Campulung Muscel deschide balul CNVC DUNLOP 2010



Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010 debuteaza in aceasta saptamana la Campulung, cu Muscel Racing Contest. Cele doua etape sunt programate in 21 si 23 mai 2010, insa, asa cum s-a intamplat si la Raliul Argesului 2010, evenimentele si surprizele se vor tine lant in weekendul care urmeaza.

Calin Ioan Andrei, primarul municipiului Campulung Muscel, a tinut sa le ureze, inca de-acum, mult succes participantilor si sa-i asigure ca vor gasi la Muscel Racing Contest cele mai bune conditii de intrecere: Desi cele doua etape ale Campionatului National de Viteza in Coasta au devenit traditie la Campulung, faptul ca ele se afla din nou in deschiderea anului competitional reprezinta un motiv de mandrie si recunoastere. Cu siguranta ca timpul scurt pe care l-am avut anul acesta la dispozitie pentru pregatirea Muscel Racing Contest va fi proba noastra de eficienta si entuziasm. Va asteptam si de aceasta data sa va bucurati de ospitalitatea campulungenilor si frumusetea locurilor.”

Muscel Racing Contest are in 2010 parteneri de marca. Astfel, din acest an, Lions Club Campulung Negru Voda sustine evenimentul automobilistic si, la initiativa Primariei Municipiului Campulung, participa activ la strangerea de fonduri pentru “Cantina Saracilor”. Domnul doctor Grigore Stanescu, presedintele Lions Club Campulung Negru Voda, ne-a declarat: Misiunea Cluburilor Lions este crearea şi menţinerea unui spirit de comuniune între toţi oamenii în privinţa ajutorului umanitar prin intermediul voluntariatului, prin implicarea în comunitate şi prin cooperare la toate nivelele atat naţionale cât şi internaţionale. Mişcarea “LIONS CLUB” se implică în toate domeniile, apărând valorile morale prin spirit de solidaritate conştientă ce se manifestă prin înţelegere, toleranţă şi pacifism. Lions înseamnă a oferi şanse unui tânăr talentat şi timp unei persoane vârstnice, înseamnă a hrăni speranţa milioanelor de oameni mai puţin norocoşi. Lions înseamnă un zâmbet pe buzele unui copil orfan, un strop de lumină în ochii unei persoane fără vedere sau un umăr de sprijin pentru cei cu handicap fizic. Suntem alaturi de Muscel Racing Contest si Primaria municipiului Campulung si, daca impreuna putem sa aducem o masa calda in plus la Cantina Saracilor, atunci scopul nostru este atins.”

Mai jos puteti gasi lista concurentilor inscrisi pana azi 17.05.2010

Nr. Concurs Pilot Automobil Gr./Cl. Echipa
1 ONORIU DANIEL MITSUBISHI EVO5 H5 MIDNIGHT RACING
6 BOROIANU LUCIAN MITSUBISHI LANCER A5 AUTO BLIC
27 CIMPOERU VALENTIN VW GOLF 1 H3 CS BROTHERS MOTORSPORT
29 LELUTIU DRAGOS HONDA CIVIC N2 PERFORMANCE
30 CIOROIU CODRUT TOYOTA CELICA H5 C.S SAVU RACING
33 MAGHETIU DAN SUBARU IMPREZA WRX STI N3 FIRST MOTORSPORT
37 LUNCAN DAN ANTON SUBARU IMPREZA WRX STI N3 PRO RACING
61 CIOVICA OCTAVIAN RENAULT MEGAN COUPE A3 AUTO BLIC
66 NICOLAE ION VW GOLF 2 H4 RALLY DREAM TEAM
81 IONITA ADRIAN RENAULT CLIO H3 AUTO BLIC
85 TALASMAN BOGDAN CITROEN SAXO N2 CS BUFTEA
89 TRIFONESCU DRAGOS VW GOLF H3 AUTOCOREX TG. JIU
95 TEODOR VLAD OPEL KADETT GSI H3 AUTO BLIC
310 GRAEF GUNTHER TOYOTA CELICA A3 STEPO-Cars BV
404 OPINCARIU CRISTIAN FORD FOCUS RS H4 CS AUTOSPORT FAIR-PLAY
410 DIMITRIU IOAN CRISTIAN Audi 80 H3 CS Prodrive
445 SARACUTU ELVIS OPEL ASTRA H3 AUTO BLIC

Schumacher penalizat pentru depasirea lui Alonso la Monte Carlo

Pilotul echipei Mercedes, Michael Schumacher a fost penalizat in cursa de la Monte Carlo pentru depasirea neregulamentara a pilotului echipei Ferrari, Fernando Alonso.

Schumacher a primit o penalizare de 20 de secunde, germanul cazand astfel de pe locul al 6-lea pe locul al 12-lea la sfarsitul cursei.

Schumacher l-a depasit pe Alonso chiar in momentul in care safety-car-ul se pregatea sa intre la standuri in turul 78. Oficialii FIA, printre care si fostul sau partener, Damon Hill, au fost de acord ca M. Schumacher a incalcat articolul 40.13 a regulamentului sportiv, care spune: “daca cursa se termina cu safety-car-ul, acesta va intra la standuri in ultimul tur al cursei, masinile trecand linia de sosire fara a depasi masinile din fata lor”.

Mercedes va face un apel la decizia oficialilor, iar o data a apelului va fi stabilita de FIA. Retrogradarea lui Schumacher il claseaza in puncte pe Sebastien Buemi, pilotul echipei Toro Rosso obtinand ultimul punct pus in joc.

FOTO: promotor.ro

ASIMO prezent la competiţia Honda Green Challenge 2010

Competiţia GreenChallenge – campanie interactivă lansată de Honda Trading România cu scopul de a a susţine spiritul ecologic printre şoferi, şi-a desemnat cei 18 finalişti. În cadrul editiei 2010, startul marii finale din data de 15 Mai fiind asistat de ASIMO, cel mai avansat robot umanoid construit de Honda.

Competiţia s-a bucurat de un real succes, la numai câteva zile de la începutul primei etape; pe site-ul oficial al competiţiei www.greenchallenge.ro s-au înregistrat 8 791 de concurenţi dintr-un total de 59.779 de vizitatori, dintre care 28.359 sunt vizitatori unici. Concurenţii înscrişi au fost evaluaţi în funcţie de punctajul obţinut la cele două probe online: Eco-Test – un chestionar format din 10 întrebări grilă despre Honda şi tehnologie ecologică, şi Eco-Game – o abordare distractivă sub forma unui joc prin care concurenţii trebuiau să conducă o maşina cât mai ecologic pentru a obţine un punctaj cât mai mare într-un timp dat).

Cei ajunsi în semifinale au concurat local, în condiţii de trafic real, la dealerul Honda din orașul lor, pentru cel mai bun rezultat. Astfel, printre cele mai bune performanţe, se poate aminti un consum surprinzător de numai 3.0 litri/100 km la bordul unei Honda Accord Executive Diesel 2.2 M/T.

În urma clasamentului alcătuit în funcţie de cele mai bune consumuri în timpul alocat, 18 finalişti s-au intrecut pe traseul Bucureşti-Craiova-Bucureşti, ce a facut competiţia mai captivantă şi atractivă.

Finaliştii competiţiei sunt: Simion Preda (reprezentant dealer Asko International), Ionuț Bratu (reprezentant dealer Asko International), Andrei Chiceoroaga (reprezentant dealer Carpați Motor), Horea Draghici (reprezentant dealer Carpați Motor), Iulian Rebenciuc (reprezentant dealer Atimotors Company), Viorel Popovici (reprezentant dealer Atimotors Company), Andrei Nicolae (reprezentant dealer Mara Motors), Iascenco Andrei (reprezentant dealer Truvia Motors), Georgeta Raluca Rozorea (reprezentant dealer Kampur Com), Iancu Bogdan Trifan (reprezentant dealer Merlin Auto), Istvan Fekete Biro (reprezentant dealer Polimob), Kis Nagy Zoltan (reprezentant dealer Infogo), Liuba Cristian (reprezentant dealer D&t Auto), Constantin Caruntu (reprezentant dealer Inidan), Mihai Adrian Papuc (reprezentant dealer Policolor Exim), Alexandru Vasile (reprezentant dealer Elcoprest Motors), Alexandru Georgescu (reprezentant dealer Valahia Investments), Opris Bogdan (Raiman Capucino).

Roboţelul ASIMO, cel mai performant robot care poate interacţiona natural cu omul, a cucerit publicul prezent la conferinţa de presă premergătoare finalei, făcând în acelaşi timp deliciul tuturor celor prezenţi: ASIMO a susţinut o demonstraţie live, a interpretat gesturi şi a efectuat mişcări umane, chiar a reuşit să urce şi să coboare treptele unei scări. Cu o înălţime de numai 1,3 metri şi mişcari graţioase, ASIMO imită perfect mişcările unui om şi poate alerga cu o viteză de 6 KM/H; nu numai că roboţelul poate evita singur obstacolele, în acelaşi timp este capabil să îşi creeze o altă rută către destinaţia prestabilită.

ASIMO a ramas alături de competitorii GreenChallenge pe tot parcursul acestui weekend sustinand o serie de spectacole dedicate tuturor iubitorilor mărcii Honda.

Mihai Sandu, GreenChallenge 2010 Project Manager: “Roboţii umanoizi au ieşit demult din romanele science-fiction, iar dovada reală este chiar ASIMO care ne-a convins că merită toata atenţia noastră. ASIMO s-a pregătit să interactioneze cu întreaga comunitate eco din România, prin demonstraţii live şi participarea la competitie. Ne bucurăm de prezenţa lui ASIMO în România, dar şi că este alături de noi la evenimentele GreenChallenge.”

Povestea lui ASIMO a pornit odată cu viziunea pe care au avut-o specialiştii de la Honda Research Institute Japan, de a crea cel mai performant robot ce poate interacţiona cu fiinţa umană. ASIMO reprezintă încununarea zecilor de ani de muncă de cercetare în tehnologia Brain Machine Interface (BMI), fiind, alături de cea mai nouă propulsie pe bază de pile de combustie cu hidrogen, vârful de lance al tehnologiei Honda de ultimă generaţie, ce a pornit să cucerească lumea.
Un eveniment concentrat asupra stilului eco de a conduce, GreenChallenge continuă să contribuie la dezvoltarea comunităţii şoferilor eco din România. Green Challenge este susţinut de Rompetrol şi dezvoltat de Infinit Solutions.

Honda Trading România, parte a grupului Honda Trading, şi-a început activitatea în septembrie 2006 în calitate de distribuitor autorizat al automobilelor Honda în Romania. Pentru detalii vizitaţi www.hondatrading.ro

Fondată în 1948, compania Honda este în prezent liderul mondial în producerea echipamentelor motorizate, oferind o gamă vastă de produse şi tehnologii, cu o preocupare constantă faţă de mediul înconjurător. Honda se străduieşte să fie în continuare o companie pe care societatea şi-o doreşte, respectând angajamentele faţă de parteneri şi împărtăşeşte bucuria cu oamenii din toată lumea.

Rompetrol Downstream, divizia de retail din România a Grupului Rompetrol, operează în acest moment peste 800 de puncte de alimentare cu carburanţi la nivel naţional (130 de staţii Rompetrol, 161 staţii Expres, 164 staţii Partener şi 345 baze interne). Printre proiectele semnificative ale anului 2009, putem include inaugurarea Centrului de Operaţiuni Rompetrol, primul centru de comandă şi monitorizare a staţiilor de alimentare carburanţi din România, în urma unor investiţii de 16 milioane USD. În plus, compania a introdus în 2009 şi noua linie de carburanţi premium Alto: benzina Alto 101, cu cea mai mare cifra octanică de pe piaţă, şi motorina Alto 55, destinată reducerii emisiilor motorului și sporirii performanţelor acestuia.

În acelaşi an, Downstream a lansat pe Autostrada Bucureşti-Constanţa noul concept modern de staţie de alimentare, Litro, şi a construit 17 noi benzinării, investiţia totală în extinderea reţelei de distribuţie fiind de circa 19 milioane USD.

Pentru finalul anul 2010, compania estimează o cifră de afaceri în creştere cu 19% faţă de 2009, până la 2,140 miliarde USD.

Infinit Solutions este o agenţie independenta full service din România, ce dezvoltă platforme de comunicare complexe prin servicii de ATL, BTL, PR şi Interactive.

Florin Nita

Test drive Dacia Sandero Stepway – The perfect compromise

La Dacia, succesul nu se urcă la cap, dar creaza idei! Astfel, brandul national, in urma cu aproximativ un an  a decis sa scoata pe piata o versiune de “aventurier” a micului Sandero. O abordare ce poate părea ciudata la un producător care caută mai degraba sa ofere masini simple, concentrate asupra esenţialului, şi anume să te conducă de la punctul A la punctul B, la un cost cat mai mic. O filosofie care are prea puţin de-a face cu fabricarea unui mic SUV.

De fapt, succesul multora dintre aceste vehicule “de timp liber” este bazat în primul rând pe  motive de estetică. Nu ai nevoie de 4×4 pentru o plimbare pe bulevard, si intersectia de la Piata Victoriei poate fi negociata si fără distribuţia electronica a cuplului în funcţie de tracţiune. Sandero Stepway  are doar aparenta unui 4×4. Nu tractiune integrala sau gadget-uri pompoase si scumpe, doar impresia unui SUV la o prima vedere. Asta e modul în care Dacia oferă, într-un fel, cel mai pragmatic autovehicul de recreere off-road de pe piata. Întrebarea este cum se comporta acest Sandero inaltat, şi dacă poate avea succes în acest segment foarte competitiv.

In perioada 7-9 mai , s-a desfasurat Raliul Argesului 2010 . Probele speciale ale acestuia au avut loc pe celebrul Transfagarasan, dupa 9 ani de absenta . In cadrul Campionatului National de Raliuri Cupa DACIA continua “cursa”  si în 2010 cu sprijinul Automobile DACIA – Departamentul Calitate şi Servicii sub moto-ul “piese de origine”, ceea ce garantează calitatea şi fiabilitatea produselor. Datorita faptului ca nu exista posibilitatea testarii unui automobil Dacia Logan de cupa ( ce frumos ar fi 🙂  ) , am decis ca in cadrul deplasarii noastre la acest raliu sa folosim un alt produs al Uzinei de la Mioveni si  anume Dacia Sandero Stepway.

Automobilul pus la dispozitie de catre Automobile Dacia a fost unul dotat cu motorul de 1.6 aspirat normal pe benzina, care dezvolta 90 cp la 5 500 rpm si un cuplu de 128 Nm la 3 000 rpm , cuplat la o cutie manuala de viteze in 5 trepte. In dotarea standard se regasesc elemente ca  :bare de pavilion longitudinal, bare de protectie fata/spate biton (gri inchis + culoarea caroseriei), ornamente sport bare de protectie fata/spate cu aspect crom satinat , calandru negru cu bandou superior cu aspect crom, baghete laterale de protectie cu aspect crom satinat , jante de aluminiu 15″, manere deschidere usi din exterior cu aspect crom satinat , blocuri optice fata pe fond negru , vopsea metalizata, ABS Bosch 8.1 si repartitor electronic de franare + AFU (asistenta la franarea de urgenta) , airbaguri frontale, antidemaraj electronic , directie asistata hidraulic, proiectoare ceata, inchidere centralizata , geamuri electrice fata , geamuri colorate (cu tenta de culoare) , tapiterie “Stepway” + plansa de bord neagra cu insertie de culoare gri inchis , consola centrala cu aspect aluminiu “Gris Pierre” , contur aeratoare tip crom satinat, protectie praguri usi inscriptionate “Stepway” , aer conditionat volan imbracat in piele si Radio CD MP3, 4×15 W si altele , toate acestea pentru numai 9 200 euro .

Designul exterior

Din punct de vedere estetic, Stepway aduce mai mult schimbari “cosmetice”. Un exercitiu nu foarte simplu, deoarece ea trebuie să îndeplinească specificaţii financiare destul de stricte. Din fericire, Stepway se pretează destul de bine la acest tip de machiaj. Cu foarte mici modificari de genul cresterii garzii la sol, bare de protectie noi si scuturi fata si spate, protecţii laterale, bare de portbagaj pe  acoperiş si faruri pe fundal negru, designerii Dacia au ajuns la un rezultat destul de atractiv.

Desingul interior

La bord, din pacate, nu s-a schimbat aproape nimic, cu excepţia unui post de conducere un pic inaltat. Stepway face totuşi eforturi pentru a face viaţa la bord mai placuta: aer conditionat, radio (cu functie MP3), geamuri electrice fata si bancheta spate fractionata sunt în dotarea standard, dar nu dispune de reglarea pe înălţime a coloanei de direcţie. In rest, nicio surpriza, pasagerii se bucură de spatiu generos pentru o maşină din această clasă si în faţă si in spate, şi portbagajul are un volum satisfăcător (390 litri). Singura problema este ca pragul acestuia e un pic cam sus.

Motorul si cutia de viteze

Pentru Stepway sunt disponibile doar doua din motoarele cu care producatorul romanesc ne-a obisnuit, cel testat de noi 1.6 MPI (90 cp) si dieselul de 1.5  ( 70 cp) . Motorul si cutia de viteze sunt identice cu cele de pe Logan sau Sandero . Sincer, nici nu cred ca  trebuiau introduse altele, deoarece Stepway este doar cu 2 kg mai greu decat Sandero, desi in fotografii si in realitate pare mai mare . Despre motorul de 90 cp nu prea mai sunt multe lucruri de spus. Toata lumea s-a convins de calitatile si fiabilitatea sa . Ca si observatie personala si in ton cu specificul websiteului nostru, acest motor este identic cu cel folosit in cadrul automobilelor Logan din cadrul Campionatului National de Raliuri. Singura diferenta este dotarea masinilor de raliu cu un filtru de aer mai permisiv. Atat !

De fiecare data cand ma urc intr-un autovehicul Dacia regasesc placerea condusului unei masini dotate cu o cutie manuala de viteze. Cutia in 5 trepte disponibila pentru Sandero Stepway impresioneaza prin exactitatea timoneriei, mult mai buna decat in cazul altor producatori renumiti . Etajarea treptelor este destul de lunga si inhiba orice dorinta de condus sportiv. Cursa schimbatorului de viteze este potrivita si coroborata cu timoneria perfecta fac din aceasta cutie de viteze , un lucru de invidiat din partea multor producatori de automobile.

Manevrabilitatea si stabilitatea

Pe sosea, nici o surpriza. Chiar dacă a fost ridicat cu câţiva milimetri (20 mai precis), Sandero nu si-a schimbat aproape deloc comportamentul. În mod evident, Dacia oferă o tinuta de drum  neutra şi in continuare sensibila la ruliu, in ciuda maririi ecartamentului cu 14 mm şi adoptarea unor jante din aliaj de 15 inch. De fapt, pe drum Sandero Stepway prezinta un caracter linistit şi cei 90 CP furnizati de motorul 1.6 MPI nu il trezesc la viata si nici nu suprasolicita trenul de rulare care este, desigur, identic cu celelalte versiuni ale gamei. Stepway frâneaza destul de bine, mai bine decat Sandero, desi ambele au acelasi  set de discuri ventilate in fata si tamburi in spate, probabil datorita pneurilor mai late.

La inceputul urcarii pe Transfagarasan am pornit destul de prevazatori , din cauza garzii la sol mai ridicate insa cand am ajuns la Cabana Capra , deja ne parea rau ca s-au terminat virajele. Sandero Stepway ne-a surprins intr-un mod foarte placut . Atata timp cat nu conduci la limita aderentei si nu sfidezi legile fizicii nu ai de ce sa-ti faci absolut nicio grija .

Confortul

Despre confort am putea spune ca, prin sosirea  jantelor de aliaj pe 15 inch şi a anvelopelor cu profil mai mic, fac sa se simta putin mai mult micile inegalităţi ale drumului. Nimic dramatic, totusi, Sandero Stepway ofera, la fel ca surorile ei, un nivel respectabil de confort. Setarea suspensiei este una inteligenta , aceasta reusind sa ofere o tinuta de drum buna si sa absoarba gropile numeroase prezente pe drumurile din Romania. Atmosfera in habitaclu este una placuta , la acest lucru contribuind noua tapiterie de culoare neagra cu cusaturi albe . De fapt intreg interiorul  este dominat de aceasta culoare , atat fetele de usi cat si bordul fiind colorate in negru .

Concluzie

Sandero Stepway, la fel ca si celelalte autoturisme Dacia, este o masina care merge la esenţial. Şi aici, cel mai important a fost să propună pentru o sumă rezonabilă o masina care arata ca un off-road. Nimic altceva. Misiune indeplinita.

[nggallery id=22]

Mai jos puteti regasi parerile celor care ne-au insotit de-a lungul testului nostru:

Bogdan- posesor Citroen C4 : Compromisul ideal daca bugetul pentru Duster nu este suficient! Consum decent, garda la sol marita, excelenta atat pentru oras cat si pentru drumurile usor accidentate! Pretul reflecta insa lipsa multor optiuni care ti-ar face condusul mai usor!

Florin – posesor Hyundai Tucson : Dacia Sandero Stepway este o masina corecta, avand un pret accesibil, care impresioneaza prin valentele sale off-road. Stepway impresioneaza prin suspensia foarta buna la drum intins, dar si prin usurinta cu cu care poate aborda o denivelare, ocupantii habitaclului nesimtind aproape nimic. Garda la sol marita este perfecta pentru drumurile de tara sau cele mai usor accesibile, dar acest lucru duce si la un consum mai ridicat de combustibil.

Edi – posesor Citroen C4 : O masina destul de draguta ca aspect, spoilerul fata foarte frumos desenat, se preteaza foarte bine drumurilor din Romania, suspensia face fata cu brio in habitaclu nesimtindu-se starea prosta a carosabilului. Consumul m-a surprins putin pe autostrada, dar am pus pe seama faptului ca eram 4 persoane in masina si portbagajul plin de bagaje. Pe drumul de intoarcere consumul a scazut simtitor, dar viteza pe autostrada a fost mai scazuta decat la dus. Interiorul este destul de confortabil pentru 4 persoane adulte. Tinuta de drum este buna tinand cont ca garda la sol este un pic mai inaltata, masina comportandu-se bine si in viraje mai stranse.

Si fotograful de serviciu 🙂

Rezultate VTM Amatori Mosteni – 15 mai 2010

In data de 15 mai 2010 ACS Auto Karting, club al carui presedinte este dl. Ilie Badita a fost organizata o etapa de Viteza pe Traseu Montan in localitatea Mosteni. Traseul acoperit de o ploaie marunta dar insistenta si drumul prost din prima parte a probei a facut ca numarul concurentilor sa fie destul de redus.

O masina spectaculoasa dar care nu a reusit sa se ridice la inaltimea numelui a fost un Nissan Skyline R33 pilotat de Badea Razvan, care a reusit o clasare pe locul 3 in clasamentul general finalul competitiei.

In cele din urma au fost intocmite 2 clase, pana in 1600 cmc si peste 1600 cmc. Categoria pana in 1600 cmc a fost castigata de Gulie Bogdan, urmat de Necula Radu pe un Suzuki Swift, iar pe locul 3 s-a clasat Marinas Marius pe Oltcit Club.

La grupa mare pe primul loc s-a situat Dan Alexe pe un Opel Kadett GSI, urmat de Badea Razvan pe un Nissan Skyline, iar pe ultima treapta a podiumului s-a clasat Caimac Cosmin pe un Opel Kadett Gsi care declara: “Una peste alta acest eveniment a fost pentru mine o oportunitate de a concura pe traseu inchis cu o masina cu care am ganduri mai marete decat Mosteniul. Clar data viitoare nu voi mai concura la aceasta cursa, si nu din cauza organizarii ci doar din cauza primei portiuni din traseu adica cea de beton care s-a dovedit a fi foarte daunatoare pentru masina.”

Dubla Red Bull la Monte Carlo

Pilotul echipei Red Bull, Mark Webber a avut parte de un  weekend perfect, reusind o noua victorie  in Marele Premiu al Monaco, dupa o cursa fara probleme a pilotului australian. Dupa o plecare din pole-position, Webber a realizat o frumoasa victorie pe faimosul circuit din Monte Carlo, fiind urmat de coechipierul sau de la Red Bull, Sebastien Vettel.

Sebastien Vettel a urcat al doilea pe podium dupa un start perfect, reusind chiar in primul viraj sa treaca de pilotul echipei Renault, Robert Kubica, acesta din urma mentinandu-si locul al 3-lea pana la sfarsitul cursei.

Pozitia a 4-a a fost ocupata de Felipe Massa, pilotul echipei Ferrari facand o cursa calculata, dar nereusind sa iasa in evidenta pe circuitul stradal din Monte Carlo. Locul al 5-lea a fost ocupat de Lewis Hamilton, pilotul echipei Mcaren find urmat de M. Schumacher, germanul reusind locul al 6-lea in ultimul tur, dupa o depasire, la limita, a pilotului echipei Ferrari, Fernando Alonso.

Fernando Alonso dupa o sesiune de calificari ratata a animat spectacolul de la Monte Carlo, dupa ce a plecat de pe ultima pozitie a grilei de start. Alonso si-a croit drum printre monoposturile din fata sa, reusind sa depaseasca spectaculos masinile celor de la Virgin si Lotus, acestia nereusind sa tina piept spaniolului. Ajutat si de intrarea Safety-Car-ului, precum si de un schimb de pneuri imediat dupa primul tur, Alonso a reusit un loc 7, care arata determinarea spaniolului de a lupta la titlu in acest sezon.

Locul al 8-lea a fost ocupat de NicoRosberg, pilotul echipei Mercedes, nereusind nici de aceasta data sa termine in fata mult mai experimentatului sau coechipier, septuplul campion mondial M. Schumacher.

Locurile 9 si 10, care aduc ultimele puncte in clasamentul general, au fost ocupate de pilotii echipei Force India, A. Sutil si Vitantonio Liuzzi.

Mai jos puteti vedea clasamentul Marelui Premiu al Monaco:

[table id=36 /]

Clasamentul general al pilotilor:

[table id=37 /]

Clasamentul general al constructorilor:

[table id=38 /]

FOTO: redbull.com

“Raliul Argesului e istorie, ne gandim deja la Tg.Mures!”

Vali Porcisteanu si Dan Dobre si-au dorit o prestatie buna la Raliul Argesului, cu atat mai mult cu cat aceasta reprezinta intrecerea de casa, si, in mod evident, pe probele derulate pe Transfagarasan au fost incurajati de o multime de suporteri. In primele doua treceri insa, masina a fost greu de stapanit, astfel ca singurul rezultat notabil a fost pozitia secunda la prima urcare pe proba Capra. Nu am avut cum sa fortam, pentru ca au fost o multime de momente in care simteam ca nu pot tine masina pe drum. Am preferat sa adoptam un ritm care sa ne permita sa ramanem aproape de zona podiumului si sa cautam sa terminam raliul cu cat mai multe puncte in cont, marturiseste Vali.

Lucrurile s-au schimbat pe ultimele patru probe, derulate in urcare. Am discutat cu Gergo si am preluat din setarile sale. Astfel, am putut obtine timpi mult mai buni. N-am reusit sa recuperam prea mult din handicapul pe care il aveam si a trebuit sa ne multumim cu locul 5. Ma bucur insa ca am terminat intrecerea si ca am obtinut puncte pretioase, care ne premit sa ocupam locul 3 in clasamentul absolut dupa primele doua runde. Campionatul este lung si avem nevoie de constanta pentru a obtine o clasare in zona superioara a ierarhiei, spune Vali.

Dupa ce si-a incantat fanii in Pitesti Rally Show, Valentin Porcisteanu, alaturi de colegul sau, Dan Dobre, si-au indreptat atentia catre urmatoarea runda a campionatului, care se va disputa la Tg. Mures, in start de iunie. Raliul Argesului e istorie, ne gandim deja la Tg.Mures! Pregatim masina si vom face si cateva sesiuni de antrenamente, astfel incat urmatoarea runda sa ne gaseasca pregatiti pentru a obtine un rezultat bun. Speram, in egala masura, sa mai gasim cativa parteneri, astfel incat sa beneficiem de un buget care sa ne ofere linistea necesara pentru restul sezonului. Daca ni se va implini si acest deziderat, chiar daca multi dintre rivalii nostri au o sustinere mai buna, sunt convins ca putem sa ne batem de la egal la egal cu acestia”, a declarat Vali.

Rezultate Raliul Argesului 2010

Vidraru 1 (4,40 km): 1. Szabo 2:42.6; 2. Savu 2:44.3; 3. Spitzmuller 2:44.6; 4. Porcisteanu 2:45.0; 5. Gartofan 2:45.1; 6. Mihalache 2:45.7; 7. Marisca 2:46.7; 8. Tempesta 2:48.3; 9. Raspopa 2:50.8; 10. Aur 2:52.3

Vidraru Lac 1 (12 km): 1. Szabo 6:58.8; 2. Gartofan 7:03.1; 3. Marisca 7:05.8; 4.Savu 7:05.8; 5. Tempesta 7:06.5; 6. Mihalache 7:09.9; 7. Porcisteanu 7:11.1; 8. Aur 7:20.5; 9. Keleti 7:24.3; 10. Mitroi 7:30.3

Piscu Negru 1 (11,70 km): 1. Szabo 5:22.0; 2. Marisca 5:24.4; 3. Tempesta 5:29.9; 4. Mihalache 5:30.4; 5. Savu 5:30.8; 6. Girtofan 5:31.2; 7. Porcisteanu 5:35.3; 8. Raspopa 5:37.1; 9. Aur 5:42.8; 10. Keleti 5:47.5

Capra 1 (4, 30 km): 1. Szabo 2:49.3; 2. Porcisteanu 2:51.1; 3. Tempesta 2:52.3; 4. Marisca 2:53.2; 5. Mihalache 2:54.5; 6. Gartofan 2:55.3; 7. Savu 2:55.6; 8. Raspopa 2:56.5; 9. Aur 2:56.6; 10. Keleti 3:00.6

Capra 2 (4.40 km): 1. Tempesta 2:19.9; 2. Szabo 2:21.0; 3. Marisca 2:21.1; 4. Gartofan 2:22.6; 5. Porcisteanu 2:22.9; 6. Savu 2:23.0; 7. Mihalache 2:27. 3; 8. Raspopa + 2:27.4; 9. Aur 2:28.1; 10. Danny 2:28.3.

Piscu Negru 2 (11,80 km): 1. Szabo 5:12.0; 2. Marisca 5:15.6; 3. Mihalache 5:16.4; 4. Tempesta 5:18.9; 5. Gartofan 5:19.3; 6. Porcisteanu 5:22.9; 7. Savu 5:27.2; 8. Raspopa 5:31.1; 9. Danny 5:38.5; 10. Tatu 5:41.5.

Vidraru Lac 2 (12,00 km): 1. Gartofan 6:47.2; 2. Szabo 6:49.1; 3. Marisca 6:50.5; 4. Tempesta 6:50.7; 5. Porcisteanu 6:52.4; 6. Mihalache 6:54.0; 7. Savu 7:03.8; 8. Keleti 7:04.4; 9. Raspopa 7:07.7, 10. Tatu 7:12.4.

Vidraru 2 (4,40 km): 1. Marisca  2:39.9; 2. Gartofan 2:40.9; 3. Szabo 2:41.4; 4.Porcisteanu 2:41.7;  5. Tempesta 2:41.9; 6. Mihalache 2:44.3; 7. Savu 2:46.1; 8. Cosma 2:49.4; 9. Aur 2:51.3; 10. Keleti 2:51.4

Vidraru Lac 3 (12,00 km): 1. Tempesta 6:56.2; 2. Gartofan 6:56.3; 3. Szabo 6:56.2; 4. Porcisteanu 6:58.2; 5. Marisca 7:01.5; 6. Mihalache 7:04.4; 7. Savu 7:13.8; 8. Keleti 7:18.9; 9. Aur 7:23.3; 10. Raspopa 7:27.6

Piscu Negru 3 (11, 70 km): 1. Marisca 5:21.3; 2. Gartofan 5:23.4; 3. Szabo 5:23.9; 4. Porcisteanu 5:28.2; 5. Mihalache 5:28.8; 6. Tempesta 5:30.3; 7. Savu 5:44.8; 8. Raspopa 5:44.8; 9. Berari 5: 48.0; 10. Aur 5:48.5.
Capra 3 (4, 30 km): 1. Tempesta 2:52.0; 2. Porcisteanu 2:52.2; 3. Gartofan 2:25.4; 4. Marisca 2:52.5; 5. Szabo 2:53.1; 6. Mihalache 2:54.3; 7. Aur 2:56.7; 8. Raspopa 2:57.2; 9. Savu 3:00.4; 10. Keleti 3:00.7

Clasament final provizoriu

1.Szabo 50:09.7; 2. Gartofan +27.1; 3. Marisca +32.8; 4. Tempesta +36.9; 5. Porcisteanu +51.3; 6. Mihalache 1:00.3; 7. Savu +1:45.9; 8. Raspopa +2:46.5; 9. Keleti 3:14.9; 10. Aur 3:17.2  

Raliul Argesului la TV!

Sambata, 15 mai 2010, ora 22:00, pe TVR3 si luni, 17 mai 2010, ora 01:30, la GSPTV puteti urmari emisiuni dedicate Raliului Argesului 2010. Raliul Argesului s-a desfasurat in perioada 7-9 mai 2010 la Pitesti si, dupa o pauza de 9 ani, a avut probele speciale de concurs pe Transfagarasan.

Raliul a fost organizat de Hatters Motorsport cu sprijinul Consiliului Judetean Arges, al Primariei Municipiului Pitesti si al Directiei Judetene pentru Sport Arges si a fost sustinut de Honda prin Valahia Investment, Hotel Muntenia, Hotel Victoria, Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges, Pelind Family, Ramycom service, clubul Pink, cabana Capra, Wings Team, My Wash.

Evenimentul s-a desfasurat sub egida Federatiei Romane de Automobilism
Sportiv.

Mark Webber in pole-position in Monaco

Pilotul echipei Red Bull, Mark Webber a reusit sambata la Monaco, sa stabileasca cel mai bun timp in calficari, cronometrul oprindu-se la 1m 13.826s, acesta find al doliea pole-position consecutiv pentru australian si al treilea in acest sezon.

Al doilea pe grila de start se va afla Robert Kubica, pilotul echipei Renault stabilind un timp de 1m 14.120s, find urmat de al doilea pilot al echipei Red Bull, Sebastien Vettel, acesta avand un timp de 1m 14.227s.

Al patrulea timp a fost obtinut de Felipe Massa, pilotul echipei Ferrari realizand o clasare in fata lui Lewis Hamilton, pilotul echipei Mclaren avand un timp de 1m 14.432s.

Locurile 6 si 7 au fost ocupate de pilotii echipei Mercedes, Nico Rosberg si Michael Schumacher, acestia avand un timp de 1m 14.544s, respectiv 1m 14.590s.

Jenson Button a realizat al 8-lea timp ,de 1m 14.637s, find urmat  de Rubens Barichello pe locul al 9-lea si de pilotul echipei Force India, Vitantonio Liuzzi, acesta  realizand un timp de 1m 15.170s.

Fernando Alonso a fost marele ghinionist al calificarilor, acesta lovind serios monopostul Ferrari, nereusind astfel sa realizeze un tur pe circuitul din Monte Carlo.

Mai jos puteti vedea grila de start a Marelui Premiu al Monaco.

[table id=35 /]

FOTO: flickr.com

7 din 11 pentru echipajul #469, Sebastian Barbu/Razvan Hulea

Raliul Argesului 2010, cea de-a doua etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop, a reprezentat debutul pentru echipajul #469, Sebastian Barbu/Razvan Hulea.

Dupa ce a alergat 2 ani in dreapta lui Bogdan Barbu, Sebastian a ales sa treaca la volan, preferand in dreapta un copilot cu experienta, in persoana lui Razvan Hulea.

Desi emotiile debutului nu au lipsit, cei doi s-au adaptat repede atat unul cu celalalt, cat si cu masina de concurs, o Dacia Logan de cupa, reusind sa creasca ritmul de la o proba speciala la alta. Cu toate ca nu au fost lipsiti de probleme tehnice, dupa sapte probe parcurse se aflau pe locul secund la Cupa Dacia si pe 4 la grupa N clasa 2.

Norocul nu a fost de partea lor pe proba cu numarul 8, Sebastian si Razvan vazandu-se nevoiti sa paraseasca prematur cursa din cauza avarierii masinii dupa lovirea unui parapet de beton.

Echipajul #469, Sebastian Barbu/Razvan Hulea, multumeste pentru sustinere familiei si prietenilor, intregii echipe de la Mach1 Motorsport, sponsorilor Vision Leasing, Oldies Pub si Faxtor Motorshop si partenerului media RallyMax.ro.

Urmatoarea etapa la care cei doi vor fi prezenti este Raliul Muresului, etapa ce se va desfasura in perioada 4-6 iunie.

PR Raluca Magdas

foto: rallyphoto.ro

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor