Rezultate Old School Race 29 mai 2010

Sambata 29 mai se anunta o zi ploioasa si rece, o zi total neprielnica pentru o cursa de masini in aer liber, un VTM. Ne asumam riscul si plecam dimineata increzatori din Craiova spre Bucovat, locatia unde se va desfasura un VTM organizat de Midnight Racers in colaborare cu ACR.

Cu toate aceste pronosticuri sumbre stim ca Dumnezeu este automobilist. Ajunsi la fata locului soare si frumos, asfaltul uscat si pregatit pentru a rezista  slickurilor care se vor incapatana sa se lipeasca de el.

Multa lume se inghesuie sa gaseasca un loc cat mai bun pe deal pentru a viziona aceasta cursa de amatori care se anunta a fi foarte spectaculoasa. In Craiova exista o traditie pentru acest gen de curse, iar nivelul creste de la o cursa la alta, masini si piloti, care se dau cu succes la grupa mare, in campionatele nationale, avand oponenti seriosi la aceste curse de amatori.

Incepe recunoasterea. Primul la start este un buggy construit artizanal pe un sasiu tubular cu un motor de Oltcit, o masina care iti da ceva emotii daca nu esti atent prin glisadele provocate de tractiunea spate. Toata lumea urca prudent pentru a evalua starea traseului.

Urmeaza antrenamentele unde lumea incepe deja sa isi arate coltii prin numeroasele piruete si derapaje mai mult sau mai putin controlate din primul viraj, cele mai multe pe care le-am vazut in antrenamente la acest fel de curse de amatori, ba chiar un Civic scapa la o palma de la a face cunostinta cu zidul de beton. Spectatorii sunt destul de putin miscati de tot ce se intampla, nescotand nici macar un sunet, probabil din cauza soarelui arzator si a temperaturilor de peste 30 grade.

Se termina joaca, acum urmeaza mansele de concurs. Toata lumea incepe sa traga la timp. Printre masinile cele mai performante care se vor bate in clasamentul general se numara un Subaru Impreza WRX STI pilotat de Gheorghe si un Audi A4 2.0 TFSI Quattro pilotat de Alex care aveau de luptat din greu cu un Seat Leon 1.8 turbo 4×4 pilotat de Virgil. Impreza merge cum stie ea mai bine, fata impins, dar recupereaza pe liniile drepte, Audi-ul intra tare pe curbe si face spectacol prin derapajele controlate, iar Seat-ul inearca sa stea cat mai bine pe trase si sa mearga eficient. Aceste 3 masini vor ocupa si podiumul clasamentului final, 2 din ele, Leon-ul si Sti-ul terminand in aceeasi secunda, dar fiind departajate de timpul din prima mansa de concurs, care este mai bun la STI. Pe locul 3 se claseaza Audi-ul.

La clasa de 1800-2000 lupta este la fel de stransa, iar Dan Alexe desi a mers foarte corect si tare a terminat pe 2 dupa Tudor Patrutoiu deoarece nu a putut urca in ultima mansa de concurs, spargand motorul. Pe locul 3 s-a situat Cosmin Caimac care progreseaza vizibil la fiecare cursa. La clasa 2000 a fost o lupta in familie, podiumul fiind integral ocupat de Kadett-uri GSI.

Clasa 1600-1800 are acelasi castigator ca si la etapa trecuta in persoana lui Danut Radovici pe un Golf II GTI care reuseste pentru a doua oara in acest an sa se impuna in fata lui Petrovici Catalin pe un Renault Clio, pe locul 3 clasandu-se Vali cu un Golf I cu motor 1.8 8v.

La clasa 1400-1600 castigator a fost Gulie Dragos pe un Golf II 1.6 8v, urmat de Sugra pe un Citroen Saxo VTS, pe 3 situandu-se Ianosi Peter pe o Honda del Sol.

La clasa pana in 1400 Volintiru Radu si-a luat revansa in fata celuilalt Suzuki Swift GTI pilotat de Cucu, pe 3 urcand Flavius cu un Opel Corsa.

Clasamentele complete ale Old School Race le puteti gasi mai jos.

Acestea fiind zise va asteptam cu drag la cursele urmatoare in CRAIOVA.

Grupa Nume Loc Timp II Timp III
1->1400cm 1 Volintiru Radu 1 1,16 1,16
2 Cotoinea Alin 2 1,17 1,16
3 Cauc Flavius 3 1,20 1,20
4 Bratu Lucian 1,21 1,20
5 Vlaescu Robert 1,24 1,23
6 Biban Ionel 1,24 1,25
2 :1401-1600 1 Gulie Dragos 1 1,15 1,12
2 Gaulinski Adrian 2 1,43 1,12
3 Ianosi Peter Armand 3 1,16 1,13
4 Necula Radu 1,18 1,18
5 Vava Catalin 1,23 1,22
6 Gheorghita Alin 1,25 1,25
3:1601-1800 1 Radovici Danut 1 1,11 1,14
2 Petrovici Catalin 2 1,13 1,12
3 Dobrescu Valentin 3 1,17 _
4 Drula Ciprian 1,21 2,38
4:1801-2000 1 Patrutoiu Tudor 1 1,11 1,13
2 Alexe Dan 2 1,11 _
3 Caimac Cosmin 3 1,13 1,12
4 Cojocaru Monica 1,14 1,13
5 Cioroiu Codrut 1,18 1,14
6 Olteanu Valentin 1,16 1,15
7 Burada Daniel 1,17 1,17
8 Gruia Marian 1,17 1,20
5->+2001 1 Parvulescu Gheorghe 1 1,10 1,10
2 Catalina Virgil 2 1,13 1,10
3 Daianu Alex 3 1,13 1,11
4 Sultan Alexandru 1,12 1,14
5 Dutescu Mihnea 1,13 1,14
6 Stan Cosmin 1,13 1,14
7 Cancu Cosmin 1,14 1,13
8 Prischig Ilie 1,15 1,14
9 Kaukauvitis Antonios 1,17 1,18
10 Serban George 1,18 1,17
11 Moraru Andrei 1,18 1,48
12 Bordeanu Radu 1,19 _

Prima intalnire a F.R.A.S. cu un reprezentant al forului mondial dupa alegerea lui Jean Todt ca presedinte al FIA si dupa 5 ani de la prima solicitare de afiliere

In aceasta saptamana, trimisul special al presedintelui FIA Jean Todt si al WMSC, Peter Doggwiler, a sosit in Romania pentru a face o prima evaluare a situatiei automobilismului sportiv din tara noastră. Joi 27 mai 2010, la sediul Federatiei Romane de Automobilism Sportiv s-a desfasurat o intalnire intre oficialii forului roman si domnul Doggwiler. FRAS a fost reprezentata de presedintele Ovidiu Mazilu si vicepresedintii Stefan Vasile si Emanuel Ilina, la discutii asistand si doi reprezentanti ai Automobil Clubului Roman.

Aceasta intalnire reprezinta primul eveniment de acest gen dupa alegerea lui Jean Todt in functia de presedinte al FIA si, totodata, cel dintai dupa 5 ani de la prima solicitare de afiliere a FRAS la FIA. Asa cum chiar domnia sa a declarat la inceputul intalnirii, Peter Doggwiler a fost trimis in Romania pentru a informa Consiliul Mondial al FIA in legatura cu situatia automobilismului sportiv, avand in vedere ca reprezentarea FIA pe plan sportiv in tara noastra este detinută de unul si acelasi organism (A.C.R) care detine reprezentarea si pe latura Mobility (automobil club national, turism, asistenta si siguranta rutiera, etc.), dar, de la aparitia Legii Sportului din anul 2000 si odată cu infiintarea FRAS, in 2005, aceasta activitate sportiva se desfasoara, conform legii, sub autoritatea sportiva a federatiei nationale de profil.

Va reamintim ca cererea de afiliere a FRAS la forul international a fost contestata de Automobil Clubul Roman timp de 5 ani, motiv pentru care Adunarea Generala a FIA in octombrie 2009 a decis trimiterea unui delegat pentru o informare corecta si impartiala, cu scopul de a se putea stabili daca intr-adevar Federatia Romana de Automobilism Sportiv poate prelua de la ACR calitatea de Autoritate Sportiva Nationala in sens FIA. Precizam ca spre deosebire de alte federatii sportive, FIA are doua diviziuni importante. Este vorba de Mobility, la care, de regula, se acorda drept de reprezentare clubului automobilistic national din tara respectiva, si divizia Sport, la care dreptul de reprezentare se acorda organizatiei care gestioneaza sportul cu motor in functie de legislatia specifica a fiecarei tari. Pornind tocmai de la modul de organizare al FIA, FRAS a prezentat d-lui Dogwiller activitatea FRAS si a sustinut afilierea acestui organism la FIA, considerand ca tara noastra ar avea de castigat in situatia in care ar avea doi reprezentanti la organizatia mondiala, asa cum se intampla si in Franta, Ungaria, dar si in alte tari a caror legislatie permite sau obliga la acest lucru.

Dl. Dogwiller a precizat ca nu se afla in Romania pentru a recomanda o solutie, ci pentru a informa Consiliul Mondial despre pozitia celor doua organizatii legat de aceasta disputa. In plus, delegatul FIA a informat reprezentantii FRAS ca dincolo de aspectele legale, incepand cu saptamana urmatoare, sustinerea afilierii la FIA se va putea face direct si nu ca pana in prezent, prin intermediul ACR, organizatie cu care FRAS s-a aflat in litigiu timp de cinci ani si care a fost recunoscuta inclusiv prin intermediul instantelor judecatoresti.

Acest contact direct este un prim pas, dar unul foarte important, in demersul F.R.A.S. de a fi recunoscuta pe plan international. In functie de raportul delegatului FIA, Consiliul Mondial va propune Adunarii Generale a FIA in toamna acestui an o solutie menita sa armonizeze statutul intern cu cel international al celor doua organizatii, in ceea ce priveste activitatea sportiva.

Razvan Codorean – Fras.ro

Rezultate finale ziua a-II-a WRC Raliul Portugaliei

De mult timp nu am mai asistat la o asemenea lupta in WRC. Sau poate nu e defapt nicio lupta, poate ca totul este un scenariu foarte bine pus la punct. Oricum , scena finala se va juca maine, cand vom afla daca tanarul si talentatul pilot francez Sebastien Ogier va reusi sa castige primul sau raliu in campionatul mondial.

De-a lungul intregii zile, Ogier a reusit sa ramana la conducerea clasamentului general provizoriu, desi avansul sau fata de urmaritori s-a redus, o cauza principala fiind pozitia sa la start, respectiv primul pe probele speciale de macadam.

Maine urmeaza sa se desfasoare ultimele cinci probe  din Raliul Portugaliei, insumand in total aproximativ 90 de km de probe speciale. Concret au mai ramas doua sectiuni ce se vor parcurge de doua ori , Felizes – 21.28 km si Loule – 22.51, ultima proba a zilei fiind defapt o superspeciala pe acelasi stadion Algrave pe care s-a desfasurat si superspeciala din deschidere.

La sfarsitul zilei a doua , il gasim pe locul doi pe sextuplul campion mondial Sebastien Loeb , ecartul sau fata de Ogier fiind de numai 21.1 secunde. Spun numai, pentru ca Loeb a mai demonstrat inca odata la raliul anterior, ca este de pe alta planeta, el reusind sa recupereze in ziua a doua de la Raliul Noii Zeelande aproape 2 minute intarziere.

Pe locul trei se afla pilotul privat Peter Solberg la peste 30 de secunde in spatele lui Loeb, iar daca francezul nu va face vreo greseala , Solberg se va multumi cu lupta pentru acest loc, in spatele lui aflandu-se Dani Sordo la mai putin de 15 secunde.

Pilotii Ford dupa ce au intrat in istorie cu cel de-al 76 raliu castigat etapa trecuta, devenind astfel echipa cea mai titrata, se pare ca la Raliul Portugaliei vor dezamagi din nou . Azi Latvala a abandonat in urma unei iesiri in decor, iar Mikko Hirvonen se afla pe locul 5, la 1 minut si 13 secunde de locul 1 .

Maine startul pe prima speciala a zilei are loc la 7:18 ora locala ( 9:18 Romania) , insa superspeciala va incepe la 15:55 ora Romaniei, si daca totul se va desfasura dupa dorintele fanilor este foarte posibil sa asistam la un duel pentru locul 1 in ultima proba speciala de pe stadionul Algrave , intre cei doi Sebastien : Ogier si Loeb .

Clasamentul general provizoriu dupa 13 PS arata astfel :

Poz Nr Pilot Timp Diff Loc 1
1. 7 Sebastien OGIER 2:50:48.1 0.0
2. 1 Sebastien LOEB 2:51:09.2 +21.1
3. 11 Petter SOLBERG 2:51:40.3 +52.2
4. 2 Dani SORDO 2:51:53.8 +1:05.7
5. 3 Mikko HIRVONEN 2:52:02.0 +1:13.9
6. 6 Henning SOLBERG 2:53:50.9 +3:02.8
7. 5 Matthew WILSON 2:55:29.9 +4:41.8
8. 12 Mads OSTBERG 2:56:24.8 +5:36.7
9. 8 Kimi RAIKKONEN 2:58:17.8 +7:29.7
10. 9 Federico VILLAGRA 2:58:43.2 +7:55.1

Pole position pentru Webber in Marele Premiu al Turciei

Pilotul echipei Red Bull,  Mark Webber  va pleca maine (duminica) de pe prima pozitie a grilei de start a Marelui Premiu al Turciei, acesta stabilind un timp de 1m:26.295s. Lewis Hamilton a obtinut al doilea timp in calificari, cronometrul oprindu-se pentru acesta la 1m:26.433s.

De pe pozitia a treia va lua startul al doilea monopost Red Bull, pilotat de S.Vettel, acesta fiind urmat pe locul al 4-lea de Jason Button.

Locurile 5 si 6 sunt ocupate de pilotii echipei Mercedes, Michael Schmacher si Nico.Rosberg.

Felipe Massa a reusit doar al 8-lea timp pentru Ferrari, in timp ce coechipierul sau Fernando Alonso va lua startul de pe pozitia a 12-a.

Mai jos puteti  grila de start a Marelui Premiu al Turciei:

[table id=42 /]

WRC Portugalia: Dupa PS 10, Ogier conduce Raliul Portugaliei

Dupa primele 3 probe speciale ale zilei de sambata, Sebastien Ogier continua sa conduca clasamentul general al Raliului Portugaliei.

Castigatorul de anul trecut a Raliului Portugaliei, Sebastien Loeb, a  reusit cel mai bun timp pe prima proba speciala a zilei de sambata, micsorand avansul obtinut de Sebastien Ogier.

Dupa un inceput bun sambata, aflat la doar 2,8 secunde in spatele lui Loeb, pilotul echipe Ford, Jari-Matti Latvala a iesit in decor pe proba speciala 9, finalandezul fiind nevoit sa abandoneze Raliul Portugaliei.

Pe proba speciala 9, Loeb a reusit din nou cel mai bun timp, urcand in clasamentul general pe pozitia a doua, in fata coechipierului sau Dani Sordo.

Petter Solberg a reusit sa castige proba speciala 10, timpul sau fiind cu doar 0,3 secunde mai bun decat al pilotului echipei Citroen Racing, Dani Sordo, in timp ce coechipierul sau Sebastien Loeb a reusit al treilea timp la o diferenta de 1,2 secunde.

Mai jos puteti vedea clasamentul general dupa PS10:
[table id=41 /]

FOTO: panoramio.com

Interviu cu Alina Carmina Bunica inainte de Raliul Muresului

Dupa ce a lipsit o etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop, participand la Raliul Argesului doar ca forelighter  cu un Mitshubishi Lancer Evo VII, Alina Carmina Bunica se pregateste sa revina in cea de-a treia etapa din CNR cu al sau Citroen Saxo care este aproape gata de start. Mai multe despre masina si cateva impresii dupa Raliul Argesului puteti afla din interviul de mai jos:

Motorsportnews.ro: Dupa ce la Raliul Argesului ai fost forelighter cu un Mitshubishi Lancer Evo VII, la ce sa ne asteptam pentru Raliul Muresului va fi gata micul Citroen Saxo?

Alina: Da, masina momentan este la vopsit, dar pana la raliu va fi gata. Daunele nu au fost mari, insa nu am avut cum sa ma apuc sa o repar imediat dupa accident, pentru a putea fi prezenta la Raliul Argesului.

Motorsportnews.ro: Vei avea timp sa faci antrenamente cu el?

Alina: Din pacate nu cred ca voi avea timp pentru antrenamente, deoarece masina va fi gata efectiv miercuri, timp  in care eu voi fi la Tg Mures, la recunoasteri – in cazul in care voi participa… Dar poate voi reusi sa fac cativa kilometri la shakedown.

Motorsportnews.ro: Banuiesc ca astepti cu nerabdare sa iei din nou startul din postura de concurent , ai reusit sa mai rezolvi din problemele de buget ?

Alina: Da, bineinteles ca abia astept sa particip la urmatorul raliu, insa si acum problema bugetului este prezenta si de aceea am unele dubii in legatura cu startul la Tg Mures… Eu nu am un buget prestabilit pentru tot anul. Incerc sa ma descurc de la etapa la etapa si lucrul acesta este EXTREM DE  STRESANT, pentru ca, din punct de vedere financiar, nu am cum sa imi pregatesc totul din timp si trebuie sa las totul pe ultima zi, ceea ce nu suport ! Dar aceasta este situatia…

Motorsportnews.ro: Care este raliul tau preferat din  campionatul Romaniei?

Alina: Imi plac mai multe raliuri. Ca asflat imi plac Brasov si, mai nou,Arges, iar ca macadam Tara Barsei(BV). Oricum, toate raliurile au probe combinate, cu portiuni “frumoase” sau mai putin “frumoase”.

Motorsportnews.ro: Cum ti s-a parut Raliul Argesului pe Transfagarasan dupa 9 ani, a fost probabil prima parcurgere a probelor si pentru tine ca pentru multi dintre colegii tai, chiar daca nu le-ai parcurs in regim maxim?

Alina: A fost un raliu extraordinar ! Imi pare bine ca am participat chiar si ca forelighter. A fost primul raliu la bordul unei masini  cu tractiune integrala si de aceea nu am vrut sa fortez, am mers foarte prudent, pentru a termina si a acumula experienta. Stiind dinainte ca este o diferenta foarte mare intre cele doua masini,  totusi am ramas uimita de facilitatea cu care se conduce Evo VII si de stabilitatea pe care o are. Referitor la probele de pe Vidraru, pot sa spun ca sunt deosebite, foarte virajate, dar si foarte tehnice. Erau foarte mult viraje scurte, mascate, care trebuiau abordate intr-un anumit fel, pentru a avea continuitate in urmatorul viraj si tot asa. Pentru mine acest raliu a fost o experienta noua si ii multumesc lui Vali Porcisteanu ca mi-a pus la dispozitie masina sa de antrenament – Mitsubishi Evo VII.

Motorsportnews.ro: Am vazut ca ai fost prezenta impeuna cu Vali la Muscel Racing Contest ca si spectatori, iti plac si cursele de coasta si daca ai vreun favorit?

Alina: In general, ne place sa ne uitam la curse, dar cum la raliuri nu avem cum (si lucrul asta ma bucura 😛 ), mergem la coasta sau mai iesim din tara pentru alte raliuri. Pe mine nu prea ma atrage coasta, dar in cazul in care nu as mai putea sa particip la raliuri, poate ar fi o varianta… Nu am un pilot favorit de la coasta, dar sunt anumiti pe care i-am remarcat, chiar daca au participat cu niste masini mai slabe. Stilul de pilotaj se observa oricum, cu orice masina ar merge un pilot.

Rezultate finale ziua I WRC Raliul Portugaliei

Echipajele Citroen continua sa faca legea in Raliul Portugaliei, a sasea etapa din cadrul Campionatului Mondial de Raliuri.

Instalat la conducerea clasamentului general in urma specialei cu nr.4 desfasurata de dimineata, tanarul Sebastien Ogier a continuat in bucla de dupa amiaza sa semnze scratch dupa scratch. Astfel pe primele doua probe speciale ale dupa amiazii francezul a reusit sa se impuna , dar sa-si si imbunatateasca considerabil timpii fata de trecerile de dimineata cu peste 15 secunde. El a fost talonat pe primele doua speciale de catre Dani Sordo, despre care gurile rele spun ca ar face rocada la sfarsitul sezonului cu Sebastien Ogier , acesta urmand sa fie din 2011 coeechipierul lui Sebastien Loeb .

Daca pe Ps5 ( prima a dupa amiezii) Hirvonen a reusit sa-si duca Fordul pe locul trei al probei in spatele lui Ogier si Sordo, primele patru locuri ale PS6 au fost ocupate integral de pilotii Citroen in ordinea Ogier, Sordo, Peter Solberg, Sebastien Loeb.

Ken Block si al sau Ford Focus WRC continua sa fie urmariti de ghinion. Dupa ce dimineata, pe prima speciala a zilei s-a ratacit neintelegand o notita din dictare, pe speciala cu nr.4 acesta a avut parte de o usoare rastogolire, in urma careia a afectat suspensia si a fost nevoit sa abandoneze pentru azi . Maine spera sa continue , datorita regulamentului SuperRally.

Sebastien Ogier a reusit sa semneze cel mai bun timp si pe ultima proba speciala a zilei, Ps 7 , fiind urmat de Sebastien Loeb si Mikko Hirvonen.

Maine urmeaza alte 6 probe speciale , impartite in doua bucle a cate trei , insumand peste 130 km de proba speciala , urmand ca in ultima zi, concurenti sa parcurga ultimele 5 speciale din care una este o proba superspeciala ce se va desfasura pe stadionul din Algarve la fel ca in seara de joi. Prima speciala de maine are startul la 11:30 ( ora Romaniei).

Clasamentul general provizoriu la sfarstiul primei zile arata astfel :

Poz Nr Pilot Timp Diff Urm. Diff Loc 1
1. 7 Sebastien OGIER 1:20:34.4 0.0 0.0
2. 2 Dani SORDO 1:21:01.0 +26.6 +26.6
3. 1 Sebastien LOEB 1:21:19.2 +18.2 +44.8
4. 3 Mikko HIRVONEN 1:21:21.3 +2.1 +46.9
5. 11 Petter SOLBERG 1:21:24.3 +3.0 +49.9
6. 4 Jari-Matti LATVALA 1:21:37.2 +12.9 +1:02.8
7. 6 Henning SOLBERG 1:21:55.1 +17.9 +1:20.7
8. 5 Matthew WILSON 1:22:29.0 +33.9 +1:54.6
9. 12 Mads OSTBERG 1:23:11.7 +42.7 +2:37.3
10. 8 Kimi RAIKKONEN 1:23:52.5 +40.8 +3:18.1



Piloţii Vectra Racing vor concura în a IV-a etapa a C.N. de Endurocross

Sâmbătă, 29 mai, în cadrul evenimentului Moto Xcountry Mani Gyenes, Marcel Butuza şi Alex Gârbacea vor concura în cea de a patra etapă a Campionatului Naţional de Endurocross.

Traseul este amenajat la Ciolpani – DN1 (nu pe circuitul de motocross, accesaţi link-ul pentru a vedea locaţia  http://www.xcountry.ro/2010/ciolpani/locatie-festival-moto/ ) şi aşa cum este tradiţional în acest sport îmbină elemente clasice motocrosului, cum ar fi sărtiorile, cu trasee specifice enduro-ului. Toţi trei vor concura la clasa A, ceea ce înseamnă că vor evolua timp de două ore + 1 tur pe traseul a cărui lungime este de aproximativ 7 km.

Aceasta este prima competiţie la care cei trei participă de la revenirea în România, după ce au concurat la începutul lunii în Raliul Tunisiei, etapă din Campionatul Mondial de Rally-Raid. În acest moment, toţi cei trei piloţi Vectra Racing se află în top 15 –le clasamentului general al campionatului mondial. Mani Gyenes este nr 8 în lume, în timp ce Marcel Butuza este al nouălea, iar Alex Gârbacea ocupă locul 13.

De la nisipul din Sahara, cei trei fac trecerea la endurocross în acest weekend în care Mani Gyenes trebuie să acumuleze cât mai multe puncte, având în vedere că îşi doreşte să obţină cel de al 4-lea titlu de campion al României la endurocross.

Programul Moto Xcountry Etapa a IV a  C.N. de Endurocross

Sâmbăta, 29 Mai 2010

– 8.00-10.00 Înscrieri + Revizie Tehnică

– 10.15 Briefing A+B în grila de start

– 10:30-10:50 Antrenament pe circuitul de motocross categoria A+B

– 11.00-start categoria A+B ( A – 2h+1tura, B -1,5h+1tur)

– 13.45 Briefing categoria C în grila de start

– 14.00 – 14.20 Antrenamente pe circuitul de motocross categoria C

– 14.30 – start categoria C ( 1h+1tur)

– 16.30 – Briefing categoria ATV în grila de start

– 16.45 – 17.05 Antrenamente categoria ATV

– 17.15 – start categoria ATV ( 1h+1tur)

– 19.30 – Festivitate de premiere

Pentru mai multe amănunte legate de Moto Xcountry accesaţi: www.xcountry.ro.

Iar mai multe informaţii despre Vectra Racing găsiţi pe: www.vectraracing.com

Renatta Stepanov

Media Relations Vectra Racing

Button reuseste cel mai bun timp in a doua sesiune de antrenamente din Turcia

Pilotul echipei Mclaren, Jenson Button, a reusit sa stabileasca vineri, in a doua sesiune de antrenamente din Turcia, cel mai bun timp, cronometrul oprindu-se la 1m28.280s

Acesta a fost urmat de Mark Webber, pilotul echipei Red Bull stabilind un timp de 1m28.378s. Al treilea timp a fost stabilit de coechipierul australianului, S. Vettel, realizand un timp de 1m28.590s.

Lewis Hamilton a stabilit al 4-lea timp de 1m28.672s , fiind urmat pe locurile 5 si 6 de Fernando Alonso si Nico Rosberg , acestia realizand un timp de 1m28.725s respectiv 1m28.914s.

Mai jos puteti vedea clasamentul complet a sesiunii a doua de antrenamente din Turcia:

[table id=40 /]

Citroen incepe in forta a doua zi din Raliul Portugaliei

Pilotul echipei de uzina  Citroen, Dani Sordo a fost cel mai rapid pe prima proba speciala care s-a desfasurat in aceasta dimineata, instalandu-se la conducerea clasamentului general provizoriu.

Atat pe PS2 cat si pe PS3 , echipajele Citroen au facut legea. Daca pe prima proba a zilei ( Ps2) Sordo a fost urmat de Sebastien Ogier si de Sebastien Loeb, pe a doua proba speciala din aceasta dimineata ( Ps3) Ogier a fost cel care a semnat scratchul,  dupa el sosind Sordo si Peter Soberg, toti pilotand modele  Citroen C4 WRC .

Pe ultima proba speciala a buclei de dimineata, PS4, pilotul Citroen Junior – Sebastien Ogier reuseste sa semneze cel mai bun timp al probei si sa treaca la conducerea clasamentului general .

Hening Solberg a raportat o problema la servodirectia Ford Focusului sau in timp ce Ken Block a pierdut aproape 1 minut pe PS2 ( prima de azi) dupa ce nu a inteles corect o notita din dictare.

Dupa primele trei probe ale acestei dimineti, urmeaza  o pauza, urmand ca dupa amiaza probele sa fie parcurse din nou in sens invers.

Clasamentul general provizoriu dupa primele 4 probe speciale arata astfel :

Poz Nr Pilot Timp Diff. Urm. Diff. Loc 1
1. 7 Sebastien OGIER 41:30.2 0.0 0.0
2. 2 Dani SORDO 41:32.0 +1.8 +1.8
3. 3 Mikko HIRVONEN 41:50.1 +18.1 +19.9
4. 11 Petter SOLBERG 41:50.9 +0.8 +20.7
5. 1 Sebastien LOEB 41:53.2 +2.3 +23.0
6. 4 Jari-Matti LATVALA 42:05.3 +12.1 +35.1
7. 6 Henning SOLBERG 42:16.3 +11.0 +46.1
8. 5 Matthew WILSON 42:22.5 +6.2 +52.3
9. 8 Kimi RAIKKONEN 43:18.7 +56.2 +1:48.5
10. 9 Federico VILLAGRA 43:27.5 +8.8 +1:57.3

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor