Marisca pe podium la Raliul Argesului, Tempesta pe patru

Bogdan Marisca si Sebastian Itu au terminat Raliul Argesului pe ultima treapta a podiumului, echipajul Napoca Rally Academy pastrandu-si astfel pozitia de lider in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri. Bogdan a fost de fapt al doilea pe probele speciale, dar o greseala stupida l-a costat zece secunde de penalizare, care l-au aruncat pe locul trei. In startul celei de-a treia probe speciale, pilotul clujean lasa ambreiajul o fractiune de secunda prea devreme, masina se misca si penalizarea a venit inevitabil. Zece secunde in plus, suficient pentru ca Marisca sa ramana doar cu cele 15 puncte pe care i le aduce locul trei, puncte cu care Bogdan se declara, totusi, multumit: “Un loc trei pentru care am muncit si vreau sa-i felicit pe Gergo Szabo si Dan Gartofan care au terminat pe primele doua locuri. Am pierdut locul doi pe mana noastra, am fost penalizati cu zece secunde pentru un start furat. In niciun caz nu am intentionat sa fac acest lucru, poate ca eram exact pe linia de start si am miscat masina cativa centimetri inainte ca ceasul sa arate 00. Oricum ne-am propus doar un podium pentru aceasta etapa, asa ne-am facut noi calculele.  Nu inseamna insa ca nu ne-am dorit mai mult, dar, aici, la Raliul Argesului, atat am putut. Le multumim baietilor din echipa tehnica, au schimbat motorul chiar inainte de start, am alergat asadar cu alt motor, cu alta electronica, asa incat, in circumstantele date, suntem multumiti cu locul obtinut. A fost o lupta foarte frumoasa cu Giri, cu Marco, cu Manu Mihalache si cu Vali Porcisteanu, Szabo scapase clar in fata, asa ca, la un moment dat eram lideri la “grupa mica”. Am pierdut si aceasta pozitie dintr-o greseala stupida, dar, repet, suntem multumiti, ramanem in carti pentru campionat”, a declarat Bogdan Marisca.

Tempesta si Dorin Pulpea au inceput ezitant a doua etapa a Campionatului National de Raliuri, pierzand secunde pretioase chiar pe prima proba speciala. Cei doi nu-si gasesc ritmul nici pe a doua proba iar PS3 “Piscul Negru”, a fost o proba foarte rapida in care s-a facut din nou simtita diferenta intre viteza maxima dezvoltata de Peugeot-ul S 2000 al pilotului Napoca Rally Academy si masinile celorlalti concurenti, mai mica la Peugeot cu aproximativ 20 de kilometri pe ora. Tempesta si Dorin reusesc apoi sa intre in ritm, pe urmatoarele probe au evolutii bune, reusesc chiar doua time-scratch-uri pe specialele 9 si 11, dar era prea tarziu. “Am gresit, atat eu cat si Dorin pe prima proba, nu am mers bine nici pe proba  a doua, a treia speciala stiam ca este foarte rapida si ne asteptam sa nu obtinem un timp foarte bun pe ea. Am revenit apoi in ritm cu ceilalti, bineinteles in afara probei “Piscul Negru”, unde, de fiecare data am fost mai lenti cu 7-8 secunde fata de ceilalti concurenti. A fost insa prea tarziu, la un raliu cu probe atat de scurte este greu sa surmontezi un astfel de handicap. Speram totusi la un loc pe podium, eram aproape pana la penultima proba ( Piscul Negru II) unde Bogdan a fost mai rapid cu 9 secunde decat mine, asa ca a trebuit sa ne multumim cu locul patru. Asta e, mergem inainte!”, a declarat Tempesta la finalul Raliului Argesului.

Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri al Romaniei, Raliul Muresului, se va desfasura in perioada 4-6 iunie.

Berti Panaiot

Credit foto: rallyphoto.ro

Catalin Stoia/SIMCAT

Danny pe locul 1 in Citroen Racing Trophy, Vlad pe locul 1 la Juniori

Danny invinge din nou in Citroen Racing Trophy si obtine locul secund la grupa A

Vlad Cosma “invins” inca o data de o pana de cauciuc

Echipajul Napoca Rally Academy, Danny Ungur/ Tony Avram, s-a impus  in cadrul Citroen Racing Trophy si in cea de-a doua etapa a Campionatului National de Raliuri si a urcat din nou pe a doua treapta a podiumului grupei A. O evolutie constanta pe probele Raliului Argesului i-a adus lui Danny o noua  victorie in cadrul trofeului Citroen, dar, in clasamentul grupei A, a trebuit din nou sa se incline in fata lui Edwin Keleti, la volanul unui Renault ClioR3, o masina mult mai puternica decat Citroenul C2R2 Max. “ Sunt din nou bucuros! Sunt foarte multumit de rezultat, de copilot, de masina, de echipa de asistenta tehnica, de traseu, de tot. Imi pare rau de pana lui Vlad, sper din suflet sa nu se mai intample. A fost un traseu dificil, asa cum ne asteptam, altfel foarte spectaculos si foarte frumos pentru noi, sportivii, dar cu multe capcane. S-a valurit foarte mult suprafata fata de acum zece ani, a fost si un traseu murdar, cu multa criblura, alunecos si dificil, un traseu suta la suta de copilot. Adica probe speciale pe care trebuie sa mergi exclusiv pe dictare ca sa obtii rezultate. Din pacate Edy Keleti nu poate fi prins pe asfalt uscat. Poate pe macadam sau pe ploaie ma voi apropia de el, pana atunci insa stam in ceafa lui si asteptam o mica greseala ”, a declarat Danny la finalul Raliului Argesului.

Pentru Vlad Cosma si Florin Dorca al doilea raliu al sezonului 2010 a insemnat un nou ghinion. Beneficiind de o masina absolut noua pusa la dispozitie de Transilvania MotorSport, cei doi au avut o evolutie entuziasmanta, stabilind cel mai bun timp din cadrul Citroen Racing Trophy pe 7 din cele 11 probe speciale ale Raliului Argesului. Mai mult pe doua probe, mezinul Napoca Rally Academy a obtinut cei mai buni timpi ai grupei A. In aceste conditii, Vlad se indrepta spre o victorie in Trofeul Citroen si un loc secund la grupa A, cand a fost lovit din nou de ghinion:  o pana de cauciuc total neprovocata, survenita pe proba speciala numarul sapte il face sa piarda mai bine de o jumatate de minut si sa se multumeasca cu victoria din clasamentul juniorilor, cu locul trei in Citroen Racing Trophy si cu pozitia a patra in grupa A. “Putea fi locul intai la Citroen si la juniori si locul doi la grupa A. Din pacate, din nou  evolutia noastra buna nu se fructifica si cu un rezultat pe masura. Am incercat, pe ultima bucla, sa recuperam ce am pierdut la pana, am reusit intr-o foarte mare masura, mai aveam foarte putin, dar a trebuit sa ne multumim cu acest rezultat. Asta e, vom incerca sa ne luam revansa in Raliul Muresuliu, trebuie sa fie o data si cursa noastra”, a punctat Vlad .

Berti Panaiot

Credit foto: rallyphoto.ro

Catalin Stoia/SIMCAT

Clasamentele finale , Raliul Argesului 2010

Gergo Szabo si-a gestionat excelent avantajul luat in startul competitiei si a castigat prima editie a Raliul Argesului din ultimii 9 ani care s-a disputat pe Transfagarasan. El a fost urmat de Gartofan si Marisca, ultimul pierzand locul secund din pricina unei penalizari de 10 secunde pentru start furat in PS 3.

Raliul Argesului – www.raliulargesului.com
Raliul Argesului s-a desfasurat in perioada 7-9 mai 2010 la Pitesti si, dupa o pauza de 9 ani, a avut probele speciale de concurs pe Transfagarasan.
Raliul a fost organizat de Hatters Motorsport cu sprijinul Consiliului Judetean Arges, al Primariei Municipiului Pitesti si al Directiei Judetene pentru Sport Arges si a fost sustinut de Honda prin Valahia Investment, Hotel Muntenia, Hotel Victoria, Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges, Pelind Family, Ramycom service, clubul Pink, cabana Capra, Wings Team, My Wash.
Evenimentul, prezentat de GSP TV, s-a desfasurat sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

Clasament Final FIA

Clasament Echipe

Clasament Final Grupa N

Clasament final Grupa A

Clasament final Grupa K

Clasament final Juniori

Clasament Final Cupa Dacia

Clasament Final Grupa H



Mark Webber castiga Marele Premiu al Spaniei

Mark Webber a reusit sa castige Marele Premiu al Spaniei, din Catalunya, dupa o cursa perfecta dominata de australianul echipei Red Bull.

Pozitia secunda a fost ocupata de Fernando Alonso, pilotul echipei Ferrari reusind o cursa calculata si fara probleme.

Ultimul loc pe podium a fost ocupat de S. Vettel, care a avut parte de emotii spre sfarsitul cursei, dupa ce o iesire in decor, care i-a afectat franele monopostului sau, fortandu-l pe acesta sa opreasca la boxe.

Marele ghinionist a fost pilotul echipei Mclaren, Lewis Hamilton, care dupa o cursa aproape perfecta, in care a ocupat locul al doilea, in penultimul tur o pana l-a scos pe britanic in decor, lovind serios monopostul sau.

Startul etapei a 5-a din sezonul 2010 din Formula 1, a fost unul curat, fara incidente majore, pilotii plutonului fruntas pastrandu-si pozitiile ocupate pe grila de start.

M. Schumacher a avut parte de un weekend fericit, reusind un loc 4, care ii da o gura de aer germanului, dupa ce coechipierul sau, Nico Rosberg a avut o evolutie mult mai buna de la startul sezonului 2010 din F1.

Dupa intrarea la boxe in turul a 15-lea, Schumacher reuseste sa iasa in  fata lui Button , care ocupa locul al 6-lea, dar si in fata lui Massa, pilotul echipei Ferrari ocupand locul al 7-lea. Din turul al 16-lea, pentru german s-a anuntat o lupta pentru mentinerea locui 5, Button presandu-l pe septuplul campion mondial pana la jumatatea cursei, dar experienta lui Schumacher si-a spus cuvantul, britanicul nereusind depasirea, acesta avand sa se multumeasca cu un loc 5 la sfarsitul cursei, iar Massa cu un loc 6.

Pentru coechipierul lui Schumacher, Nico Rosberg, nu a fost un weekend reusit, acesta obtinand doar un loc 13, dupa un start ratat, precum si o greseala a mecanicilor in turul al 15-lea la standuri.

Locul al 7-lea a fost reusit de Adrian Sutil, pilotul echipei Force India aratand din nou forma buna in care se afla, find urmat de pilotul echipei Renault, Robert Kubica si de pilotul echipei Williams, Rubens Barrichelo. Ultimul loc in puncte a fost ocupat de pilotul echipei Toro Rosso, J Alguersuari.

Depasirile find posibile doar pe primul viraj dupa trecerea liniei de start, spectacolul in Spania a fost unul scazut, singurul lucru care a mentinut atmosfera find “duelul” dintre Nico Rosberg si Hulkenberg intre tururile 45 si 51, batalie data in coada clasamentului.

Mai jos puteti vedea clasamentul Marelui Premiu al Spaniei:

[table id=32 /]

Clasamentul general al pilotilor:

[table id=33 /]

Clasamentul general al echipelor:

[table id=34 /]

FOTO: f1fanatic.co.uk

Jari-Matti Latvala castiga Raliul Noii Zeelande

Finlandezul Jari-Matti Latvala si-a asigurat prima victorie a sezonului 2010 din WRC, in Raliul Noii Zeelande, dupa o ultima zi plina de emotii, pilotii luptand pentru prima pozitie pana pe ultima proba speciala.

Pilotul echipei Ford, Jari-Matti Latvala, a inceput ultima proba speciala, coasta Whaanga  la 6,2 secunde in spatele lui Ogier, dar a reusit sa treaca de francez, dupa ce acesta a derapat iesind in decor cu cateva sute de metri de linia de sosire.

Ogier a terminat Raliul Noii Zeelande pe pozitia secunda la 2,4 secunde de Latvala, in timp ce campionul mondial Sebastien Loeb, care a iesit si el in decor pe ultima proba speciala a terminat al 3-lea la 15,2 secunde de finalandez.

Ultima incercare a lui Petter Solberg de a forta victoria s-a terminat nefericit pentru acesta, derapand si lovind Citroen-ul C4 WRC intr-un stalp electric. Din fericire nici Petter Solberg, nici copilotul sau Phil Mills nu au suferit rani.

Mai jos puteti vedea clasamentul Raliului Noii Zeelande:
[table id=29 /]

FOTO:duen.hu

Szabo castiga Raliul Argesului

Gergo Szabo si-a gestionat excelent avantajul luat in startul competitiei si a castigat prima editie a Raliul Argesului din ultimii 9 ani care s-a disputat pe Transfagarasan. El a fost urmat de Marisca si Gartofan, insa ordinea celor doi se poate inversa. Bogdan a fost penalizat cu 10 secunde pentru start furat, astfel ca rezultatele sunt neoficiale pana la ultima sedinta a CCS.

Gergo Szabo, campionul in exercitiu, s-a distantat de restul competitiorilor dupa primele patru speciale, in care a izbutit tot atatea scratch-uri la rand, iar apoi si-a gestionat excelent avantajul, obtinand cel mai bun timp si prima pozitie in Raliului Argesului. In conditiile date, atentia fanilor s-a concentrat asupra luptei pentru celelalte locuri de pe podium. Marisca si Gartofan au aratat inca dupa primele 4 PS ca sunt principalii pretendenti la pozitiile 2 si 3 si, intr-adevar, intre ei avea sa se dea lupta.

Si a fost una pe muchie de cutit. Gartofan a trecut prin mari emotii, mai intai pentru o pana, pe PS 4, iar apoi pentru ca pompa de benzina a masinii sale a dat semne de oboseala, mecanicii reusind sa o schimbe in ultimele 10 minute ale parcului de service final. A terminat la 4,3 secunde de Marisca, insa, daca ultima sedinta a CCS va confirma penalizarea de 10 secunde, pentru start furat, impotriva castigatorului de la Brasov, atunci Giri va ocupa locul secund.

Pozitia a patra i-a revenit lui Tempesta, cel care, desi si-a trecut in cont trei scratch-uri, a fost penalizat de faptul ca a pierdut timp pe proba rapida, in timp ce pe locul 5 s-a clasat Porcisteanu. Acesta si-a asigurat pozitia pe ultima urcare, dupa ce a schimbat setarile masinii in parcul de service care a precedat ultimele 4 probe speciale. Mihalache, Savu, Raspopa, Keleti si Aur au completat topul primilor 10 piloti, cei care pleaca de la Raliul Argesului cu puncte.

La Grupa A s-a impus Keleti, urmat de Danny si Filip. Cei doi, alaturi de ocupantul locului 4 la Grupa A, Cozma (invingator si in disputa juniorilor), au ocupat primele trei locuri in Citroen Trophy. La Grupa K trioul fruntas este compus din Berari, Groza si Argesanu, iar la Grupa H din Banciu, Cretu si Mirea.

Top 10

Vidraru 2 (4,40 km): 1. Marisca  2:39.9; 2. Gartofan 2:40.9; 3. Szabo 2:41.4; 4.Porcisteanu 2:41.7;  5. Tempesta 2:41.9; 6. Mihalache 2:44.3; 7. Savu 2:46.1; 8. Cosma 2:49.4; 9. Aur 2:51.3; 10. Keleti 2:51.4

Vidraru Lac 3 (12,00 km): 1. Tempesta 6:56.2; 2. Gartofan 6:56.3; 3. Szabo 6:56.2; 4. Porcisteanu 6:58.2; 5. Marisca 7:01.5; 6. Mihalache 7:04.4; 7. Savu 7:13.8; 8. Keleti 7:18.9; 9. Aur 7:23.3; 10. Raspopa 7:27.6

Piscu Negru 3 (11, 70 km): 1. Marisca 5:21.3; 2. Gartofan 5:23.4; 3. Szabo 5:23.9; 4. Porcisteanu 5:28.2; 5. Mihalache 5:28.8; 6. Tempesta 5:30.3; 7. Savu 5:44.8; 8. Raspopa 5:44.8; 9. Berari 5: 48.0; 10. Aur 5:48.5.
Capra 3 (4, 30 km): 1. Tempesta 2:52.0; 2. Porcisteanu 2:52.2; 3. Gartofan 2:25.4; 4. Marisca 2:52.5; 5. Szabo 2:53.1; 6. Mihalache 2:54.3; 7. Aur 2:56.7; 8. Raspopa 2:57.2; 9. Savu 3:00.4; 10. Keleti 3:00.7

Clasament final provizoriu

1.Szabo 50:09.7; 2. Marisca +22.8; 3. Gartofan +27.1; 4. Tempesta +36.9; 5. Porcisteanu +51.3; 6. Mihalache 1:00.3; 7. Savu +1:45.9; 8. Raspopa +2:46.5; 9. Keleti 3:14.9; 10. Aur 3:17.2  

Clasamentul nu include penalizarea de 10 secunde dictata impotriva lui Marisca

Calin Popescu Tariceanu piloteaza la Raliul Argesului!

O Lancia Fulvia HF 1600 din 1970, pilotata de fostul premier, Calin Popescu Tariceanu, va evolua in Raliul Argesului 2010. Aceasta „bijuterie” face parte din grupul frumoaselor „Doamne de altadata” aliniate la startul competitiei, in spiritul unei frumoase traditii de colaborare intre Hatters Motorsport si SC Autoclasic Sport &Club.

SC Autoclasic Sport&Club  are ca  principal obiect de activiate competitiile cu automobile istorice, fiind de fapt si intiatorul  lor sub egida FRAS in Romania. Nu intimplator toti participantii cu vehicule istorice sunt si membrii Retromobil , majoritatea lor fiind inscrisi  in Sectia ‘Masini Istorice Sport’.

Automobile si pilotii care vor evolua la Raliul Argesului 2010

1. Calin Popescu Tariceanu         Lancia Fulvia HF1600        1970

2. Nicolae Iordache                        Renault 12 Gordini              1972

3. Aldo Sforza                                    Morgan V 8supercharger 1980

4. Alexandru Ciolan                        MGC GT                                    1968

5. Serban Enache                              Alfa Romeo GT                      1969

6. Cristian Stoian                              Opel Rekord 1900                1968

7. Mircea Ionescu                            Porsche 911 Taga 2,7          1972

8. Costin Ganescu                             Porsche 911 2,4                     1973

9. Valentin Matei                              Fiat 128 Rally Gr 2                1974

10. Horia Popescu                           Alfa Romeo 1600 SS              1965

Raliul Argesului – www.raliulargesului.com
Raliul Argesului se va desfasura in perioada 7-9 mai 2010 la Pitesti si, dupa o pauza de 9 ani, va avea probele speciale de concurs pe Transfagarasan.
Raliul este organizat de Hatters Motorsport cu sprijinul Consiliului Judetean Arges, al Primariei Municipiului Pitesti si al Directiei Judetene pentru Sport Arges si este sustinut de Honda prin Valahia Investment, Hotel Muntenia, Hotel Victoria, Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges, Pelind Family, Ramycom service, clubul Pink, cabana Capra, Wings Team, My Wash.
Evenimentul este prezentat de GSP TV si se desfasoara sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

foto: Edi – Motorsportnews.ro

In exclusivitate monopostul Tatuus a lui Andrei Dumitrescu

Dupa ce ieri v-am prezentat surpriza pregatita de catre Andrei Dumitrescu pentru acest sezon 2010 al Campionatului National de Viteza in Coasta, astazi a sosit momentul sa va prezentam desigul monopostului Tatuus.

Fanii sporturilor cu motor si iubitorii campionatului de viteza in coasta ii vor putea urmari la lucru pe fratii Dumitrescu, componentii echipei Champion Racing, duminica 9 mai in cadrul “Rally Show Pitesti”.

Sponsorii care vor fi alaturi de Andrei si Silviu Dumitrescu din 2010 sunt Badsi – Nissan (dealer autorizat Nissan), VALCOR, Bayon Sud si  Champion service Citroen

[nggallery id=18]

foto: Andrei Dumitrescu

Monoposturile fratilor Dumitrescu in Raliul Argesului!

Duminica, in ultima zi a Raliului Argesului, fanii sporturilor cu motor, vor putea sa-i vada la lucru in cadrul “Rally Show Pitesti” si pe fratii Dumitrescu, componentii Champion Racing. Ei vor pilota cele doua monoposturi cu care vor concura in Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010.

Champion Racing

Champion Racing este un club sportiv care reuneste trei generatii de campioni consacrati in sportul cu motor. Presedinte de onoare si consilier pe probleme tehnice este Marin Dumitrescu, in varsta de 90 ani, cel care a adunat de-a lungul carierei sale (1947-1978) 32 de titluri de campion national (este cel mai titrat campion al Romaniei) si a construit primul prototip de curse din Romania la uzina Vulcan.

Managerul echipei este Radu Dumitrescu, absolvent al Facultatii Politehnica, specialzarea Autovehicule Rutiere, cel care are o vasta experienta in modificarea si pregatirea masinilor de curse. El a colaborat cu Marin Dumitrescu pentru echipa Politehnica, castigand si 5 titluri de campion national in perioada 1979 – 1986.

Andrei Dumitrescu, unul dintre pilotii principali ai echipei Champion Racing, a debutat in campionatul Retromobil, pe o Alfa Romeo Alfetta GTV, castigand 3 etape dintre cursele retromobil dintre cursele de viteza in perioada 2006-2007. De asemenea, in Campionatul National de Viteza in Coasta a obtinut doua clasari pe locul intai pe podium la debutanti.

Celalalt pilot, Silviu Dumitrescu, a avut un sezon 2009 foarte bun in Campionatul de Viteza in Coasta Dunlop. A castigat 3 etape, 3 trofee “king of the hill” si a stabilit 2 recorduri de traseu. La sfasitul sezonului 2009 Silviu Dumitrescu a obtinut locul secund in ierarhia absoluta.

credit foto : formula3.ro

Podium pentru Marcel Butuza in Raliul Tunisiei

Echipa românească Vectra Racing a concurat în perioada 1-7 mai în Raliul Tunisiei etapă din Campionatul Mondial de Rally-Raid, iar Marcel Butuza a încheiat cei 1848 de km pe locul trei la clasa Producţie.

Raliul din nordul Africii este primul la care Mani Gyenes, Marcel Butuza şi Alex Gârbacea au concurat după o absenţă de peste şase luni. Echipa considerată a fi cel mai puternic team privat din Campionatul Mondial în 2008 şi în Dakar 2009 a revenit cu rezultate care îi reconfirmă statutul. Mani Gyenes a terminat raliul pe locul 8 în clasamentul general şi pe 4 la clasa SuperProducţie peste 450 cmc. Marcel Butuza are al 9-lea timp în clasamentul general şi a urcat pe podium la clasa Producţie, iar Alex Gârbacea ocupă locul 11 la general şi 5 la Producţie.

Cea mai grea zi pentru echipă a fost ziua de miercuri 5 mai. În etapa a 4-a lui Mani Gyenes i-a cedat cutia de viteze şi a fost nevoit să meargă prin deşert peste 80 de km doar cu treapta a 2-a. În urma acestui incident sătmăreanul, care era lider la clasa Producţie încă din prima etapă, a fost nevoit să schimbe motorul şi a fost mutat la clasa SuperProducţie. Dezamăgirea a fost mare pentru că în octombrie 2009 Mani câştigase Raliul Marocului, o altă etăpă de Campionat Mondial şi era privit ca principal favorit la victoria din Tunisia.

Pentru Mani însă zilele care au urmat au fost un antrenament foarte bun având în vedere că speră să revină în Dakar.

Alex Gârbacea a venit în Tunisia după ce doar cu o lună în urmă a suferit o intervenţie chirurgicală la piciorul stâng. După ce în 2008 în Raliul Faraonilor a reuşit să termine în primii 10, în această etapă din mondialul de rally-raid s-a clasat pe locul 5 la categoria Producţie.

Raliu s-a încheiat astăzi cu o probă care, deşi a măsurat doar 132 de km le-a dat multă bătaie de cap concurenţilor din cauza furtunii de nisip. La km 80 al probei speciale vizibilitatea s-a redus foarte mult din cauza vântului puternic şi furtuna a continuat până la finalul probei. Din cauza, furtunii organizatorii au fost nevoiţi să mute finişul oficial al raliului de la capătul ultimei probe speciale în parcul de asistenţă din Douz.

După aceast raliu, Marcel Butuza, Mani Gyenes şi Alex Gârbacea speră să îşi poată continua programul de Campionat Mondial din acest sezon şi să ajungă la Raliul Sardiniei şi la cel al Faraonilor.

Marcel Butuza (locul 3 la clasa Producţie- team manager): “Pentru noi Raliul Tunisiei a fost un raliu bun pe ansamblu. Din păcate, însă în etapa a 4-a am pierdut locul 1 la clasa Producţie pentru că lui Mani i-a cedat cutia de viteze, dar mă bucur că am ajuns toţi cu bine la finiş şi nu ne-am accidentat.
Chiar dacă ieri spuneam că etapa a 5-a a fost cea mai grea din acest raliu şi că pe 7 mai avem o probă scurtă, ei bine etapa 6 a fost cea mai dificilă. Am mers astăzi foarte mulţi kilometri în furtună şi a trebuit să traversăm dune în condiţii extrem de grele în ceea ce priveşte vizibilitatea
“.

Mani Gyenes (locul 4 clasa SuperProducţie +450 cmc): “Raliul Tunisiei a fost o experienţă bună pentru că nu am mai concurat niciodată aici, chiar dacă în urmă cu patru ani am venit pentru o sesiune de antrenament. Este foarte greu acum la final, pentru că în loc să mă bucur de victoria la clasa Prodcuţie trebuie să mă mulţumesc cu locul 8 la general şi cu 4 la SuperProducţie. Asta este. După ce mi s-a stricat cutia de viteze raliul a fost pentru mine un foarte bun antrenament. Mă bucur însă că suntem toţi la finiş îl felicit pe Marcel pentru rezultat şi pe Alex pentru revenirea în rally-raidul mondial“.

Alex Gârbacea (locul 5 clasa Producţie): “Mă bucur că am terminat raliul pentru că nu a fost uşor să mă reacomodez cu navigaţia după road book şi GPS având în vedere pauza de aproape doi ani. A fost o adevărată provocare să ajungem azi la finiş din cauza furtunii însă mă bucur că am reuşit să îmi păstrez poziţia de la clasa Producţie şi sper să revin în Africa pentru Raliul Faraonilor“.

Raliul Tunisiei – Clasament general

1. Chaleco Lopez         Aprilia 450

2. Marc Coma              KTM 690 Rally

3. Jakub Przygonski      KTM 690 Rally

…………………………………………………….

8. Mani Gyenes            KTM 690 Rally

9. Marcel Butuza          KTM 690 Rally

…………………………………………..

11. Alex Gârbacea       KTM 690 Rally

Renatta Stepanov

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor