Prima intalnire a F.R.A.S. cu un reprezentant al forului mondial dupa alegerea lui Jean Todt ca presedinte al FIA si dupa 5 ani de la prima solicitare de afiliere

In aceasta saptamana, trimisul special al presedintelui FIA Jean Todt si al WMSC, Peter Doggwiler, a sosit in Romania pentru a face o prima evaluare a situatiei automobilismului sportiv din tara noastră. Joi 27 mai 2010, la sediul Federatiei Romane de Automobilism Sportiv s-a desfasurat o intalnire intre oficialii forului roman si domnul Doggwiler. FRAS a fost reprezentata de presedintele Ovidiu Mazilu si vicepresedintii Stefan Vasile si Emanuel Ilina, la discutii asistand si doi reprezentanti ai Automobil Clubului Roman.

Aceasta intalnire reprezinta primul eveniment de acest gen dupa alegerea lui Jean Todt in functia de presedinte al FIA si, totodata, cel dintai dupa 5 ani de la prima solicitare de afiliere a FRAS la FIA. Asa cum chiar domnia sa a declarat la inceputul intalnirii, Peter Doggwiler a fost trimis in Romania pentru a informa Consiliul Mondial al FIA in legatura cu situatia automobilismului sportiv, avand in vedere ca reprezentarea FIA pe plan sportiv in tara noastra este detinută de unul si acelasi organism (A.C.R) care detine reprezentarea si pe latura Mobility (automobil club national, turism, asistenta si siguranta rutiera, etc.), dar, de la aparitia Legii Sportului din anul 2000 si odată cu infiintarea FRAS, in 2005, aceasta activitate sportiva se desfasoara, conform legii, sub autoritatea sportiva a federatiei nationale de profil.

Va reamintim ca cererea de afiliere a FRAS la forul international a fost contestata de Automobil Clubul Roman timp de 5 ani, motiv pentru care Adunarea Generala a FIA in octombrie 2009 a decis trimiterea unui delegat pentru o informare corecta si impartiala, cu scopul de a se putea stabili daca intr-adevar Federatia Romana de Automobilism Sportiv poate prelua de la ACR calitatea de Autoritate Sportiva Nationala in sens FIA. Precizam ca spre deosebire de alte federatii sportive, FIA are doua diviziuni importante. Este vorba de Mobility, la care, de regula, se acorda drept de reprezentare clubului automobilistic national din tara respectiva, si divizia Sport, la care dreptul de reprezentare se acorda organizatiei care gestioneaza sportul cu motor in functie de legislatia specifica a fiecarei tari. Pornind tocmai de la modul de organizare al FIA, FRAS a prezentat d-lui Dogwiller activitatea FRAS si a sustinut afilierea acestui organism la FIA, considerand ca tara noastra ar avea de castigat in situatia in care ar avea doi reprezentanti la organizatia mondiala, asa cum se intampla si in Franta, Ungaria, dar si in alte tari a caror legislatie permite sau obliga la acest lucru.

Dl. Dogwiller a precizat ca nu se afla in Romania pentru a recomanda o solutie, ci pentru a informa Consiliul Mondial despre pozitia celor doua organizatii legat de aceasta disputa. In plus, delegatul FIA a informat reprezentantii FRAS ca dincolo de aspectele legale, incepand cu saptamana urmatoare, sustinerea afilierii la FIA se va putea face direct si nu ca pana in prezent, prin intermediul ACR, organizatie cu care FRAS s-a aflat in litigiu timp de cinci ani si care a fost recunoscuta inclusiv prin intermediul instantelor judecatoresti.

Acest contact direct este un prim pas, dar unul foarte important, in demersul F.R.A.S. de a fi recunoscuta pe plan international. In functie de raportul delegatului FIA, Consiliul Mondial va propune Adunarii Generale a FIA in toamna acestui an o solutie menita sa armonizeze statutul intern cu cel international al celor doua organizatii, in ceea ce priveste activitatea sportiva.

Razvan Codorean – Fras.ro

Rezultate finale ziua a-II-a WRC Raliul Portugaliei

De mult timp nu am mai asistat la o asemenea lupta in WRC. Sau poate nu e defapt nicio lupta, poate ca totul este un scenariu foarte bine pus la punct. Oricum , scena finala se va juca maine, cand vom afla daca tanarul si talentatul pilot francez Sebastien Ogier va reusi sa castige primul sau raliu in campionatul mondial.

De-a lungul intregii zile, Ogier a reusit sa ramana la conducerea clasamentului general provizoriu, desi avansul sau fata de urmaritori s-a redus, o cauza principala fiind pozitia sa la start, respectiv primul pe probele speciale de macadam.

Maine urmeaza sa se desfasoare ultimele cinci probe  din Raliul Portugaliei, insumand in total aproximativ 90 de km de probe speciale. Concret au mai ramas doua sectiuni ce se vor parcurge de doua ori , Felizes – 21.28 km si Loule – 22.51, ultima proba a zilei fiind defapt o superspeciala pe acelasi stadion Algrave pe care s-a desfasurat si superspeciala din deschidere.

La sfarsitul zilei a doua , il gasim pe locul doi pe sextuplul campion mondial Sebastien Loeb , ecartul sau fata de Ogier fiind de numai 21.1 secunde. Spun numai, pentru ca Loeb a mai demonstrat inca odata la raliul anterior, ca este de pe alta planeta, el reusind sa recupereze in ziua a doua de la Raliul Noii Zeelande aproape 2 minute intarziere.

Pe locul trei se afla pilotul privat Peter Solberg la peste 30 de secunde in spatele lui Loeb, iar daca francezul nu va face vreo greseala , Solberg se va multumi cu lupta pentru acest loc, in spatele lui aflandu-se Dani Sordo la mai putin de 15 secunde.

Pilotii Ford dupa ce au intrat in istorie cu cel de-al 76 raliu castigat etapa trecuta, devenind astfel echipa cea mai titrata, se pare ca la Raliul Portugaliei vor dezamagi din nou . Azi Latvala a abandonat in urma unei iesiri in decor, iar Mikko Hirvonen se afla pe locul 5, la 1 minut si 13 secunde de locul 1 .

Maine startul pe prima speciala a zilei are loc la 7:18 ora locala ( 9:18 Romania) , insa superspeciala va incepe la 15:55 ora Romaniei, si daca totul se va desfasura dupa dorintele fanilor este foarte posibil sa asistam la un duel pentru locul 1 in ultima proba speciala de pe stadionul Algrave , intre cei doi Sebastien : Ogier si Loeb .

Clasamentul general provizoriu dupa 13 PS arata astfel :

Poz Nr Pilot Timp Diff Loc 1
1. 7 Sebastien OGIER 2:50:48.1 0.0
2. 1 Sebastien LOEB 2:51:09.2 +21.1
3. 11 Petter SOLBERG 2:51:40.3 +52.2
4. 2 Dani SORDO 2:51:53.8 +1:05.7
5. 3 Mikko HIRVONEN 2:52:02.0 +1:13.9
6. 6 Henning SOLBERG 2:53:50.9 +3:02.8
7. 5 Matthew WILSON 2:55:29.9 +4:41.8
8. 12 Mads OSTBERG 2:56:24.8 +5:36.7
9. 8 Kimi RAIKKONEN 2:58:17.8 +7:29.7
10. 9 Federico VILLAGRA 2:58:43.2 +7:55.1

Pole position pentru Webber in Marele Premiu al Turciei

Pilotul echipei Red Bull,  Mark Webber  va pleca maine (duminica) de pe prima pozitie a grilei de start a Marelui Premiu al Turciei, acesta stabilind un timp de 1m:26.295s. Lewis Hamilton a obtinut al doilea timp in calificari, cronometrul oprindu-se pentru acesta la 1m:26.433s.

De pe pozitia a treia va lua startul al doilea monopost Red Bull, pilotat de S.Vettel, acesta fiind urmat pe locul al 4-lea de Jason Button.

Locurile 5 si 6 sunt ocupate de pilotii echipei Mercedes, Michael Schmacher si Nico.Rosberg.

Felipe Massa a reusit doar al 8-lea timp pentru Ferrari, in timp ce coechipierul sau Fernando Alonso va lua startul de pe pozitia a 12-a.

Mai jos puteti  grila de start a Marelui Premiu al Turciei:

[table id=42 /]

WRC Portugalia: Dupa PS 10, Ogier conduce Raliul Portugaliei

Dupa primele 3 probe speciale ale zilei de sambata, Sebastien Ogier continua sa conduca clasamentul general al Raliului Portugaliei.

Castigatorul de anul trecut a Raliului Portugaliei, Sebastien Loeb, a  reusit cel mai bun timp pe prima proba speciala a zilei de sambata, micsorand avansul obtinut de Sebastien Ogier.

Dupa un inceput bun sambata, aflat la doar 2,8 secunde in spatele lui Loeb, pilotul echipe Ford, Jari-Matti Latvala a iesit in decor pe proba speciala 9, finalandezul fiind nevoit sa abandoneze Raliul Portugaliei.

Pe proba speciala 9, Loeb a reusit din nou cel mai bun timp, urcand in clasamentul general pe pozitia a doua, in fata coechipierului sau Dani Sordo.

Petter Solberg a reusit sa castige proba speciala 10, timpul sau fiind cu doar 0,3 secunde mai bun decat al pilotului echipei Citroen Racing, Dani Sordo, in timp ce coechipierul sau Sebastien Loeb a reusit al treilea timp la o diferenta de 1,2 secunde.

Mai jos puteti vedea clasamentul general dupa PS10:
[table id=41 /]

FOTO: panoramio.com

Interviu cu Alina Carmina Bunica inainte de Raliul Muresului

Dupa ce a lipsit o etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop, participand la Raliul Argesului doar ca forelighter  cu un Mitshubishi Lancer Evo VII, Alina Carmina Bunica se pregateste sa revina in cea de-a treia etapa din CNR cu al sau Citroen Saxo care este aproape gata de start. Mai multe despre masina si cateva impresii dupa Raliul Argesului puteti afla din interviul de mai jos:

Motorsportnews.ro: Dupa ce la Raliul Argesului ai fost forelighter cu un Mitshubishi Lancer Evo VII, la ce sa ne asteptam pentru Raliul Muresului va fi gata micul Citroen Saxo?

Alina: Da, masina momentan este la vopsit, dar pana la raliu va fi gata. Daunele nu au fost mari, insa nu am avut cum sa ma apuc sa o repar imediat dupa accident, pentru a putea fi prezenta la Raliul Argesului.

Motorsportnews.ro: Vei avea timp sa faci antrenamente cu el?

Alina: Din pacate nu cred ca voi avea timp pentru antrenamente, deoarece masina va fi gata efectiv miercuri, timp  in care eu voi fi la Tg Mures, la recunoasteri – in cazul in care voi participa… Dar poate voi reusi sa fac cativa kilometri la shakedown.

Motorsportnews.ro: Banuiesc ca astepti cu nerabdare sa iei din nou startul din postura de concurent , ai reusit sa mai rezolvi din problemele de buget ?

Alina: Da, bineinteles ca abia astept sa particip la urmatorul raliu, insa si acum problema bugetului este prezenta si de aceea am unele dubii in legatura cu startul la Tg Mures… Eu nu am un buget prestabilit pentru tot anul. Incerc sa ma descurc de la etapa la etapa si lucrul acesta este EXTREM DE  STRESANT, pentru ca, din punct de vedere financiar, nu am cum sa imi pregatesc totul din timp si trebuie sa las totul pe ultima zi, ceea ce nu suport ! Dar aceasta este situatia…

Motorsportnews.ro: Care este raliul tau preferat din  campionatul Romaniei?

Alina: Imi plac mai multe raliuri. Ca asflat imi plac Brasov si, mai nou,Arges, iar ca macadam Tara Barsei(BV). Oricum, toate raliurile au probe combinate, cu portiuni “frumoase” sau mai putin “frumoase”.

Motorsportnews.ro: Cum ti s-a parut Raliul Argesului pe Transfagarasan dupa 9 ani, a fost probabil prima parcurgere a probelor si pentru tine ca pentru multi dintre colegii tai, chiar daca nu le-ai parcurs in regim maxim?

Alina: A fost un raliu extraordinar ! Imi pare bine ca am participat chiar si ca forelighter. A fost primul raliu la bordul unei masini  cu tractiune integrala si de aceea nu am vrut sa fortez, am mers foarte prudent, pentru a termina si a acumula experienta. Stiind dinainte ca este o diferenta foarte mare intre cele doua masini,  totusi am ramas uimita de facilitatea cu care se conduce Evo VII si de stabilitatea pe care o are. Referitor la probele de pe Vidraru, pot sa spun ca sunt deosebite, foarte virajate, dar si foarte tehnice. Erau foarte mult viraje scurte, mascate, care trebuiau abordate intr-un anumit fel, pentru a avea continuitate in urmatorul viraj si tot asa. Pentru mine acest raliu a fost o experienta noua si ii multumesc lui Vali Porcisteanu ca mi-a pus la dispozitie masina sa de antrenament – Mitsubishi Evo VII.

Motorsportnews.ro: Am vazut ca ai fost prezenta impeuna cu Vali la Muscel Racing Contest ca si spectatori, iti plac si cursele de coasta si daca ai vreun favorit?

Alina: In general, ne place sa ne uitam la curse, dar cum la raliuri nu avem cum (si lucrul asta ma bucura 😛 ), mergem la coasta sau mai iesim din tara pentru alte raliuri. Pe mine nu prea ma atrage coasta, dar in cazul in care nu as mai putea sa particip la raliuri, poate ar fi o varianta… Nu am un pilot favorit de la coasta, dar sunt anumiti pe care i-am remarcat, chiar daca au participat cu niste masini mai slabe. Stilul de pilotaj se observa oricum, cu orice masina ar merge un pilot.

Rezultate finale ziua I WRC Raliul Portugaliei

Echipajele Citroen continua sa faca legea in Raliul Portugaliei, a sasea etapa din cadrul Campionatului Mondial de Raliuri.

Instalat la conducerea clasamentului general in urma specialei cu nr.4 desfasurata de dimineata, tanarul Sebastien Ogier a continuat in bucla de dupa amiaza sa semnze scratch dupa scratch. Astfel pe primele doua probe speciale ale dupa amiazii francezul a reusit sa se impuna , dar sa-si si imbunatateasca considerabil timpii fata de trecerile de dimineata cu peste 15 secunde. El a fost talonat pe primele doua speciale de catre Dani Sordo, despre care gurile rele spun ca ar face rocada la sfarsitul sezonului cu Sebastien Ogier , acesta urmand sa fie din 2011 coeechipierul lui Sebastien Loeb .

Daca pe Ps5 ( prima a dupa amiezii) Hirvonen a reusit sa-si duca Fordul pe locul trei al probei in spatele lui Ogier si Sordo, primele patru locuri ale PS6 au fost ocupate integral de pilotii Citroen in ordinea Ogier, Sordo, Peter Solberg, Sebastien Loeb.

Ken Block si al sau Ford Focus WRC continua sa fie urmariti de ghinion. Dupa ce dimineata, pe prima speciala a zilei s-a ratacit neintelegand o notita din dictare, pe speciala cu nr.4 acesta a avut parte de o usoare rastogolire, in urma careia a afectat suspensia si a fost nevoit sa abandoneze pentru azi . Maine spera sa continue , datorita regulamentului SuperRally.

Sebastien Ogier a reusit sa semneze cel mai bun timp si pe ultima proba speciala a zilei, Ps 7 , fiind urmat de Sebastien Loeb si Mikko Hirvonen.

Maine urmeaza alte 6 probe speciale , impartite in doua bucle a cate trei , insumand peste 130 km de proba speciala , urmand ca in ultima zi, concurenti sa parcurga ultimele 5 speciale din care una este o proba superspeciala ce se va desfasura pe stadionul din Algarve la fel ca in seara de joi. Prima speciala de maine are startul la 11:30 ( ora Romaniei).

Clasamentul general provizoriu la sfarstiul primei zile arata astfel :

Poz Nr Pilot Timp Diff Urm. Diff Loc 1
1. 7 Sebastien OGIER 1:20:34.4 0.0 0.0
2. 2 Dani SORDO 1:21:01.0 +26.6 +26.6
3. 1 Sebastien LOEB 1:21:19.2 +18.2 +44.8
4. 3 Mikko HIRVONEN 1:21:21.3 +2.1 +46.9
5. 11 Petter SOLBERG 1:21:24.3 +3.0 +49.9
6. 4 Jari-Matti LATVALA 1:21:37.2 +12.9 +1:02.8
7. 6 Henning SOLBERG 1:21:55.1 +17.9 +1:20.7
8. 5 Matthew WILSON 1:22:29.0 +33.9 +1:54.6
9. 12 Mads OSTBERG 1:23:11.7 +42.7 +2:37.3
10. 8 Kimi RAIKKONEN 1:23:52.5 +40.8 +3:18.1



Piloţii Vectra Racing vor concura în a IV-a etapa a C.N. de Endurocross

Sâmbătă, 29 mai, în cadrul evenimentului Moto Xcountry Mani Gyenes, Marcel Butuza şi Alex Gârbacea vor concura în cea de a patra etapă a Campionatului Naţional de Endurocross.

Traseul este amenajat la Ciolpani – DN1 (nu pe circuitul de motocross, accesaţi link-ul pentru a vedea locaţia  http://www.xcountry.ro/2010/ciolpani/locatie-festival-moto/ ) şi aşa cum este tradiţional în acest sport îmbină elemente clasice motocrosului, cum ar fi sărtiorile, cu trasee specifice enduro-ului. Toţi trei vor concura la clasa A, ceea ce înseamnă că vor evolua timp de două ore + 1 tur pe traseul a cărui lungime este de aproximativ 7 km.

Aceasta este prima competiţie la care cei trei participă de la revenirea în România, după ce au concurat la începutul lunii în Raliul Tunisiei, etapă din Campionatul Mondial de Rally-Raid. În acest moment, toţi cei trei piloţi Vectra Racing se află în top 15 –le clasamentului general al campionatului mondial. Mani Gyenes este nr 8 în lume, în timp ce Marcel Butuza este al nouălea, iar Alex Gârbacea ocupă locul 13.

De la nisipul din Sahara, cei trei fac trecerea la endurocross în acest weekend în care Mani Gyenes trebuie să acumuleze cât mai multe puncte, având în vedere că îşi doreşte să obţină cel de al 4-lea titlu de campion al României la endurocross.

Programul Moto Xcountry Etapa a IV a  C.N. de Endurocross

Sâmbăta, 29 Mai 2010

– 8.00-10.00 Înscrieri + Revizie Tehnică

– 10.15 Briefing A+B în grila de start

– 10:30-10:50 Antrenament pe circuitul de motocross categoria A+B

– 11.00-start categoria A+B ( A – 2h+1tura, B -1,5h+1tur)

– 13.45 Briefing categoria C în grila de start

– 14.00 – 14.20 Antrenamente pe circuitul de motocross categoria C

– 14.30 – start categoria C ( 1h+1tur)

– 16.30 – Briefing categoria ATV în grila de start

– 16.45 – 17.05 Antrenamente categoria ATV

– 17.15 – start categoria ATV ( 1h+1tur)

– 19.30 – Festivitate de premiere

Pentru mai multe amănunte legate de Moto Xcountry accesaţi: www.xcountry.ro.

Iar mai multe informaţii despre Vectra Racing găsiţi pe: www.vectraracing.com

Renatta Stepanov

Media Relations Vectra Racing

Button reuseste cel mai bun timp in a doua sesiune de antrenamente din Turcia

Pilotul echipei Mclaren, Jenson Button, a reusit sa stabileasca vineri, in a doua sesiune de antrenamente din Turcia, cel mai bun timp, cronometrul oprindu-se la 1m28.280s

Acesta a fost urmat de Mark Webber, pilotul echipei Red Bull stabilind un timp de 1m28.378s. Al treilea timp a fost stabilit de coechipierul australianului, S. Vettel, realizand un timp de 1m28.590s.

Lewis Hamilton a stabilit al 4-lea timp de 1m28.672s , fiind urmat pe locurile 5 si 6 de Fernando Alonso si Nico Rosberg , acestia realizand un timp de 1m28.725s respectiv 1m28.914s.

Mai jos puteti vedea clasamentul complet a sesiunii a doua de antrenamente din Turcia:

[table id=40 /]

Citroen incepe in forta a doua zi din Raliul Portugaliei

Pilotul echipei de uzina  Citroen, Dani Sordo a fost cel mai rapid pe prima proba speciala care s-a desfasurat in aceasta dimineata, instalandu-se la conducerea clasamentului general provizoriu.

Atat pe PS2 cat si pe PS3 , echipajele Citroen au facut legea. Daca pe prima proba a zilei ( Ps2) Sordo a fost urmat de Sebastien Ogier si de Sebastien Loeb, pe a doua proba speciala din aceasta dimineata ( Ps3) Ogier a fost cel care a semnat scratchul,  dupa el sosind Sordo si Peter Soberg, toti pilotand modele  Citroen C4 WRC .

Pe ultima proba speciala a buclei de dimineata, PS4, pilotul Citroen Junior – Sebastien Ogier reuseste sa semneze cel mai bun timp al probei si sa treaca la conducerea clasamentului general .

Hening Solberg a raportat o problema la servodirectia Ford Focusului sau in timp ce Ken Block a pierdut aproape 1 minut pe PS2 ( prima de azi) dupa ce nu a inteles corect o notita din dictare.

Dupa primele trei probe ale acestei dimineti, urmeaza  o pauza, urmand ca dupa amiaza probele sa fie parcurse din nou in sens invers.

Clasamentul general provizoriu dupa primele 4 probe speciale arata astfel :

Poz Nr Pilot Timp Diff. Urm. Diff. Loc 1
1. 7 Sebastien OGIER 41:30.2 0.0 0.0
2. 2 Dani SORDO 41:32.0 +1.8 +1.8
3. 3 Mikko HIRVONEN 41:50.1 +18.1 +19.9
4. 11 Petter SOLBERG 41:50.9 +0.8 +20.7
5. 1 Sebastien LOEB 41:53.2 +2.3 +23.0
6. 4 Jari-Matti LATVALA 42:05.3 +12.1 +35.1
7. 6 Henning SOLBERG 42:16.3 +11.0 +46.1
8. 5 Matthew WILSON 42:22.5 +6.2 +52.3
9. 8 Kimi RAIKKONEN 43:18.7 +56.2 +1:48.5
10. 9 Federico VILLAGRA 43:27.5 +8.8 +1:57.3

Update inscrieri Raliul Tirgu Mures

Lista echipajelor inscrise la Raliulu Tirgu Mures s-a marit. In prezent  39 de concurenti se regasesc pe lista , numarul acestora fiind in crestere .

Puteti asculta spotul radio pentru Raliul Tirgu mures difuzat la posturile Kiss Fm, Magic FM, One Fm si Son Radio.

Deasemeni, puteti descarca planul de mediatizare intocmit de organizatori .

Informatiile complete le puteti gasi oricand si pe siteul oficial al raliului : www.raliultirgumures.ro

Nr.Crt Nr.Conc Pilot Copilot Automobil Gr/Cl Club Sportiv
33
427
OLESCH Raul GRIGORE Andrei DACIA LOGAN
N 2
Auto Blic
28
336
BANCIU Dorin COVACI Gabriel Marian CELICA GT FOUR
H 4
Brothers Motorsport
14
41
SPITZMULLER Csaba BAHOR Bea MITSUBISHI EVO IX
N 4
Auto Blic
6
8
MIHALACHE Manuel COLCERIU Sorin MITSUBISHI EVO IX
N 4
Edmar
Inscrisi intre 10.05.2010 – 21.05.2010, ora 20:00
1
1
Szabo Gergo Csegzy Levente Mitsubishi Lancer EVO 9
N 4
Hiparion
2
2
TEMPESTA PULPEA Dorin PEUGEOT 207 S2000
N 4
Motorhome NRT
3
5
MARISCA Bogdan ITU Sebastian SUBARU IMPREZA N15
N 4
BMP Motorsport
4
6
GIRTOFAN Dan LAZARESCU Mita SUBARU STI
N 4
BKP Racing
5
7
JEAN Tatu FLOREA Cristi Imprezza STI WRX N11
N 4
AS Tuning
6
8
MIHALACHE Manuel COLCERIU Sorin MITSUBISHI EVO IX
N 4
Edmar
7
9
DANNY TONI CITROEN C2R2 MAX
A 6
Danny Ungur Racing
8
11
SAVU Horatiu BANCA Marc MITSUBISHI EVO IX
N 4
Savu Racing
9
22
BORBELY Lorincz BRICIU Flaviu CITROEN SAXO
N 2
LORI RACING TEAM
10
24
SZABO Csongor ANDREOIU Marcus PEUGEOT 206
A 6
SONIC Motorsport
11
25
PORCISTEANU Valentin DOBRE Dan MITSUBISHI EVO IX
N 4
Vallino Rally Team
12
27
DUVAL Nistor PAPP Raoul CITROEN C2R2MAX
A 6
AUTOSOLUTION
13
29
COSMA Vlad DORCA Florin CITROEN C2R2 Max
A 6
Motorhome NRT
14
41
SPITZMULLER Csaba BAHOR Bea MITSUBISHI EVO IX
N 4
Auto Blic
15
43
BALTATEANU Marius BASCA Mihai CITROEN SAXO
N 2
SONIC Motorsport
16
47
IVAN Viorel POPA Razvan DACIA LOGAN
N 2
RALLY DJV
17
54
TOMITA Rares TURCU Mihai HONDA CIVIC TYPE R
A 7
ACS SERA
18
70
GRIGORE Adrian PAUNESCU Marius DACIA LOGAN
N 2
PRO RALLY
19
79
FILIP ALEXANDRU IANCU Bogdan CITROEN C2R2
A 6
AutoSport Fairplay
20
93
NATASE Bogdan POPIDAN Alex DACIA LOGAN
N 2
PERFORMANCE
21
99
KELETI Edwin PONTA Victor RENAULT R3 MAXI EVO
A 7
RIVAL RACING
22
111
BALDESCU Victor SOLOMON Ciprian SUBARU N15
N 4
AUTOSOLUTION
23
302
BERARI Catalin SANDU Mihai MITSUBISHI Lancer EVO 10
K
AUTOROYAL CJ
24
309
GROZA Elisei MARGINEAN Radu-Nicolae SUBARU IMPREZA STI N 10
K 4
Morothome NRT
25
310
GRAEF Gunther CIBU Cristian CELICA ST205
H 4
STEPO CARS
26
321
CRISAN Florin ONOFREI Mircea SUBARU IMPREZA
H 4
Savu Racing
27
330
ARGESANU Dragos BUTNAR Gheorghe MITSUBISHI EVO IX
N 4
AUTOSOLUTION
28
336
BANCIU Dorin COVACI Gabriel Marian CELICA GT FOUR
H 4
Brothers Motorsport
29
403
FAGADAR Claudiu TOHATAN Florin Doru PEUGEOT 206 GTI
H 3
Danny Ungur Racing
30
411
TOMITA Serban MAGOS Dan CITROEN SAXO VTS
N 2
ACS SERA
31
415
KREPELKA Alex MAGDAS Raluca DACIA LOGAN
N 2
AUTO KARTING TM
32
417
MIHUT Ioan Doru COROIAN Constantin DACIA LOGAN
N 2
Danny Ungur Racing
33
427
OLESCH Raul GRIGORE Andrei DACIA LOGAN
N 2
Auto Blic
34
469
BARBU Sebastian HULEA Razvan DACIA LOGAN
N 2
PERFORMANCE
Inscrisi in 25.05.2010
35
445
MIREA Alex DESPINOIU Dragos DACIA LOGAN
N 2
AUTOTEHNICA
36
30
RASPOPA Adrian DIACU Cosmin Mitsubishi Lancer EVO 9
N 4
ACS Rally Spirit
Inscrisi in 27.05.2010
38
26
BUNICA Alina LAZAR Gabriel CITROEN SAXO
N 2
Vallino Rally Team
39
421
ANDRONACHE Aurelian PLATONA Horia CITROEN SAXO
N 2
Hatters

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor