Red Bull Romaniacs aduce la Sibiu cei mai buni rideri din lume

Cea de a 7-a ediţie a celui mai dificil raliu hard enduro din lume, Red Bull Romaniacs, se va desfăşura în perioada 26 – 30 iunie în Sibiu. Cu aproximativ o lună înainte de start, peste 140 de rideri din 30 de ţări şi-au anunţat participarea, fiecare venind la această competiţie pentru a-şi depăşi limitele şi pentru a evolua într-un peisaj unic.

Creat în 2004 din dorinţa de a le oferi piloţilor de enduro, trial şi rally-raid posibilitatea de a participa la un raliu hard enduro, Red Bull Romaniacs a ajuns să fie cea mai dificilă competiţie din aria enduro-ului extrem.

În 2010, aşa cum este deja tradiţional pentru Red Bull Romaniacs, raliul va debuta sâmbătă, 26 iunie cu un prolog în centrul Sibiului urmând ca în cea de a doua zi de off-road să ajungă în Petroşani. Cei care vor rezista sutelor de kilomteri de enduro extrem, vor spune că au ajuns la finişul raliului pe 30 iunie tot în centrul Sibiului.
Comparativ cu ediţiile anterioare, în acest an, pe lângă deja clasicele categorii Profi, Expert Single, Experţi Echipe şi Hobby rideri se mai pot înscrie şi la categoria Hobby Single sau la Trial. În ultima sunt admişi sportivi care merg pe motociclete de trial şi urmează să parcurgă acelaşi traseu ca şi concurenţi de la clasa Profi.
La clasa Profi, unul din cei care îşi vor depăşi limitele pentru a câştiga este Andreas Lettenbichler. Germanul s-a impus anul trecut chiar dacă s-a aflat la prima participare şi a dovedit că piloţii care s-au format în trial sunt abonaţi la podium. Unul din adversarii pilotului BMW este Chris Birch. Neozeelandezul este nelipsit de pe podiumul Red Bull Romaniacs şi în 2010 va veni la Sibiu pentru a readuce titlul în curtea celor de la KTM.
După ce anul trecut din cauza unei accidentări a fost nevoit să concureze la clasa Experţi Single, Mani Gyenes va participa în această ediţie la clasa Profi. Sătămreanul nu este singurul român care îşi va încerca norocul la cea mai grea clasa a Red Bull Romaniacs. Iaon Tara, campion naţional de enduro în 2009 va debuta în cel mai dificil raliu hard enduro al lumii chiar la clasa Profi.

La Expert Single, pilotul român cu cele mai mari şanse la top 10 este Alex Gârbacea. După ce în ediţia trecută şi-a fracturat mâna dreaptă chiar în prima zi în munţi, în 2010 Alex revine la Red Bull Romaniacs hotărât să obţină cea mai bună clasare a sa în acest raliu.

La clasa Hobby alţi doi români, de această dată este vorba însă de o echipă, TipTill Team au şanse să ocupe un loc în fruntea clasamentului. Dani Oţil şi Krisztian Nagy au terminat în top 10 anul trecut la prima participare, iar în 2010 şi-au propus să se despartă de clasa Hobby cu un loc în primii cinci, urmând ca din 2011 să treacă la Expert Team.
Vă aşteptăm pe 26 iunie în centrul Sibiului pentru un Prolog care este celebru deja în peste 100 de ţări (acesta este numărul de ţări în care s-a difuzat filmul ediţiei din 2009 al Red Bull Romaniacs).

Renatta Stepanov

Giancarlo Fisichella la Băneasa Shopping City

Sâmbătă, 22 mai, începând cu ora 14:30, în parcarea Băneasa Shopping City, pasionatii de Formula 1 îl pot vedea pe Giancarlo Fisichella într-o demonstratie spectaculoasă cu un model Ferrari 458 Italia.

Sorin “HAI” Ene va fi prezent in cadrul acestui eveniment organizat de Băneasa Shopping City alaturi de Marius Mitrache (KNS) la o demonstratie incendiara de drift asa cum ne-au incantat cei doi de fiecare data.

De asemenea veti mai putea vedea un târg de motociclete si accesorii, jocuri si concursuri cu si pentru motociclisti si o serie de cascadorii pe motor executate de Dinu Sorin Marius (Axa) si Julian Rădută, demonstratii realizate de pilotul de raliu Manu Mihalache (Mitsubishi), toate fac parte din programul special din weekendul 22-23 mai. Gazda celor două zile de evenimente este Cabral Ibaka.

In weekend-urile 22-23 si 29-30 mai, cei pasionati de sigurantă si performantă vor avea ocazia să testeze adevăratul 4X4. Aceştia vor putea descoperi modelele Subaru în cadrul SUBARU URBAN TEST pe un traseu special amenajat în incinta Băneasa Drive In Cinema.

Desi a pregătit vizitatorilor săi un weekend plin de adrenalină, centru comercial militează pentru un comportament responsabil în trafic. Marșul pentru Respect în Trafic din ziua de 22 mai, organizat cu sprijinul Politiei Rutiere si destinat motociclistilor va avea ca punct de sosire Băneasa Shopping City.

Raliul Clujului Mobil 1 Star Lubricants 2010

 
 
 

 

Pentru a opta oara consecutiv C.S. SAVU RACING organizeaza Raliul Clujului, etapa a 4-a in cadrul Campionatului National de Raliuri – Dunlop, editia 2010. Avand o traditie inceputa in anul 1975, Raliul Clujului a ajuns la a 29-a editie. Anul 2008 a adus cel mai mare numar de participanti inscrisi la o competitie in epoca moderna a raliurilor din Romania, 75 de echipaje luand startul din Piata Unirii din centrul municipiului Cluj-Napoca. Anul 2009 a adus recunoasterea internationala a acestui raliu, dupa ce vreme de cativa ani in tara noastra nu s-au mai organizat competitii de asemenea anvergura, Raliul Clujului Mobil 1 Star Lubricants, editia 2009, ramanand si singura competitie de acest gen din sezonul trecut.

Traseul propus spre aprobare Federatiei Romane de Automobilism Sportiv cuprinde noua probe speciale, desfasurate in totalitate sambata, 25.06.2010, totalizand 104,80 km, dintr-un total de 277,00 km. Din seria noutatilor cu care organizatorii i-au obisnuit in fiecare an pe iubitorii motorsportului se numara amenajarea Parcului de Service langa Parcul Inchis, in cadrul Pietii Unirii din Cluj-Napoca, alaturi de inserarea in planul orar a unei noi probe speciale in lungime de 7,20 km. Pentru prima data la Raliul Clujului Mobil 1 Star Lubricants, conform noilor reglementari FRAS, se va organiza un Shakedown in cadrul caruia concurentii isi vor putea testa si regla masinile de concurs in functie de configuratia traseului. Tot la capitolul noutati

Polus Center Cluj devine pentru prima data gazda unui eveniment din cadrul Campionatului National de Raliuri, aici fiind stabilite locatiile Conferintelor de Presa, Secretariatului, Colegiului Comisarilor Sportivi, Superspecialei si Festivitatii de Premiere. Acest nou partener al raliului se alatura celor deveniti traditionali:

Consiliul Judetean Cluj Napoca Consiliul Judetean Cluj si Primaria si Consiliul Local al municipiului Cluj-Napoca, precum si Directia Judeteana de Sport Cluj; Mobil 1 prin Star Lubricants – sponsor principal, Banca Transilvania, Compexit, Topcar, Adax -sponsori. La buna desfasurare a raliului vor conlucra si partenerii tehnici: Autoworld– dealer Volkswagen, PMA Invest, A-Car, Kopiernicus, Delroti, A&M Graphis, Infinity Sports, Karcher prin Epinvest, Best Western Topaz, SMURD Cluj.

Partenerii de imagine sunt BoomAdvertising, 4Media si Hostvision, iar promovarea evenimentului va fi asigurata de TVR 3, Pro TV, TeleEuropaNova, ProFM, Radio Guerilla, AutoBusiness, 24-FUN, Faclia, Ziarul de Cluj, Autorally, Rallymax.

www.horatiusavu.com
www.raliulclujului.ro

Gergo Szabo pierde definitiv punctele obtinute la Tess Rally 2010

Pe ordinea de zi a sedintei din data de 18 mai 2010 a fost inscrisa soluţionarea contestaţiei formulate de domnii Gergo Szabo, Csegzy Levente si Mihai Leu, împotriva Hotărârii nr. 1/2010 pronuntate la data de 03.05.2010 de Comisia de Competitii din cadrul Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

In urma analizarii inscrisurilor existente la dosar si a audierii domnului Mihai Leu, Comisia de Apel hotaraste:

 ·Respinge contestatia formulata de contestatarii Gergo Szabo, Csegzy Levente si Mihai Leu fara restituirea sumei de 500 euro (echivalentul în lei la momentul efectuării plăţii ) taxa aferentă contestaţiei adresate Comisiei de Apel,

 ·Mentine sanctiunea aplicata prin Hotararea nr. 1 din data de 03.05.2010 a Comisiei de Competitii, cu sanctiunea prevazuta de art. 45.2.8 din Regulamentul CNR al FRAS, respectiv dispune excluderea echipajului cu numarul de concurs 1 (Gergo Szabo / Csegzy Levente) si refacerea clasamentelor General FIA, Grupa N si N4 din cadrul  Raliului Brasovului.

Secretariat FRAS.

sursa: fras.ro

Alain Prost va participa la Race of Champions (ROC)

Legenda din Formula 1, Alain Prost isi va face debutul anul acesta in Race of Champions. Prost, care a castigat 51 de curse si 4 titluri de campion mondial in F1, se va numara printre vedetele care-si vor face aparitia pe arena Dusseldorf Esprit din Germania, eveniment ce va avea loc in Noiembrie.

Race of Champions este competitia anuala ce are loc la sfarsitul evenimentelor automobilisice, reunind cei mai buni piloti din diferite discipline,  acestia duelandu-se in masini identice. Printre starurile deja confirmate la acest eveniment se numara Sebastien Vettel si Michael Schumacher.

“Sunt foarte bucuros ca pot lua parte in sfarsit la Race of Champions” a afirmat Prost. “In trecut, data de desfasurare a evenimentului s-a suprapus cu alte competitii, dar in acest an voi putea sa particip. Imi va face o placere deosebita sa pot concura cu marii piloti din diferite discipline automobilistice, dar si din generatii diferite. Astept cu nerabdare aceasta competitie” a concluzionat Prost.

Prost a obtinut cele 4 titluri de campion mondial in F1, in anii ’80 si ’90. Recent acesta a participat la Andros Trophy, campionatul pe gheata, desfasurandu-se in Franta, tara sa natala. Avand 2 titluri in aceasta competitie, pilotul in varsta de 55 de ani continua sa dovedeasca ca inca nu si-a pierdut ritmul alert, care i-a adus atata succes in F1.

Editia 2010 a Race of Champions va avea loc intre 27 si 28 noiembrie.

Foto: sobrecoches.com

Vlad Cosma si Motorsportnews.ro te provoaca la concurs !



  • Iti plac masinile puternice sau raliurile ?
  • Ai o imaginatie bogata sau te pricepi la design ?
  • Esti fan Citroen sau Vlad Cosma ?

Foarte bine ! Uite ce iti propunem :


Creeaza un nou design, mult mai spectaculos decat cel actual, pentru micutul si puternicul Citroen C2R2 Max cu care Vlad Cosma concureaza in 2010 in Campionatul National de Raliuri al Romaniei si in Citroen Racing Trophy Romania .

Masina arata momentan asa :

[nggallery id=14]

Acestea sunt pozitiile actuale si obligatorii ( detaliate mai jos ) ale sponsorilor si partenerilor:

[nggallery id=15]

( c2_2010_proiect )

Fisierul corell cu pozitiile existente ale sponsorilor: DESCARCA-L PRINTR-UN SINGUR CLICK AICI

Sunt cateva repere de care trebuie sa tii cont obligatoriu la crearea noului design :

1. In fisierul corell si in poza de mai sus ( c2_2010_proiect ) gasesti pozitiile obligatorii pe masina a sponsorilor : Motecx, EBS si Europcar . Acestea trebuie sa ramana amplasate in aceleasi pozitii si logoul trebuie sa aiba aceasi marime.

2. Amplasarea urmatorilor parteneri poate fi modificata, cu conditia sa se regaseasca obligatoriu in marimea din designul original ( vezi fisierul corell) : Bazalt, Rallymax ,clon.ro , haman,delap,publysys,BT,MKE.

3. Sigla TMS ( Transilvania Motorsport) care momentan este in culoarea rosie poate sa fie facuta cu alb daca va fi amplasata pe fond rosu .

4. Inca o mentiune, cateva locuri trebuie rezervate pentru sigla Citroen Racing Trophy la fel ca si anul trecut! Partea de jos a capotei motor, pe bara fata de o parte si de alta a numarului de inmatriculare, partea centrala a barii spate, si stalpii spate din dreptul geamului lateral pana la pavilion.

Bineinteles ca eforturile tale vor fi rasplatite pe masura. Astfel autorul designului  ce va fi ales castigator va primi :

  • Un loc pe scaunul copilotului la unul dintre shakedown-urile premergatoare unui raliu din 2010.
  • Un set de manusi de pilotaj de la debutul lui Vlad in Campionatul National de Raliuri cu autograf .
  • Un calendar pentru anul 2010 cu masina lui Vlad .
  • O sapca Citroen Racing cu semnatura lui Sebastien Loeb oferita de Citroen Romania

Desemnarea designului castigator va fi facuta numai de catre Vlad Cosma !

Pentru orice nelamuriri referitoare la sigle, logouri, amplasare si dimensiuni ale acestora, va rugam sa folositi optiunea “leave a reply ” sau pe forumul Club C4 Romania .

Deasemeni designul nou creat de voi va rugam sa-l postati in format jpeg  pe topicul de pe forumul Club C4 Romania , sau sa-l trimiteti pe adresa noastra de email [email protected] , urmand ca fisierul corell sa-l trimiteti pe aceasi adresa de email.

Puteti folosi orice program de editare, atata timp cat la sfarsit, proiectul vostru este si intr-un format vectorial .

Partener : ClubC4 Romania

54 de nume pe lista provizorie de inscrieri la Muscel Racing Contest

Numarul concurentilor la Muscel Racing Contest creste

54 de nume pe lista provizorie de inscrieri

Daca luni seara, lista provizorie de inscrieri pentru Muscel Racing Contest continea 29 de nume, iar ieri la pranz ajunsese la 42, pana astazi la ora 12 alte 12 nume si-au anuntat participarea la intrecerile programate vineri si duminica. Intre cei care si-au anuntat participarea se numara Florin Nuta, Sorin Iliescu, Dan Girtofan- care va evolua doar duminica si va efectua teste cu un nou tip de suspensie pe care intentioneaza sa o foloseasca in intrecerile din CNR Dunlop 2010-,dar si Relu Cladoveanu.

Multiplu laureat in intrecerile interne, Relu Cladoveanu isi face astfel reaparitia in fata fanilor. Acesta a declarat: “ Ma intorc intotdeauna cu drag la Campulung Muscel. Si daca intoarcerea intre muscele coincide cu o cursa de viteza in coasta, atunci placerea si emotia sunt duble. Particip la Muscel Racing Contest pentru spectatori, pentru organizatori si pentru a ma dezmorti putin. Masina este in configuratia de anul trecut(restrictor de 32, suspensii pentru raliu) deci nu particip pentru a pune probleme in lupta din fata ci pentru a fi in mijlocul celor dragi la Campulung.

Muscel Racing Contest reprezinta runda dubla care deschide sezonul in Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010. Reamintim, etapa de vineri 21 mai va fi “IN MEMORIAM HORIA ANDRONIC”, in timp ce etapa a doua este programata duminica 23 mai.

Nr. Crt. Nr. Concurs Pilot Automobil Gr./Cl. Echipa
1 1 ONORIU DANIEL MITSUBISHI EVO5 H5 MIDNIGHT RACING
2 2 SILVIU DUMITRESCU DALLARA D CHAMPION RACING
3 3 LUCIEN HORA LOLA F3000 D UCM SPORT
4 4 PAUL ANDRONIC MITSUBISHI LANCER EVO9 H5 AUTOTEHNICA
5 6 BOROIANU LUCIAN MITSUBISHI LANCER A5 AUTO BLIC
6 7 NISTORAN CHRISTIAN MITSUBISHI LANCER EVO 6 N5 UCM SPORT
7 21 AURELIAN ANDRONACHE CITROEN SAXO N2 HATTERS MOTORSPORT
8 27 CIMPOERU VALENTIN VW GOLF 1 H5 CS BROTHERS MOTORSPORT
9 29 LELUTIU DRAGOS HONDA CIVIC N2 PERFORMANCE
10 30 CIOROIU CODRUT TOYOTA CELICA H5 C.S SAVU RACING
11 32 CLADOVEANU AUREL MITSUBISHI LANCER EVO9 N5 EUROLINES
12 33 MAGHETIU DAN SUBARU IMPREZA WRX STI N5 FIRST MOTORSPORT
13 37 LUNCAN DAN ANTON SUBARU IMPREZA WRX STI N5 PRO RACING
14 47 MITRASCA ANDREI SEAT IBIZA TDI A3 AUTO BLIC

Mercedes GP nu va face recurs la penalizarea primita de Schumacher

Mercedes GP a anuntat ca nu va face apel la decizia oficialilor privind penalizarea lui M. Schumacher in Marele Premiu al Monaco. Schumacher a cazut de pe locul 6 pana pe pozitia a 12-a dupa ce a primit o penalizare de 20 de secunde pentru depasirea neregulamentara a pilotului echipei Ferrari, Fernando Alonso, chiar in ultimul tur al Marelui Premiu.

Schumacher l-a depasit pe Alonso chiar in momentul in care safety-car-ul intra la boxe in turul 78. Oficialii FIA au decis ca germanul a incalcat articolul 40.13 a regulamentului sportiv, care prevede ca: “daca cursa se termina, in timp ce safety-car-ul se afla pe circuit, aceasta va intra in ultimul tur la boxe, iar monoposturile vor trece linia de sosire fara a depasi masinile din fata”.

Totusi echipa este de parere ca Marele Premiu nu s-a terminat sub incidenta safety-car-ului, iar pilotii erau liberi sa depaseasca.

“Mercedes GP cunoaste foarte bine articolul 40.13 care afirma ca depasirea nu este permisa daca cursa se incheie cu safety-car-ul prezent pana la sfarsit” explica unul din oficialii echipei intr-o declaratie.”Totusi suntem de parere ca indicatiile primite precum -Safety-car-ul intra in acest tur-, -Pista libera- precum si luminile respectiv drapelurile verzi aratate de oficiali dupa intrarea masinii, indica ca Marele Premiu nu s-a terminat sub incidenta safety-car-ului.

“Aceasta opinie este impartasita si de majoritatea echipelor care au terminat pe primele 10 pozitii, oferind instructiuni pilotilor de a continua lupta catre linia de sosire.Din discutiile cu oficalii de la sfarsitul cursei, acestia au inteles motivele interpretarii noastre, recunoscand ca aceasta situatie este fara precedent, dar intr-un final nu ne-au dat dreptate”.

Foto: promotor.ro

La Campulung Muscel se scrie istorie

Muscel Racing Contest, evenimentul care reprezinta startul Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2010, va ramane in istoria automobilismului romanesc, marcand debutul Grupei I si al Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. Pe lista de inscrieri figureaza deja Calin Popescu Tariceanu (Lancia Fulvia HF 1600), Alexandru Ciolan (MGC GT), Cristian Stoian (Opel Rekord 1900), Valentin Matei (Fiat 128 Rally), Horia Popescu (Renault Alpine 110), Costin Ganescu (Porsche 911), Nicu Iordache(Renault 12 Gordini).

Concurentii fac parte din Autoclasic Sport&Club, clubul al carui principal obiect de activitate il reprezinta competitiile dedicate automobilelor istorice si care a avut initiativa de a organiza sub egida FRAS Campionatul National al Vehiculelor Istorice de Competitie.

Am primit cu mare bucurie propunerea celor de la Autoclasic Sport&Club si, asa cum s-a intamplat si in alte discipline sau ramuri ale automobilismului si kartingului, intrate recent in familia FRAS, am sprijinit acest demers. Ne bucuram ca inregistram acest moment istoric si sunt convins ca intrecerea acestor bijuterii pe patru roti va reprezenta un plus pentru sportul cu motor din Romania”, a declarat presedintele FRAS, domnul Ovidiu Mazilu.

Domnul Horia Popescu, administrator Autoclasic Sport&Club si cel care este sufletul initiativei care a condus la acest moment istoric, spune: “O categorie a automobilismului spotiv pe nedrept trecuta cu vederea isi intra incet in drepturi gratie sprijinului FRAS. Suntem fericiti si mandri pentru realizarile noastre. Este mai putin de un an de cand am aparut pentru prima data in postura de invitati la cursa de la Sinaia. De atunci, am mai fost la editia I a Muscel Racing Contest, la Raliul Argesului 2010 si iata-ne, din nou la Campulung, de data aceasta oficial la startul cursei. Am ales litera  “I“ in mod fericit pentru a denumi aceasta grupa din motive evidente. Le multumesc prietenilor mei care au facut eforturi mari sa isi pregateasca masinile si sa isi faca licente, abia asteptam weekend-ul 21-23 mai 2010, weekend-ul primei curse oficiale a masinilor istorice in Romania.”

Autoclasic Sport&Club

Autoclasic Sport&Club  are ca  principal obiect de activitate competitiile cu automobile istorice fiind si intiatorul lor sub egida FRAS in Romania. Nu intamplator toti participantii cu vehicule istorice sunt si membri Retromobil, majoritatea lor  fiind inscrisi  in Sectia ‘Masini Istorice Sport’.

GRUPA I

Participa automobilele istorice de competitie care indeplinesc urmatoarele conditii:

  1. sa fie vehicul istoric conform legilor din Romania, in conformitate cu Ordinul Ministerului Transporturilor nr.1700/2005, care precizeaza: “vehiculele istorice sunt cele pentru care perioada trecuta de la incetarea fabricatiei tipului respectiv de vehicul este de cel putin 30 de ani. Vehiculele istorice pot fi originale, restaurate si reconstruite”. In CNVC Dunlop 2010, pentru automobilele incadrate la Grupa I anul de incetare a fabricatiei tipului respectiv de automobil trebuie sa nu fie mai recent de anul 1976.
  2. sa fie conform  cu fisa de omologare FIA din perioada respectiva
  3. sa fie in acord cu anexele K si J din FIA
  4. pe clase de cilindree echivalenta- Clasa I1 < 2000 cmc; Clasa I 2 > 2000 cmc
  5. Echipamentul de securitate trebuie sa fie conform Anexei J – FIA.

Prima etapa a CNVC Dunlop 2010 va fi “IN MEMORIAM HORIA ANDRONIC”

La initiativa organizatorului Muscel Racing Contest si a Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, cu sprijinul Primariei Municipiului Campulung Muscel prima etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2010, programata vineri 21 mai, va omagia personalitatea lui Horia Andronic. Astfel, publicitatea obligatorie a organizatorului de pe masinile de curse ale participantilor va deveni la etapa I “ IN MEMORIAM HORIA ANDRONIC”.

Horia Andronic, cel care s-a numarat intre numele care au marcat istoria automobilismului sportiv de la noi in ultimele decenii, a incetat din viata pe 21 martie 2010 dupa o lunga perioada de suferinta cauzata de o boala incurabila.

De profesie inginer constructor, Horia Andronic a debutat in competitii in 1982, iar un an mai tarziu, in calitate de component al IT Bucuresti, isi trecea in cont locul 3 la grupa A in  Campionatul National de Circuit. Avea sa fie doar prima prezenta pe podiumul intrecerilor nationale de circuit, isprava care avea sa fie repetata in 1987 (vicecampion national), 1988 (locul 3), 1989 (din nou locul secund), in ultimul sezon izbutind sa-si aconteze si o pozitie intre cei mai buni 10 practicanti ai automobilismului sportiv de la noi.

De numele lui Horia Andronic se leaga si infiintarea echipei AUTOTEHNICA Bucuresti, al carei manager a fost, un team care si-a adjudecat sase titluri nationale consecutive in VTM intre 1996 si 2001. In cadrul acestei echipe s-a format si fiul sau Paul, cel care avea sa debuteze in 1998 si are in palmares titlul de campion absolut la VTM in 2003, pe cel Grupa H in 1999 şi 2002, clasa H4 în 2002, si trei prezente intre primii zece automobilisti ai anului (1999, 2002, 2003). Paul nu este insa singurul produs al lui Horia Andronic, cel care a fost mentorul multor tineri dornici sa devina piloti de curse sau preparatori de masini de competitie.

Experienta sa, dar si calitatile umane, i-au adus, din 2008, si functia de Consilier Federal al Federatiei Romane de Automobilism Sportiv. Din acesta postura, Horia Andronic a pus din plin umarul la organizarea sportului cu motor din Romania si a contribuit la transformarea Federatiei Romane de Automobilism Sportiv intr-un organism care poate asigura dezvoltarea motorsportului romanesc.

Horia Andronic

Nascut: 30 august 1953.
Performante:
1983 – locul 3 grupa A in  Campionatul National de Circuit concurent al IT – Bucuresti
1987 – Vicecampion national la grupa A – IT-Bucuresti
1988 – locul 3 grupa A in  Campionatul National de Circuit concurent al IT – Bucuresti
1988 – obtine impreuna cu echipa IT – Bucuresti locul 5 la echipe
1989 – Vicecampion la grupa A , concurent IT-Bucuresti
1989 – a figurat printre primii 10 sportivi ai anului.
Ca sef de echipa – a format echipa Autotehnica Bucuresti care 6 ani consecutiv a castigat titlul de Campioana la Viteza pe Traseu Montan in perioada 1996-2001.

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor