bla” … avea dreptate. Eram un prostut care punea niste intrebari puerile. Si in plus nici nu aveam notiuni de baza despre setari.
Am ajuns ca inainte de ultima urcare de duminica sa fiu negru de suparare. Eram batut mar de toti concurentii directi si nu numai. Cuvintele lui Marco imi macinau sufletul si credeam ca am ajuns la capatul norocului si ca acum se vede de fapt ca habar nu am de curse, de setari si de pilotaj.
O idee a revenit insa la momentul ideal. De ce nu m-as duce la oamenii care cu asta se ocupa. Cu setari, cu consultanta in motorsport, cu servicii de asistenta la curse?! Si m-am dus direct la corturile Colina Motors unde i-am tras de maneca pe George Serban si Alex Pitigoi. PItigoi, cel care s-a lasat atat de greu depasit de Giri la Iasi in 2007, cel cu Focus WRC. Mr. Colina Motors. Le-am explicat ce gume de rahat am, cum face masina pe viraje, cum abordez eu coasta asta. Mi-au spus cum sa fac sa schimb comportamentul masinii din subvirator in supravirator. Cu o suspensie spate intarita si cu putin mai multa presiune in pneurile spate. Am mai cazut de acord ca ar merita riscat sa intru in treapta intai in unele viraje si asta a fost. Au fost concisi, la obiect, exact ce aveam nevoie in momentele acelea.

Acum, nu poti sa spui ca sfaturile lor a fost cine stie ce mare filozofie. Dar cel putin nu mi-au vorbit ca Tempesta cu reglaje de detenta, cu presiunea specifica fiecarui tip de pneu, cu dracu si cu lacu. Domnule, nu ma pricep la toate astea desi stiu ca pot face diferenta insa acum am nevoie de un sfat care sa-mi fie de folos in urcarea asta. Nu vreau sa invat, nu vreau sa acumulez experienta. Trebuie sa fac ceva care sa imi dea niste secunde bune pe urcarea de acum. Punct. George si Dodo au inteles asta.
Si am plecat in ultima mansa de concurs. Noua secunde am dat jos. Noua !! Masina a mers de-a latul in multe viraje dar scopul a fost atins. Cat a valorat sfatul celor de la Colina? Pai hai sa ne gandim. Cand mi-am cumparat doua gume de 600 de euro am coborat cinci secunde in urmatoarea urcare. Tot de la Colina le-am luat si pe alea. Si timpul castigat a fost si atunci si acum in detrimentrul C2R2-ului pe care il “asistau” chiar ei. Daca stai sa te gandesti altfel, in momentele in care te sprijini de masina de curse si te intrebi “ de unde naiba sa mai fac rost de doua secunde?” cam cat crezi ca valoreaza o setare care sa iti asigure acele doua secunde? Acum gandeste-te ca vrei noua secunde. La coasta, noua secunde inseamna o enormitate. E diferenta intre timpul pe care-l face o Ibiza de 9.000 euro si timpul unui Mitsubishi de 50.000 euro.
Azi e luni. E ora 18.49. Tocmai am terminat de scris “fumul” asta. Sunt inca la serviciu. La Hatters. O agentie unde imi petrec mult timp. Cat de productiva sau neproductiva este prezenta mea in agentie inca ramane de vazut. Cert este ca atunci cand am venit aici, impreuna cu Norris am convenit pozitia pe care o ocup. Puteam sa-i spunem in multe feluri dar pana la urma … ati ghicit. Adviser.
In acest sfarsit de saptamana s-a desfasurat a treia editie a Trofeului Sinaia Forever, pe un traseu cu o lungime de 3,015 kilometri. Daca in anii anteriori etapele sinaiene au reprezentat un element de noutate in cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta, dubla din acest weekend a consolidat continuarea unei traditii pe unicul circuit stradal din Romania dedicat competitiilor de viteza in coasta.
Pilotul bucurestean Catalin Cismaru venea la Sinaia cu gandul la revansa, dupa ce in ambele etape ale Cupei Resita s-a clasat de fiecare data pe locul secund. Ziua de vineri nu a inceput asa de bine pentru Catalin, cutia de viteza cu craboti a Mitsubishi-ului Lancer Evo 9 de grupa N cedand la startul primei manse de concurs. ” Am crezut ca totul s-a terminat. Am avut noroc cu cei de la Colina Motors de la care am achizitionat la fata locului o cutie de viteze de strada. Daniel Bochis impreuna cu echipa mea de asistenta au reusit sa faca adevarate minuni, inlocuind cutiile in mai putin de 40 de minute. ” povesteste Catalin.

Cu o dispensa de la ordinea de start, Cismaru a plecat ultimul in cea de-a doua mansa de concurs si a reusit un timp extraordinar la care nici adversarul sau direct nu se mai astepta, acesta preferand sa nu efectueze urcarea. ” Am luat startul extrem de concentrat. Nu-mi doream sa-i dezamagesc pe Daniel si echipa de asistenta care au facut minuni in parcul de service. Le datoram victoria si ma bucur enorm de rezultatul obtinut, locul 1 la Grupa N si locul 3 in Clasamentul Open.” a declarat Catalin Cismaru la finalul zilei de vineri.
Spargerea cutiei de viteze de vineri nu a fost singura problema tehnica cu care Catalin Cismaru s-a confruntat, pompa hidraulica a diferentialului central activ cedand duminica. Chiar si asa, Robot a dominat autoritar Grupa N, la finalul antrenamentelor de duminica clasandu-se pe locul intai si in Clasamentul Open. In cea de-a doua etapa a Trofeului Sinaia Forever ploaia si-a facut din nou simtita prezenta, aceasta udand traseul inca de sambata noapte.
” Ziua de duminica a fost perfecta ! Am reusit din nou o evolutie foarte buna atat eu cat si coechipierul meu Cosmin Dragnea, desi ploaia s-a oprit d-abia la startul manselor de concurs.” rememoreaza Catalin Cismaru.
Traseul umed a reusit din nou sa estompeze diferentele de putere dintre masinile inscrise la grupe diferite, astfel incat Catalin Cismaru a incheiat etapa a-X-a din Campionatul National de Viteza in Coasta 2011 pe locul secund in clasamentul Open si pe locul intai la Grupa N, consolidandu-si pozitia in cele doua ierarhii.

” Astazi am asistat la un nou record, nu mai putin de 72 de piloti luand startul. Il felicit si pe colegul meu Cosmin Dragnea care s-a clasat pe podium in intrecerea Juniorilor, iar rezultatele noastre au urcat pe locul trei AFS Rally Team in clasamentul echipelor. Vreau sa le multumesc prietenilor si spectatorilor numerosi de pe marginea traseului, a caror sustinere uriasa ma tine in priza. Este minunata senzatia atunci cand coboram in coloana si toata lumea ne aplauda. Sper ca am reusit sa-i rasplatesc putin prin evolutia mea mai spectaculoasa din antrenamente” a mai spus Catalin Cismaru.
Catalin Cismaru va fi prezent si la urmatoarele etape care au mai ramas de disputat din Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2011 : Baia Mare, Ranca si Rasnov, gratie sponsorilor sai din acest sezon Carrefour, BRD-Groupe Societe Generale, Romtam Construct, Oscar Downstream si sponsorului echipei AFS Rally Team : Andre`s Fast Service.