Muscel Racing Contest 2011 – galerie foto Simcat ( vineri )

 

Asa cum v-ati obisnuit deja, sezonul acesta, dupa fiecare etapa de raliu sau viteza in coasta, veti putea gasi pe siteul nostru o galerie foto in care alcatuita din pilotii care reusesc sa urce pe podium. Catalin Stoia nu mai necesita nicio prezentare pentru pasionatii de motorsport asa ca lasam imaginile sa vorbeasca.

 

[nggallery id=156]

Echipajul Keleti – Ponta gata de start in Raliul Targu Mures

Edwin Keleti si Victor Ponta se pregatesc de start in a doua etapa a Campionatului National de Raliuri “Dunlop”.

Raliul Tirgu Mures va avea loc la sfirsitul acestei saptamini si propune peste 100 de kilometri de probe speciale pe trasee care si-au dovedit tehnicitatea in editia precedenta.

 

Echipajul 99 se aliniaza la start dupa “aventura” lui Edwin de la Muscel Racing Contest.  Inscris in etapa de C.N.V.C.Dunlop,  Edwin Keleti a avariat masina in urma unei iesiri in decor, insa echipa Colina Motorsport si-a demonstrat din nou profesionalismul. Lucrind non-stop in weekend-ul de 1 Mai membri echipei tehnice au reusit sa repare Mitsubishi-ul de concurs intr-un timp record. Efortul lor  nu ar fi fost posibil fara gestul lui Laurentiu, unul din prietenii echipajului 99. Datorita timpului scurt pina la startul in Raliul Tirgu-Mures, Laurentiu a acceptat sa puna la dispozitia echipei tehnice masina sa personala Mitsubishi Lancer EVO X pentru a dona elementele de caroserie necesare reparatiei, pina cind piesele comandate vor sosi in tara.

 

 Edwin Keleti: La Campulung am facut o greseala  pe care mi-o asum. E evident ca nu era de dorit ca masina de concurs sa intre in service cu doar citeva zile inainte de  raliu, insa totul face parte din joc. Ii multumim lui Laurentiu pentru gestul sau. Profesionistii de la Colina au reparat masina in timp record cu ajutorul pieselor de caroserie mutate de pe masina sa. E extraordinar cand ai parte de astfel de gesturi de prietenie! Le multumesc tuturor celor din echipa tehnica pentru devotamentul aratat si pentru efortul extraordinar pe care l-au facut. Acum ne concentram pe raliul de la Mures, o etapa in care ne dorim sa ne intram rapid in ritm, insa acesta va fi unul moderat, fara excese.

 

Edwin Keleti si Victor Ponta se afla in acest moment pe pozitia a cincea in clasamentul general al CNR Dunlop dupa prima etapa disputata la Brasov.  

 

Dupa ce timp de doi ani si-au adjudecat trofeele nationale la grupa A si in competita masinilor cu doua roti motrice Edwin Keleti si Victor Ponta participa in sezonul 2011 din perspectiva celei mai disputate clase a autoturismelor de raliu, cele cu transmisie integrala. In parteneriat cu Jack Daniel’s, Pirelli Romania si Colgate-Palmolive (Romania) prin Mennen Speed Stick, team-ul 99 participa in Campionatul din acest an pe un Mitsubishi Lancer EVO X preparat in configuratie N4.

 

Bogdan Rosca

credit foto ww.rallyphoto.ro

Hora staccato

Sigur, semnificatia lui “staccato” este sacadat. Dar poti sa exprimi acest lucru si spunand “izolat prin pauze”. O formula potrivita, nu-i asa, si-n sintagma folosita in titlu. Pentru ca Hora (al nostru, din CNVCD) este izolat acolo, in frunte, iar pauza, exprimata in secundele de ecart, are dimensiuni apreciabile.

 

 

Sa luam doar ultimul exemplu, Muscel Racing Contest. Venit din postura de detinator al titlului “King of the Hill” la fiecare din precedentele trei editii, in care a batut de fiecare data recordul Mateiasului, Lucien nu le-a lasat adversarilor vreo sansa in primul weekend dedeicat intrecerilor interne de viteza in coasta din 2011. N-a avut nevoie decat de cate o singura urcare in fiecare dintre sedinte, fie ca a fost vorba de antrenamente cronometrate sau manse de concurs, pentru a-si trece in cont prima pozitie a ierarhiei. A fost extrem de rapid, si a avut un timp de referinta cu aproape 14 secunde mai rapid (mai precis 13,940) decat al celui mai rapid dintre adversari, Paul Andronic, ceea ce inseamna ca nimeni nu s-a putut apropia nici macar de performanta cu care s-a impus in prima zi de concurs, atunci cand fusese cu aproape 7 secunde mai lent.

 

Asadar, un eveniment pe care Lucien l-a dominat fara drept de apel, resiteanul ajungand la 17 intreceri fara sa cunoasca gustul infrangerii. Si, dupa cum stau lucrurile, probabil ca nimeni nu s-ar incumeta sa riste acum fie si un cent pe un pariu avand drept tema momentul in care seria sa pozitiva se va opri, fiind vorba de un eveniment strict circumstantial.

Morcov aproape de perfectiune

Desigur ca multi se intreaba cum e posibil ca Valentin Cimpoeru, cunoscut mai bine Morcov, sa fie aproape de perfectiune, cand vineri in prima zi de la Muscel Racing Contest s-a situat pe pozitia a 8-a la clasa H3, iar duminica s-a vazut nevoit sa abandoneze din cauza motorului care s-a spart.

Ei bine, se pare ca Morcov a fost cel mai bun dintre toti concurentii la capitol viteza de reactie la start, reactii ce pot fi masurate foarte exact incepand cu acest sezon de catre noile echipamente ale Federatiei Romane de Automobilism Sportiv. Din pacate acest avantaj nu s-a concretizat pe parcursul probei de concurs, motorul cedand in prima urcare a antrenamentelor cronometrate de duminica, in urma ruperii unei supape si datorita faptului ca functionarea acestuia nu a fost oprita imediat, problema a degenerat ducand la spargerea pistonului urmata de spargerea blocului motor.

 

Vineri traseul mi-a dat de furca, nu am reusit sa il invat foarte bine, asa ca timpii obtinuti au fost pe masura. Sambata am mai facut cateva recunoasteri si increderea mi-a crescut, deoarece nici nu am avut probleme cu masina vineri si eram increzator ca duminica imi voi imbunatati timpul. Din pacate, duminica in primul antrenament cronometrat, ghinionul a lovit si a trebuit sa abandonez din cauza defectiunii motorului. Initial nu mi-am dat seama ca ceva s-a stricat si poate ca scapam cu o avarie mai mica daca ma opream la timp, dar cand mi-am dat seama era prea tarziu deja. Doresc sa le multumesc tuturor spectatorilor care au fost pe proba sa ma incurajeze si imi pare rau ca nu am putut sa efectuez toate mansele de duminica.a declarat dupa primele etape din CNVC Valentin Cimpoeru.

 

Morcov beneficiaza in acest an de sustinerea partenerului sau tehnic Biedy ServCom.

 

credit foto: Bogdan Barabas

Citroën vrea sa continue seria de victorii si in Sardinia

Modelul Citroën DS3 WRC s-a impus pe macadamul din Mexic, in Portugalia si Iordania, in ultimele trei etape din Campionatul Mondial de Raliuri. Acum, echipajele Citroën Total sunt hotarate sa continue tot cu o victorie in Raliul Italiei – Sardinia, etapa a cincea din acest sezon, un sezon extrem de disputat pana acum. Sébastien Loeb si Daniel Elena, lideri in clasamentul general, si Sébastien Ogier si Julien Ingrassia, castigatorii ultimelor doua raliuri, au o multitudine de asi in maneca!

Raliul Italiei nu a fost inclus anul trecut in calendarul competitional, iar in 2011 a revenit cu cateva noutati. Cartierul general este amplasat tot in Olbia, pe coasta de nord-est a Sardiniei, iar parcul de service este situat intr-un terminal nou, care nu a fost inaugurat inca, in portul Isola Bianca. Si traseul a suferit unele modificari prin introducerea unor probe noi in jurul localitatii Oristano. In plus, parcul de service va fi amplasat, in prima zi a raliului, la Siamanna, in centrul insulei.

 

Dupa primele patru etape ale sezonului, primele patru echipaje din clasament sunt despartite de doar 8 puncte! Sébastien Loeb si Daniel Elena au castigat in Mexic si au terminat pe podium in Portugalia si Iordania. In urma acestor rezultate, cei doi au urcat pe prima pozitie in clasamentul general, ceea ce inseamna ca in prima zi a raliului, vineri 6 mai, vor pleca primii pe probe. „Daca ai o pozitie buna in clasament inseamna ca ai o pozitie proasta la start in urmatorul raliu. Sa pleci primul nu reprezinta deloc un avantaj. Nu avem cum sa influentam ce se intampla in spate. Toata lumea va profita de faptul ca noi vom curata drumul si vor stii si timpul nostru. In functie de toate acestea isi vor stabili ritmul”, a spus Loeb.

 

Campionul mondial en-titre, Loeb a castigat de trei ori in Sardinia si cunoaste foarte bine provocarile acestei etape. „Este nevoie sa mergi intotdeauna concentrat 100% pentru ca este un traseu foarte dificil. Dictarea trebuie sa fie foarte precisa si nu ai voie sa iesi de pe trasa ideala. Vom vedea cum se vor desfasura lucrurile in prima zi, dar nu avem voie sa pierdem foarte mult timp daca vrem sa ramanem in lupta pentru victorie”, a mai adaugat pilotul Citroën Total.

 

Ogier, care va pleca in prima zi al treilea, este si el unul dintre favoritii la victorie. „Unii au o pozitie mai buna la start decat a noastra, altii nu. Pozitia la start in prima zi este foarte importanta pe macadam, dar sa nu uitam ca un raliu dureaza trei zile. Sunt cinci piloti cu sanse la victorie si uneori poti sa castigi sau sa pierzi din cauza unui detaliu minor. Mai este inca mult pana la sfarsitul sezonului si nu cred ca acum este momentul sa incepem sa facem calcule. Obiectivul nostru este sa castigam, chiar daca acest lucru inseamna ca vom fi poate primii la start in etapa viitoare. Este un sezon foarte important si fiecare punct conteaza”, a spus si Sébastien Ogier

 

La startul etapei din Sardinia se vor afla si cele trei modele DS3 WRC preparate de Citroën Racing Technologies. Aceste masini vor fi pilotate de echipajele Petter Solberg/Chris Patterson (Petter Solberg World Rally Team), Peter van Merksteijn Sr/Erwin Mombaerts si Peter van Merksteijn Jr/Eddy Chevaillier.

 

Startul festiv se va da joi, 5 mai, la Molo Brin, iar prima proba speciala este programata vineri dimineata. Sosirea va avea loc duminica dupa amiaza in Olbia.

 

Trei intrebari pentru… Sébastien Ogier

Ai castigat in Portugalia si Iordania. Urmeaza un hat trick in Italia?

„Aceste doua victorii au venit la momentul potrivit pentru ca ne-au readus in lupta pentru titlu. Rezultatele noastre arata acum mult mai bine decat la inceputul sezonului, dar nu s-au schimbat foarte multe. Am fost foarte rapizi si in etapele in care nu am castigat. Greseala din Mexic ne-a costat puncte importante, dar in Portugalia si Iordania unde eram presati sa obtinem un rezultat bun am castigat. Nu am schimbat absolut nimic in comportamentul meu. In Sardinia vom incerca sa ne facem treaba la fel ca si pana acum.”

 

Motoare si pneuri noi. Parametri s-au schimbat putin in acest sezon. Ti-ai schimbat si tu stilul?

 

„Fiabilitatea modelului Citroën DS3 WRC este un avantaj major in aceasta lupta foarte stransa. De la inceputul sezonului nu am avut nicio problema mecanica suficient de serioasa incat sa ne scoata din cursa. Am testat foarte mult pentru a ajunge la acest nivel si trebuie sa scot in evidenta munca excelenta pe care a facut-o intreaga echipa. Acum trebuie sa terminam sezonul cu doua motoare asa cum prevede regulamentul. Acest lucru nu schimba foarte multe pentru un pilot. Nu voi pilota altfel decat in primele etape. Poate doar inginerii sa fie mai stresati. In ceea ce priveste noile pneuri Michelin, acestea sunt mai rezistente acum si poti sa ataci un pic mai mult virajele fara sa-ti fie teama ca faci pana.”

 

Sardinia nu a fost anul trecut in calendar, dar tu ai luat startul aici. Este un avantaj pentru tine?

 

„Cursa noastra nu a durat foarte mult, dar am participat la recunoasteri. Potrivit lui Julien, copilotul meu, nu vom avea niciun avantaj in comparatie cu celelalte echipaje. S-a pastrat o singura proba speciala de anul trecut. Am avut insa o sesiune de teste in Sardinia care s-a terminat cu concluzii pozitive. Este foarte important sa putem testa inaintea unui raliu. Modelul Citroën DS3 WRC se comporta din ce in ce mai bine din toate punctele de vedere. Obiectivul nostru este sa facem aceasta masina din ce in ce mai rapida!”

Weekend-ul in care abandonul nu a fost o optiune

Campionatul Regional de Rally Sprint a oferit sâmbătă prima reprezentaţie în judeţul Timiş. Asta a însemnat 24 de kilometri de probă specială în apropierea Tomeştiului, un traseu ce i-a pus la grea încercare pe participanţi.

 

 

În absenţa unei etape de Campionat Naţional în acest an, timişenii trebuie să se mulţumească cu Campionatul Regional de Rally Sprint, o competiţie care se apropie cel mai mult de conceptul de rally. Iar acest lucru s-a văzut de la prima etapă găzduită de judeţul Timiş

 

 

 

Etapa a doua a campionatului s-a desfăşurat pe şoseaua de legătura dintre Tomeşti şi Luncani şi a numărat patru probe speciale, în total 24 de kilometri. Vremea nu a ţinut cu organizatorii, câteva reprize de ploaie îngreunându-le şi mai mult misiunea concurenţilor. „Toţi cei 12 participanţi au terminat raliul, nu au fost incidente. S-a mers foarte bine”, a punctat Sorin Bălan, organizatorul cursei.

 

Victoria de etapă i-a revenit unui sportiv din Sânnicolau Mare, Robert Makray, care a pilotat o maşină Lancia Delta Integrale. ( sursa : Tion.ro)

 

” Sambata,pe un asfalt uscat dar prafuit dupa PS1 ma aflam pe pozitia a 2-a la general si nu planuiam sa conserv rezultatul,deviza pt acest raliu ca oriunde,de altfel,fiind maximum atack,am negociat prea viteaz punctul de franare intr-un viraj strans de stanga,masina supra-virand am agatat cu partea dreapta fata o bucata de stanca de pe interiorul tarziu al virajului asfel dezintegrand intr-un mod spectaculos partea fata a masinii.


Vizual,la prima vederea parea a fi un abandon clar pe motive tehnice,dar dupa ce am tras masina intr-o zona sigura si am evaluat daunele, am decis ca asa ceva nu intra in discutie si,chiar si asa,cu fata masinii mutilata si unghiurile usor strambe,atata timp cat puterea ajunge la roti iar franele functioneaza,nu e loc de abandon.

 



Am legat radiatoarele,am peticit furtunele am reglat “la ochi” convergenta si am continuat cursa,chiar daca in PS2 am pontat finish-ul cu multe minute intarziere. Si ca sa imi dovedesc ca lupta ar fi fost stransa,am semnat scratch-ul pe PS3 (cel mai bun timp la general) pe un traseu proaspat udat de ploaie iar pe listele ultimei probe mi-am trecut numarul de concurs langa al 2-lea timp dupa Lancia lui Robi.”  ne-a declarat Emanuel.

 

Multumiri prietenilor ce in acelasi timp sunt si parteneri in sportul cu motor : DEME Macarale, ARP Farm, A-CAR Timis, Junior Shop, Auto-LCD, infoieriauto.ro, Resiga-Lu.

Makray Robert s-a impus in etapa de la Tomesti

 

Sâmbătă 30 aprilie 2011 in localitatea Tomesti, judetul Timis, s-a desfăşurat a doua etapa din Campionatul Regional de Rally Sprint 2011. La întrecere s-au inscris 14 echipaje, toate trecand verificarea tehnica si fiind validate pentru concurs, insa 2 dintre ele au avut probleme chiar inainte de startul cursei. Incepand cu ora 8 concurentii au intrat rand pe rand in parcul de service in asteptarea startului cursei, la ora 8 si jumatate desfasurandu-se verificarea tehnica urmata de sedinta tehnica.

 

La ora 9 s-a dat startul recunoasterilor de traseu, concurentii urmand masina de securitate. Recunoasterile s-au facut atat pentru probele speciale 1, respectiv 3 pe urcare, cat si pentru probele 2,4 pentru coborare.

 

La ora 10:15 a pornit in concurs prima masina pe PS1 timpul cel mai bun obtinandu-l Makray Robert pe o Lancia Delta – 3:37.50, fiind urmat de Resiga Emanuel 3:44.70 pe Renault 5 GTE turbo si Samuil Mircea cu 3:47.10 pe o Honda CRX.

 

 

Pe parcursul celei de a doua probe speciale Resiga Emanuel a avut parte de un mic incident si a pierdut orice posibilitate de a se clasa pe podiumul de premiere. Din fericire echipajul Resiga-Julia Alexandra a reusit sa remedieze problemele tehnice si a reusit sa ia startul in urmatoarele probe speciale. Robert Makray si-a adjudecat si PS2 cu un timp de 3:38.20, celelalte locuri ocupandu-le Samuil Mircea 3:47.90 si Tudorica Marius 3:51.30 pe un Bmw.

 

Inainte de inceputul PS3 a inceput ploaia, dar cu toate acestea pilotii au obtinut timpi foarte buni comparabili cu cei din PS1. Resiga a scos tot ce a putut din masina, si fortand a reusit sa obtina cel mai bun timp pe proba 3:43.90 fiind urmat la mica distanta de Makray la mai putin de 2 secunde si Samuil cu 3:52.00.

 

PS4 a avut aceeasi desfasurare a clasarii ca si PS1, Makray Robert a obtinut 3:39.60, Resiga Emanuel 3:42.30 si Samuil Mircea 3:49.50.

 

In aceste conditii, in clasamentul open Makray si-a adjudecat victoria fiind urmat de Samuil Mircea si Lupulescu Ciprian.

 

Concursul s-a incheiat cu festivitatea de premiere la Primaria Tomesti, sportivii fiind premiati de catre dl. Primar Cernescu Eugen Miron. Cronometrarea a fost asigurata de reprezentantul firmei Tag Heuer cu aparatura folosita la etapele de rally nationale si internationale. In urma reusitei acestei etape, la initiativa VSS Racing Club si a Primariei Tomesti, in luna septembrie a acestui an se va organiza inca o etapa la Tomesti.

 

CLASAMENT et 2 Tomesti

Pregatirile sunt in toi pentru Raliul Targu Mures 2011

Cu doar trei zile înainte de startul celei de a doua ediţii a Raliului Tîrgu-Mureş, adică a etapei a doua a Campionatului Naţional de Raliuri DUNLOP 2011 (CNRD), organizat sub egida Federaţiei Române de Automobilism Sportiv (FRAS), pregătirile sunt în toi. 

 

49 de echipaje s-au înscris până acum la startul care se va da vineri, 6 mai, la ora 19:31 din faţa Primăriei – Piaţa Victoriei. Concurenţii mai au însă timp până joi, 5 mai, să completeze formularele de înscriere. Raliul Tîrgu-Mureş-ului va demara în forţă vineri, la ora 19:52, când primul echipaj va parcurge proba Superspecială „Serpentine”1, probă descrisă de mai toţi piloţii care au participat şi anul trecut, la prima ediţie a Raliului Tîrgu-Mureş, drept una dintre cele mai spectaculoase superspeciale ale campionatului. 

 

Lungimea totală a traseului celei de a doua ediţii a Raliului Tîrgu-Mureş este de 420,4 km. Probele speciale, în număr de 8, se întind pe 105,2 km, diferenţa de 315,2 km reprezentând-o distanţa între etape.  Împătimiţii de cai putere vor avea parte de mai multe surprize. Printre ele se numără şi o demonstraţie a campionului naţional de raliuri en-titre, Szabo Gergo, demonstraţie ce va avea loc duminică, 8 mai, de la ora 11:00, în parcarea Ambient din Tîrgu-Mureş. 

 

Vă aşteptăm la evenimentul tîrgumureşean cu cei mai mulţi cai putere al anului.

 

Ioana ROMAN – ofiţer de presă

Dunlop Rally Artist – etapa Targu Mures

Dupa un debut promitator in concursul Dunlop Rally Artist, iata ca ne indreptam cu pasi rapizi catre cea de-a doua etapa a acestuia. Marius Contiu este castigatorul etapei de la Brasov si se va afla pe probele speciale ale Raliului Targu Mures alaturi de echipa Dunlop. Cateva indicatii din partea noastra ar fi sa incercati sa insistati putin si asupra laturii artistice a fotografiei, astfel incat aceasta sa reuseasca sa surprinda cat mai mult din atmosfera unui raliu. Mai concret, fotografia castigatoare ar fi bine sa contina cat mai multe elemente specifice acestui sport, de la traseu la public, sau  la senzatia de miscare a masinilor.

 

 

Concursul “Dunlop Rally Artist” se va desfasura pe parcursul a 9 etape, cate una pentru fiecare etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2011 si nu presupune obligativitatea participarii la toate etapele. Poti fi fericitul posesor al unui Pachet Dunlop Rally Guest la etapa imediat urmatoare a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2011, daca fotografia ta va impresiona!  Pachetul este format din cazare, masa pe durata etapei de raliu aferenta, plus eventuale alte facilitati.

 

Fiecare etapa a concursului se va derula pe parcursul a doua saptamani, imediat urmatoare incheierii raliului, astfel:

–          Saptamana 1 – primirea fotografiilor 09.05.2011 – 15.05.2011

–          Saptamana 2 – votul publicului si deliberarea juriului 16.05.2011 – 22.05.2011

 

Fotografiile le puteti trimite la adresa de email [email protected] si  fisierul va fi denumit astfel: numele autorului/ tiltlu. Fotografiile trebuie expediate fara rama si fara sa contina vreun watermark. Dimensiunea recomandata este de 1920×1280 pixeli in format JPEG.


“Fotografia etapei” va fi desemnata prin cumularea votului publicului ( realizata direct pe site prin intermediul unei aplicatii create pe baza contului de Facebook ) si votul juriului. Ponderea votului publicului este de 30%, iar a votului juriului este de 70%.

 

Regulament Dunlop Rally Artist 2011

 

 

La finalul sezonului vom organiza si un “Rally Show Photo”, in urma caruia atat publicul, cat si juriul isi vor desemna fotografia preferata din castigatoarele etapelor. Pentru acestea mai punem inca 2 premii in joc si anume:

 

– Cea mai buna fotografie , fotografie desemnata in urma votului juriului, va primi  un curs de pilotaj sportiv organizat de catre Scoala de Pilotaj Stefan Vasile

 

– “People’s Choice” , fotografia cea mai votata de vizitatori, va fi recompensata cu un set compet deanvelope Dunlop de strada ultra-performante (modelul si dimensiunea anvelopelor vor fi furnizate in functie de solicitarea castigatorului).

 

Juriul este format din :


– Dan Besliu – www.freelancer.ro

– Catalin Stoia www.simcat.ro

– Catalin Oprea – www.pov.ro

– Gabi Tomescuwww.photography-gt.com

– Raluca Magdas – www.media-board.ro

– Mihai Popescu – www.motorsportnews.ro

Ursuletii din spatele vitrinei

Cand sa te opresti? Cand trebuie sa spui “a fost frumos, nu as schimba nimic dar e timpul sa trec la urmatorul capitol”? Atata timp cat nu poti face o meserie din a pilota cat de mult e cazul sa sacrifici doar pentru o pasiune?

 

Timpul ingheata cand esti prins in obsesia de a ajunge la urmatoarea etapa. Si saptamana nu mai are sapte zile si luna nu incepe de la intai. Mai sunt doua saptamani sau mai sunt cateva zile pana trebuie sa fie gata masina. Si totul se invarte in jurul ciclicitatii curselor din sezon. Si la sfarsitul verii iti dai seama ca nu ai ajuns la mare, ca ai iesit de doua ori la iarba verde, ai transpirat la curse si cu restul weekendurilor nu iti mai aduci aminte ce ai facut. Dar sigur nu te-ai relaxat. Nu ca ti-ar parea rau dar incepi sa ai o varsta si parca ar trebui sa te gandesti la lucruri mai importante.

 

 

Cine zice insa ca nu se pot face mai multe deodata? Si familie si curse si liniste si … toate. Ei bine, atata timp cat inca te mai gandesti daca sa pleci la concurs in loc sa sarbatoresti un eveniment important in familie, esti inca un adolescent. Un pasionat de duminica sau un pilot de cariera. Sau un incapatanat penibil. Si, cu siguranta, niciunul dintre noi nu ar accepta ca face parte din ultima categorie.

 

Interesant este ca poti trece atat de usor de la o categorie la alta incat nici tu si nici cei din jurul tau sa nu mai inteleaga ceva din ce iti doresti de la viata asta. Cand, de fapt, te plimbi din cand in cand de unul singur prin parcul copiilor si-ti vine sa duci toate cupele in pivnita ca sa poti sa pui tapet cu ursuleti in camera mica. M-ati inteles?

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor